• 'You don't really know what you're made of until a moment like that, you know, when it's kill or be killed, and there's just nothing between you and the tip of the spear.'




    De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel; "De Ark". Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, worden nu beschouwd als "overtollig" en worden op een missie gestuurd om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.

    Die-hard fans:
    Avgeropoulos • Saartje • 16 • seizoen 2 • Lincoln, Octavia, Nyko, Nathan, Bellamy en John Murphy. •
    C6H12O6 • Kyle • 18 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Bellamy, Clarke en Finn •
    Bellarke101 • Maxime • 16 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Lincoln, Octavia en Monty •
    Andria • Ellen • 17 • seizoen 2 • Raven, Jasper, Monty en Octavia •
    DreamerN • Nathalie • 21 • seizoen 2 • Clarke, Bellamy, Jasper, Monty en Finn •
    Twisty • Michelle • 17 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Marcus en Octavia •
    Dylazing • Sylvie • 20 • seizoen 2 • Clarke, Bellamy, Finn, Jasper en Monty •
    Mortensen • Naomi • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Raven en Clarke •
    Rudoplh • Gail • 18 • seizoen 2 • Octavia en Jasper •
    Prefect • Cato • 17 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Jasper en Monty •
    lukesirwin • Natascha • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Jasper, Finn en Monty •
    Maleficia • Kimberley • 18 • seizoen 2 • Octavia, Bellamy en Raven •
    DecemberRain • • 16 • seizoen 2 • Bellamy •
    Shipping • Loeka • 14 • seizoen 1 •
    PVRIS • Dore • 16 • Bellamy, Jasper, Octavia, Lincoln, Monty, Finn en Clarke. •
    Barry_Kripke • Monique • 19 • seizoen 2 • Bellamy en Octavia •
    Hawking • Megan • Bellamy, Clarke, Jasper en Raven •
    Speedforce • • 21 • seizoen 2 • John Murphy, Bellamy Blake, Clarke Griffin •
    Iparis
    Rollins • Cherona • 22 • seizoen 2 • Raven, Octavia, Lincoln, Bellamy, Wick, Lexa •
    Acker • Gabriëla • 18 • seizoen 2 • Finn, Atom, Bellamy, Wick, Jasper, Octavia, Raven, Murphy •
    Velleity • Annemarije • 17 • seizoen 2 • Octavia, Jasper, Bellamy, Raven, Murphy, Lexa •



    Ships:


    Loctavia • Lincoln en Octavia
    Avgeropoulos
    Andria
    DreamerN
    Twisty
    Mortensen
    Rudoplh
    Prefect
    Maleficia
    Barry_Kripke
    Speedforce
    Dylazing
    Rollins
    Acker

    Jonty • Jasper en Monty
    C6H12O6
    Andria
    DreamerN
    Twisty
    lukesirwin

    Bellarke • Bellamy en Clarke
    Avgeropoulos
    Bellarke101
    DreamerN
    Twisty


    Mortensen
    Prefect
    lukesirwin
    Maleficia
    Barry_Kripke
    Speedforce
    Acker

    Mabby • Abby en Marcus
    Twisty
    Mortensen • stiekem
    Rollins
    Dylazing

    Ravinn • Ravin en Finn
    Mortensen

    Flarke • Finn en Clarke
    Rudoplh
    Dylazing
    Shipping
    Acker

    Rellamy • Bellamy en Raven
    DecemberRain

    Clexa • Clarke en Lexa
    C6H12O6/q]
    [q]martinski

    Twisty
    Rollins
    Velleity

    Ravick • Raven en Wick
    Cathedrals
    Avgeropoulos
    Rollins
    Acker
    Velleity

    Octatom • Atom en Octavia
    Acker

    Jaya? • Jasper en Maya
    Velleity
    Dylazing


    Want to join?

    Naam (optioneel):
    Leeftijd:
    Personage(s):
    Seizoen:
    Ship(s):

    Spoilers worden onder het spoiler knopje gezet. Ook wanneer je twijfelt.
    • Naamsveranderingen doorgeven alstublieft. •



    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 18:43 ]


    16 - 09 - '17

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Ik zal morgen research doen naar both!


    Je kan je ook aansluiten bij de RPG :Y)


    Credendo Vides

    Ik dacht serieus pas December, but hey, ik zit meestal fout. HAHAHA.

    Wisten jullie trouwens dat Bob z'n twitter heeft geactiveerd


    Danmarks Dynamite.

    Acker schreef:
    Ik dacht serieus pas December, but hey, ik zit meestal fout. HAHAHA.

    Wisten jullie trouwens dat Bob z'n twitter heeft geactiveerd


    *sprint naar twitter*
    Haha ok nee, ik zit amper op twitter.


    16 - 09 - '17

    Acker schreef:
    Ik dacht serieus pas December, but hey, ik zit meestal fout. HAHAHA.

    Wisten jullie trouwens dat Bob z'n twitter heeft geactiveerd

    Morley? Die had al lang twitter toch?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gedeactiveerd.
    Sorry, damn, mijn spelfouten wauw.


    Danmarks Dynamite.

    Acker schreef:
    Gedeactiveerd.
    Sorry, damn, mijn spelfouten wauw.


    Woot, why o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nu vraag ik me wel af wat er aan de hand is..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ze zeggen dat het komt door de seksistische en racistische opmerkingen en door de fight between bellarke en clexa shippers.
    Maar ik weet het niet. Maybe wil die gewoon focussen op het nieuwe seizoen haha.


    Danmarks Dynamite.

    Acker schreef:
    Ze zeggen dat het komt door de seksistische en racistische opmerkingen en door de fight between bellarke en clexa shippers.
    Maar ik weet het niet. Maybe wil die gewoon focussen op het nieuwe seizoen haha.


    Hm. . . daar heb ik (gelukkig) niets van mee gekregen. Ik snap al dat gedoe niet. Ik vind Bellarke en Clexa beiden een leuk koppel, maar als mensen daar nou van die opmerkingen van gaan lopen maken. . . dat is wat vreemd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb een foto van Bob die iets verteld over zn leven en hoe die naar zn lichaam kijkt enzo, maar dat heb ik op mijn laptop staan, dus dat zou ik straks pas kunnen sturen, dan snap je het denk ik wel.
    En tja Jason de schrijver is heel erg tegen het shippen ofzo en ze zeggen dat Bellarke shippers homophobe zijn of iets in die trant wat natuurlijk niet zo is.
    (Misschien is dit iets te hard gezegd tho)


    Danmarks Dynamite.

    De fans zeggen dat, niet Jason tho.


    Danmarks Dynamite.

    Jaaaa, ik was het hier helemaal nog vergeten te zeggen. Zo jammer, Bob was altijd onwijs grappig op twitter.
    Van wat ik op Tumblr heb gelezen ging het vooral om de onbeschofte fans. Hier is een betere uitleg ervan op Tumblr.

    && @Acker, ik moet nog steeds je imagine blog volgen maar ik ben er niet aan toe gekomen! Dus mental note to self bij deze hahaha.

    [ bericht aangepast op 8 april 2015 - 22:47 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Poor handsome *gaat 'm huggen*

    @Gabs, ik volg je imagineding op tumblr!

    [ bericht aangepast op 8 april 2015 - 22:50 ]


    16 - 09 - '17

    Mechanic schreef:
    Jaaaa, ik was het hier helemaal nog vergeten te zeggen. Zo jammer, Bob was altijd onwijs grappig op twitter.
    Van wat ik op Tumblr heb gelezen ging het vooral om de onbeschofte fans. Hier is een betere uitleg ervan op Tumblr.

    && @Acker, ik moet nog steeds je imagine blog volgen maar ik ben er niet aan toe gekomen! Dus mental note to self bij deze hahaha.


    Jezus. Als ik die 'fans' te pakken krijg hé.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, dat is inderdaad wat ik bedoelde. Maar mijn uitleg is afschuwelijk dus yaay.
    De shippings gaan meer over de irritaties bij cast en crew mja.

    En that's okay! Haha. c:


    Danmarks Dynamite.