• Hogwarts, 1 september 1900


    We gaan terug naar het jaar 1900. De tijd waarin studenten in alle rust naar school konden gaan om de magische kunsten onder de knie te krijgen. Het jaar 1900, de jaren voordat Tom Riddle opstond als Voldemort en zijn ideeën doordraafde in twee oorlogen. Het jaar 1900, tientallen jaren voordat Harry Potter vocht tegen Voldemort. Deze RPG speelt zich af op Hogwarts. Studenten krijgen de kans om zich te ontwikkelen tot talentvolle tovenaars en heksen. Er wordt niet gesproken van slechte tovenaars, want die lijken nog niet te bestaan. Wordt jouw personage de beste zwerkbalspeler of de grootste ellende met fabeldieren?
    Om onbewust buitensluiten te voorkomen, zit iedereen in het zesde leerjaar!


    PERSONAGES:
    STOP OP VROUWEN, GRYFFINDOR & SLYTHERIN

    Vrouwen:
    • Roychaine 'Ro' Marryward Oakbane | Sabaism | Slytherin | Pagina 1.8
    • Camille Jackson | JudithSuzann | Ravenclaw | Pagina 1.16 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Lilian Grace Palvanor | Ameliorate | Huffelpuf
    • Gereserveerd door Iniminicum | Gryffindor
    • Alégria Metea Campbell | Cynefin | Huffelpuf | Pagina 1.3 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Gereserveerd door Crowley | Slytherin
    • Allison Lauren | Heffron | Slytherin | Pagina 1.3
    • Fayacedyluci Kifuliyaska Avaredusko | Cave | Gryffindor
    • Aemilia Waterstone Teater | Gryffindor | Lijstje met vakken ontvangen
    • Skylar Indiana Castellan | Daggers | Huffelpuf | Pagina 1.4 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Emily 'Emma' Louise Belladonna| HemmingsMyHero | Ravenclaw | Pagina 1.16
    • Amelia Celeste Delaroux | Cordis | Ravenclaw | Lijstje met vakken ontvangen


    Mannen:
    • Ezra Hunter Micheal Cooper | Dumbledore | Slytherin | Pagina 1.4
    • Andrew Whither | Ameliorate | Ravenclaw | Pagina 1.10
    • James Luke Rider| Iniminicum | Hufflepuf
    • Edward Frederick Hurrington Junior | Trohman | Gryffindor | Pagina 1.11
    • Adam James Simons | Eleutheromania | Gryffindor | Pagina 1.14 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Ace Trevor Von Reed | TrevorWentworth | Slytherin | Pagina 1.4
    • Antione Campbell Felix Lefèvre | HemmingsMyHero | Gryffindor | Pagina 1.15
    • Luke Daniel Sharrow | Daggers | Slytherin | Pagina 1.14 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Lucas 'Luca' Marcus Romano | Zamperini | Slytherin | Lijstje met vakken ontvangen
    • Vincent Ellen Callow | Teater | Ravenclaw | Pagina 1.16 | Lijstje met vakken ontvangen



    INVULLIJSTJE:
    Naam:
    Leeftijd:
    Bloedstatus:
    Afdeling:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra: Denk aan: zwerkbal, huisdier, toverstok, boeman, patronus etc.)

    FACECLAIMS:
    Lily Collins
    Sophie Turner
    Erin Wagner
    Barbara Palvin
    Xavier Samuel
    Daniel Sharman
    Logan Lerman
    Dylan O'Brien
    Colton Haynes

    QUIDDITCH:
    Gryffindor:
    Captain: Eleutheromania
    Chaser: Eleutheromania
    Chaser: Iniminicum
    Chaser: HemmingsMyHero
    Beater: Cave
    Beater:
    Keeper: Edward Frederick Hurrington Junior
    Seeker: Aemilia Waterstone

    Ravenclaw:
    Captain: Vincent Ellen Callow
    Chaser: Andrew Whither
    Chaser: Vincent Ellen Callow
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Emily 'Emma' Louise Belladonna

    Slytherin
    Captain:
    Chaser: Luke Daniel Sharrow
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Ezra Hunter Micheal Cooper
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Lucas 'Luca' Marcus Romano

    Huffelpuf
    Captain: Lilian Grace Palvanor
    Chaser: Skylar Indiana Castellan
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Iniminicum
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Lilian Grace Palvanor


    PREFECTS:
    Gryffindor:
    • Aemilia Waterstone
    HemmingsMyHero
    Ravenclaw:
    • Andrew Whither

    Huffelpuf:
    • Alégria Metea Campbell
    Iniminicum
    Slytherin:




    PROFESSORS:
    Astronomie: Arlo Donte
    Professor Donte was vroeger ingedeeld bij Ravenclaw. Hij is een intelligente man en houdt van leergierige leerlingen, maar hij laat overduidelijk zijn grenzen merken. Hij houdt niet van grapjassen en wordt vaak gezien als een chagrijn.
    Toverdranken: Eliseo Vihaan
    Professor Vihaan is een strenge docent. Hij is zo eng als hij eruit ziet, wordt er vaak gezegd en dat is zeker waar. Het is geen pretje om les van hem te hebben, ondanks dat hij je veel kan leren. Hij was vroeger ingedeeld bij Slytherin.
    Verzorging van fabeldieren: Keon Zaire
    Professor Zaire is een liefelijke professor. Hij heeft veel ambitie voor zijn vak en wil dat dolgraag overbrengen aan zijn leerlingen. Hij heeft een hekel aan pestkoppen en treedt hier hard tegenop. Hij was vroeger ingedeeld bij Gryffindor.
    Waarzeggerij: Drina Bronwen
    Professor Bronwen is een typische chaoot. Je kunt nauwelijks hoogste van haar krijgen en haar lessen zijn vaak vrij onduidelijk. Ondanks dat is ze wel een lief persoon met het beste voor voor iedereen. Ze was vroeger ingedeeld bij Ravenclaw.



    ROOSTERS:
    Maandag t/m woensdag


    Donderdag t/m zaterdag


    Op zondag zijn alle leerlingen vrij


    REGELS:
    • Een post is minimaal 200 woorden
    • Houd de jongens, meisjes en afdelingen gelijk
    • Zonder toestemming bestuur je géén personages van anderen
    • Geen perfecte personages, iedereen heeft minder goede kanten
    • 16 + is toegestaan, maar zet het in je post
    • Reserveringen van personages blijven 3 dagen staan
    • Ik maak de nieuwe topics aan
    • Ik heb in overleg met Debbaut dit topic geopend
    • Maximaal twee personages per persoon (1 jongen en 1 meisje)
    • Houd het gezellig
    • Voor vragen staat mijn PB of GB altijd open
    • Have fun!

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 20:08 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Eleutheromania schreef:
    Mag mijn perso captain en chaser zijn van t gryffindor quidditch team?


    Tuurlijk! Ik werk zo alles bij. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Praatopic


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil ook nog een Slytherin jongen! c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag mijn jongen Beater zijn bij Hufflepuf en mijn meisje Chaser bij Gryffindor?


    -

    @ Daggers & Iniminicum

    Ik zet het erbij!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    x Luke Daniel Sharrow x
    x ''I'm pretty good at breaking persons.'' x






    x Leeftijd x Hij is zeventien jaar oud en verjaart op 26 augustus.

    x Bloedstatus x Halfblood. Zijn vader is een volbloed tovenaar en zijn moeder een halfblood heks.

    x Afdeling x Hij zit in Slytherin en is hier niet erg trots op. Liever had hij in Hufflepuff gezeten, wat meer bij zijn karakter past. Hij wilt gewoon niet bekennen dat hij eigenlijk een echte Slytherin is.

    x Uiterlijk x Luke zijn lengte is voor een jong volwassenen redelijk gewoon. 1 meter en 78 centimeter lang. Hier is de jongeman tevreden mee, want niet alle jongens van zijn leeftijd hebben die lengte. Zijn huis is licht en verkleurd ook niet echt heel snel, al het ook niet snel verbrand. Over zijn armen zitten wat littekens en op zijn rug heeft hij er ook eentje.
    Zijn haren zijn bruin en zitten vaak in de war, want hij doet er niets mee. Luke vindt dit tijdverspilling het enigste wat hij er aan doet is er een hand door haren. Zijn ogen zijn helder blauw met wat grijs erin en met die trekt hij wel eens meiden aan.
    In zijn vrije tijd draagt hij vaak simpele kledij.

    x Innerlijkx Als er iemand een klootzak genoemd mag worden is Luke dat eigenlijk wel. En dit weet hij. Hij is niet altijd de aardigste, maar over het algemeen is dit om de meesten bij hem weg te houden. Gezien hij geen zin heeft om zich aan wie dan ook te binden en dat diegene hem dan snel al weer verlaat. Vandaar dat hij het liefste anderen afschrikt. Hij is ook redelijk arrogant, en kan hier kan hij niets aan doen.
    Toch is hij als vriend een aardig persoon met wie je vreselijk veel lol kan hebben. En ook veel grappen uithalen, waardoor je wel eens in de problemen komt. Maar meestal verzint hij dan wel weer iets. Luke is ook iemand die je over het algemeen wel kunt vertrouwen. Hij vertelt niets door, aangezien hij wel weet dat niet iedereen alles hoeft te weten over iemand. Als je een probleem hebt kun je ook naar hem toe komen voor advies.
    Ondanks dit heeft hij een redelijk kort lontje, die bij zijn vrienden en familie wel ietsjes langer is, en hierdoor kan hij nogal snel transformeren naar zijn klootzak gedaante. Zijn geduld is zo klein als een mug en dat is erg minuscuul dus. Wanneer hij je niet mag, of je hem net ontmoet kunnen zijn sarcastische opmerkingen niet missen. Hierdoor blijven de meesten ook weg bij hem. Wat hij oké vindt. Luke kan erg druk en hyperactief zijn, en vaak vinden mensen dit irritant. Anderen kunnen er wel om lachen.
    Het zal hem een worst wezen wat je van hem vindt, en hij gaat gewoon zijn eigen gang. Luke wilt altijd zijn doel bereiken en zak hier ook wel veel voor doen. Dit maakt hem een echte Slytherin. Hij is ook slim en heeft zo nu en dan gemene trucjes.

    x Geschiedenis x Hier is niets aan op te merken. Luke had alles wat zijn hart begeerde en wist vanaf jongs af aan al veel over tovenarij. Het enige waar hij wel mee zat is dat als hij zijn pa tegen sprak Luke in een kast werd opgesloten. Hierdoor heeft hij claustrofobie. Door dit is zijn relatie met zijn vader erg stroef en heeft Luke ook liever zijn moeder.
    Vaak toen Luke nog op een muggleschool zat, dankzij zijn moeder, deed hij vaak aan voetbal. Nu doet hij dit nog enkel in de zomervakantie. De jongen is er goed in en vindt het ook leuk.

    x Relaties x Antione Lefèvre:
    Luke mag de Gryffindor jongen echt niet. En het liefste is hij ook bezig met hem te stangen en te irriteren. Al Luke al helemaal geniet van het ding dat Hunter flirt met Antione's vriendin, dit geeft hem minder werk en hiermee kan Luke, Antione erg goed stangen.

    Hunter Cooper:
    Je zou de twee geen vrienden kunnen noemen, maar ook geen vijanden. Ze vinden elkaar wel oké en hebben eerder een haat/liefde relatie.

    Emily Belladonna:
    Ondanks dat hij een Slytherin is en zij een muggleborn zijn de twee beste vrienden. Luke geeft zielsveel om het meisje en zal ook niet bang zijn om iemand wat aan te doen als diegene haar pijn doet. Stiekem heeft de jonge een crush op haar en probeert dit aan haar te laten merken door wat geflirt.

    x Extra x Boeman: Een dementor. Hoe het komt weet hij niet, maar na een ontmoeting ooit ermee is Luke er bang van.

    Patronus: Een vos. Sluw, slim, niet de vriendelijkst en afzijdig van de rest. Dit is precies zoals Luke is.

    Toverstok: 28,5 centimeter, eikenhout en niet buigzaam. Goed voor Charms. De kern is van drakenharenbloed.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 18:37 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Omdat er zoveel Gryffindors zijn, vindt ik het ook prima om de mijne te veranderen in een Ravenclaw als dat handig is. Ik twijfelde al eerder tussen Gryffindor en Ravenclaw omdat ik twee verschillende mensen in mijn hoofd heb, maar bij nader inzien denk ik toch ook dat ik mijn Ravenclaw idee leuker vindt.
    En zo ja, mag die Ravenclaw dan ook prefect zijn?


    She was always looking for more..

    Ilona (cave) en ik hebben lopen whappen, en we want a genderswap. Dus mijn Gryffindor meisje wordt een Gryffindor jongen, en Cave's Gryffindor jongen wordt een Gryffindor meisje :Y)
    En guys, het is een grote stap. Want ik speel like nooit jongens. So be honoured. Ik faceclaim Logan Lerman


    take me back to the basics and the simple life

    Never mind, ik hou het op 1 rol!

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 11:31 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ameliorate schreef:
    Omdat er zoveel Gryffindors zijn, vindt ik het ook prima om de mijne te veranderen in een Ravenclaw als dat handig is. Ik twijfelde al eerder tussen Gryffindor en Ravenclaw omdat ik twee verschillende mensen in mijn hoofd heb, maar bij nader inzien denk ik toch ook dat ik mijn Ravenclaw idee leuker vindt.
    En zo ja, mag die Ravenclaw dan ook prefect zijn?


    Sure, ik zal het veranderen! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Eleutheromania schreef:
    Ilona (cave) en ik hebben lopen whappen, en we want a genderswap. Dus mijn Gryffindor meisje wordt een Gryffindor jongen, en Cave's Gryffindor jongen wordt een Gryffindor meisje :Y)
    En guys, het is een grote stap. Want ik speel like nooit jongens. So be honoured. Ik faceclaim Logan Lerman


    Haha awesome! Ik zal het veranderen. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Sure, ik zal het veranderen! (:


    Oké, bedankt!


    She was always looking for more..

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Haha awesome! Ik zal het veranderen. :Y)


    Yayy


    take me back to the basics and the simple life

    Volgens mij is Aemilia zo wel af, haha. (:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ik FC Daniel Sharman voor mijn jongen btw.


    She was always looking for more..