• Hogwarts, 1 september 1900


    We gaan terug naar het jaar 1900. De tijd waarin studenten in alle rust naar school konden gaan om de magische kunsten onder de knie te krijgen. Het jaar 1900, de jaren voordat Tom Riddle opstond als Voldemort en zijn ideeën doordraafde in twee oorlogen. Het jaar 1900, tientallen jaren voordat Harry Potter vocht tegen Voldemort. Deze RPG speelt zich af op Hogwarts. Studenten krijgen de kans om zich te ontwikkelen tot talentvolle tovenaars en heksen. Er wordt niet gesproken van slechte tovenaars, want die lijken nog niet te bestaan. Wordt jouw personage de beste zwerkbalspeler of de grootste ellende met fabeldieren?
    Om onbewust buitensluiten te voorkomen, zit iedereen in het zesde leerjaar!


    PERSONAGES:
    STOP OP VROUWEN, GRYFFINDOR & SLYTHERIN

    Vrouwen:
    • Roychaine 'Ro' Marryward Oakbane | Sabaism | Slytherin | Pagina 1.8
    • Camille Jackson | JudithSuzann | Ravenclaw | Pagina 1.16 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Lilian Grace Palvanor | Ameliorate | Huffelpuf
    • Gereserveerd door Iniminicum | Gryffindor
    • Alégria Metea Campbell | Cynefin | Huffelpuf | Pagina 1.3 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Gereserveerd door Crowley | Slytherin
    • Allison Lauren | Heffron | Slytherin | Pagina 1.3
    • Fayacedyluci Kifuliyaska Avaredusko | Cave | Gryffindor
    • Aemilia Waterstone Teater | Gryffindor | Lijstje met vakken ontvangen
    • Skylar Indiana Castellan | Daggers | Huffelpuf | Pagina 1.4 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Emily 'Emma' Louise Belladonna| HemmingsMyHero | Ravenclaw | Pagina 1.16
    • Amelia Celeste Delaroux | Cordis | Ravenclaw | Lijstje met vakken ontvangen


    Mannen:
    • Ezra Hunter Micheal Cooper | Dumbledore | Slytherin | Pagina 1.4
    • Andrew Whither | Ameliorate | Ravenclaw | Pagina 1.10
    • James Luke Rider| Iniminicum | Hufflepuf
    • Edward Frederick Hurrington Junior | Trohman | Gryffindor | Pagina 1.11
    • Adam James Simons | Eleutheromania | Gryffindor | Pagina 1.14 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Ace Trevor Von Reed | TrevorWentworth | Slytherin | Pagina 1.4
    • Antione Campbell Felix Lefèvre | HemmingsMyHero | Gryffindor | Pagina 1.15
    • Luke Daniel Sharrow | Daggers | Slytherin | Pagina 1.14 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Lucas 'Luca' Marcus Romano | Zamperini | Slytherin | Lijstje met vakken ontvangen
    • Vincent Ellen Callow | Teater | Ravenclaw | Pagina 1.16 | Lijstje met vakken ontvangen



    INVULLIJSTJE:
    Naam:
    Leeftijd:
    Bloedstatus:
    Afdeling:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra: Denk aan: zwerkbal, huisdier, toverstok, boeman, patronus etc.)

    FACECLAIMS:
    Lily Collins
    Sophie Turner
    Erin Wagner
    Barbara Palvin
    Xavier Samuel
    Daniel Sharman
    Logan Lerman
    Dylan O'Brien
    Colton Haynes

    QUIDDITCH:
    Gryffindor:
    Captain: Eleutheromania
    Chaser: Eleutheromania
    Chaser: Iniminicum
    Chaser: HemmingsMyHero
    Beater: Cave
    Beater:
    Keeper: Edward Frederick Hurrington Junior
    Seeker: Aemilia Waterstone

    Ravenclaw:
    Captain: Vincent Ellen Callow
    Chaser: Andrew Whither
    Chaser: Vincent Ellen Callow
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Emily 'Emma' Louise Belladonna

    Slytherin
    Captain:
    Chaser: Luke Daniel Sharrow
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Ezra Hunter Micheal Cooper
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Lucas 'Luca' Marcus Romano

    Huffelpuf
    Captain: Lilian Grace Palvanor
    Chaser: Skylar Indiana Castellan
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Iniminicum
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Lilian Grace Palvanor


    PREFECTS:
    Gryffindor:
    • Aemilia Waterstone
    HemmingsMyHero
    Ravenclaw:
    • Andrew Whither

    Huffelpuf:
    • Alégria Metea Campbell
    Iniminicum
    Slytherin:




    PROFESSORS:
    Astronomie: Arlo Donte
    Professor Donte was vroeger ingedeeld bij Ravenclaw. Hij is een intelligente man en houdt van leergierige leerlingen, maar hij laat overduidelijk zijn grenzen merken. Hij houdt niet van grapjassen en wordt vaak gezien als een chagrijn.
    Toverdranken: Eliseo Vihaan
    Professor Vihaan is een strenge docent. Hij is zo eng als hij eruit ziet, wordt er vaak gezegd en dat is zeker waar. Het is geen pretje om les van hem te hebben, ondanks dat hij je veel kan leren. Hij was vroeger ingedeeld bij Slytherin.
    Verzorging van fabeldieren: Keon Zaire
    Professor Zaire is een liefelijke professor. Hij heeft veel ambitie voor zijn vak en wil dat dolgraag overbrengen aan zijn leerlingen. Hij heeft een hekel aan pestkoppen en treedt hier hard tegenop. Hij was vroeger ingedeeld bij Gryffindor.
    Waarzeggerij: Drina Bronwen
    Professor Bronwen is een typische chaoot. Je kunt nauwelijks hoogste van haar krijgen en haar lessen zijn vaak vrij onduidelijk. Ondanks dat is ze wel een lief persoon met het beste voor voor iedereen. Ze was vroeger ingedeeld bij Ravenclaw.



    ROOSTERS:
    Maandag t/m woensdag


    Donderdag t/m zaterdag


    Op zondag zijn alle leerlingen vrij


    REGELS:
    • Een post is minimaal 200 woorden
    • Houd de jongens, meisjes en afdelingen gelijk
    • Zonder toestemming bestuur je géén personages van anderen
    • Geen perfecte personages, iedereen heeft minder goede kanten
    • 16 + is toegestaan, maar zet het in je post
    • Reserveringen van personages blijven 3 dagen staan
    • Ik maak de nieuwe topics aan
    • Ik heb in overleg met Debbaut dit topic geopend
    • Maximaal twee personages per persoon (1 jongen en 1 meisje)
    • Houd het gezellig
    • Voor vragen staat mijn PB of GB altijd open
    • Have fun!

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 20:08 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik weet niet wanneer je wil beginnen met de rpg, maar ik ben heel volgende week op wintersport en heb geen idee of ik toegang heb tot het internet in mijn appartement :c


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Interesting! Zou je me kunnen waarschuwen als er weer een meisje vrijkomt? ;3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Heffron schreef:
    Ik weet niet wanneer je wil beginnen met de rpg, maar ik ben heel volgende week op wintersport en heb geen idee of ik toegang heb tot het internet in mijn appartement :c


    Ik wil eerst even kijken of iedereen zijn rol binnen bepaalde tijd af heeft, dus ik durf het nog niet te zeggen om eerlijk te zijn. :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sabaism schreef:
    Interesting! Zou je me kunnen waarschuwen als er weer een meisje vrijkomt? ;3


    Sure! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb drie vragen:

    x Is het toegestaan dat de personages gekleurd haar hebben, hoewel t in 1900 afspeelt?
    x Zijn huisdieren / toverhuisdieren toegestaan?
    x Zijn er rollen mogelijk in het Quidditch team?


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    Ik heb drie vragen:

    x Is het toegestaan dat de personages gekleurd haar hebben, hoewel t in 1900 afspeelt?
    x Zijn huisdieren / toverhuisdieren toegestaan?
    x Zijn er rollen mogelijk in het Quidditch team?


    1. Het mag wel, maar het lijkt me niet erg realistisch vanwege het tijdperk.
    2. Jazeker (ik ga een suggestie lijstje bij "extra" zetten voor dit soort dingen)
    3. Is zeker mogelijk! (mag je ook bij extra zetten)
    (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    1. Het mag wel, maar het lijkt me niet erg realistisch vanwege het tijdperk.
    2. Jazeker (ik ga een suggestie lijstje bij "extra" zetten voor dit soort dingen)
    3. Is zeker mogelijk! (mag je ook bij extra zetten)
    (:


    Okay, dankjewel ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Dumbledore schreef:
    (...)

    1. Het mag wel, maar het lijkt me niet erg realistisch vanwege het tijdperk.
    2. Jazeker (ik ga een suggestie lijstje bij "extra" zetten voor dit soort dingen)
    3. Is zeker mogelijk! (mag je ook bij extra zetten)
    (:


    Zou mijn meisje uit Huffelpuf in dat geval Captain en Seeker mogen zijn?


    She was always looking for more..

    Aemilia "Lea" Waterstone







    • Naam
          Aemilia Waterstone. Aemilia betekent letterlijk 'rivaal' en Waterstone spreekt voor zich. Deze naam past bij haar, omdat ze een uitgesproken hekel heeft aan Zwadderich en water het element van Zwadderich is. Haar ouders hebben het echter niet zo bedoeld: Het is puur toeval dat deze naam zo goed bij haar past. Het wordt wel vaak afgekort naar "Lea", wat dan weer "dapper als een leeuw" betekent, wat past bij haar afdeling.

    • Leeftijd
          Zestien, ze verjaart op 21 maart, de dag dat de lente begint, en wordt dan dus zeventien.

    • Bloedstatus
          Halfbloed, ze is de dochter van twee muggleborns. Ze wordt ook wel eens als muggleborn gezien, maar ze vindt zichzelf meer halfbloed.

    • Afdeling
          Gryffindor

    • Karakter
          Aemilia is niet het type met een fantastische attitude - eigenlijk is haar enige motivatie dat ze wil afstuderen, wat ze daarna doet ziet ze nog wel. Hoe ze met zo'n attitude toch prefect is geworden, blijft iedereen de vraag, al denkt Lea dat dat komt omdat ze, buiten haar totaal niet voorbeeldige attitude, toch goede punten haalt en ook een kei is in slijmen bij de leerkrachten. Ze heeft in het vijfde jaar negen van de twaalf SLIJMBALlen gehaald, en gezien ze sowieso niet van plan was verder te doen met waarzeggerij, verzorging van Fabeldieren of astrologie, was ze daar zeer tevreden mee.
          De echte reden dat Aemilia prefect geworden is, was niet omdat ze zoveel slijmde of goede punten haalde, maar omdat ze, volgens het schoolhoofd, "een verfrissing in het prefect-team was". Ze is dan ook niet het type dat haar moed moet bewijzen door de regels hele dagen aan haar voeten te lappen, al zegt ze ook geen neen tegen een nachtje op de gangen rondzwerven of binnendringen in andere leerlingenkamers. Het punt is echter wel dat ze nooit de regels zou overtreden om erbij te horen of gewoon om ze te overtreden, ze heeft er altijd een - al dan niet egoïstische, reden voor. Daarnaast heeft ze ook gezag, in die mate dat sommige mensen spontaan zouden beginnen trillen als ze haar nog maar voorbij zien lopen. Die reputatie heeft ze door de jaren opgebouwd door haar no-bullshit-houding tegenover mensen. Ze kan er niet tegen als mensen liegen tegen haar, en ze heeft dan zelf ook nog maar amper gelogen, hoe kwetsend het ook mag overkomen. Er zijn uitzonderingen, maar dan nog liegt ze niet, ze zal het eerder verzwijgen. Het is echter nooit haar bedoeling geweest zo'n reputatie op te bouwen, ze is gewoon correct wat betreft de regels overtreden: Als je gepakt wordt, moet je ervoor opdraaien. Ze heeft zelf ook al een heel aantal keer moeten nablijven, maar daar legt ze zich bij neer.
          Een andere reden waarom Lea prefect is geworden, is omdat ze heel opmerkzaam is - dat geeft ook voordelen bij haar functie als zoeker binnen het Zwerkbalteam van Gryffindor. Ze merkt de kleinste details op en kan daarom goed verbanden leggen, maar zo ziet ze het ook snel als iemand iets doet wat niet mag of ziet ze snel de snaai. Ze is een goede zoeker voor het team, en dat weet ze zelf ook. Wat ook nodig is voor haar positie, is zowel autonoom als in team kunnen fungeren, wat ze beiden kan. Dat geeft haar een voordeel bij groepswerken, maar ook bij Zwerkbal.
          Hoe dan ook, naast haar vreselijke attitude waar we al een woordje over gedaan hebben, heeft ze uiteraard nog een paar andere flaws. Zo is het heel moeilijk haar vertrouwen te winnen (de reden daarvoor wordt uitgelegd bij "Geschiedenis"). Als ze je niet echt vertrouwt kan ze wel eens lachen met je of iets dergelijks, maar ze zal altijd op een afstand blijven. Dit zorgt ervoor dat ze een zeer selecte groep echte vrienden heeft en een grotere groep gewone kennissen.
          Verder is Aemilia niet het type dat snel vergeeft. Als je haar op een bepaalde manier diep kwetst, zal ze je eraan blijven herinneren tot het einde der dagen. Dat maakt dat ze een paar serieuze vijanden heeft waarmee ze elke dag wel een keer in de clinch ligt - dat is nog zoiets aan Lea: Ze kan mensen die ze niet mag niet links laten liggen, zodat het soms lijkt alsof ze ruzies uitlokt, maar dat is nooit haar bedoeling. Haar enige bedoeling is om te zeggen wat ze van iets of iemand denkt, als ze het ergens niet mee akkoord is.
          Al bij al is Lea een goede vriendin, eenmaal je haar vertrouwen gewonnen hebt. Ze zal, als een ware Gryffindor, door het vuur gaan voor vrienden, maar ook voor vijanden als hen iets onterecht wordt aangedaan - al moet het in het laatste geval wel ernstig zijn. Ze zou haar vrienden nooit in de steek laten.

    • Uiterlijk
          [FC Sophie Turner]
          Lea heeft lange, rode haren en helderblauwe ogen, iets waar ze bekent om staat op school en ook wel eens om geplaagd wordt. Enkele van haar bijnamen zijn dan ook Redhead of Red Riding Head. Ze heeft zich al lang bij deze plagerijen neergelegd, maar ze blijft het uiteraard wel fijner vinden als je haar gewoon Aemilia of Lea noemt. Haar postuur is niet dat van een grasspriet: Ze heeft rondingen, niet altijd op perfect de juiste plaatsen, maar daar trekt ze zich niet te veel van aan, ze vindt dat ze een vrij goed postuur heeft, en hoewel ze dan niet super mager is, wil ze dat ook niet. Ze is één meter 75 groot, wat vrij groot is voor iemand van haar leeftijd.

    • Geschiedenis
          Over het algemeen heeft Aemilia niet zo'n speciale geschiedenis, het enige dat er echt toe doet is waarom ze nu amper mensen echt vertrouwt. Toen ze dertien jaar was, had ze een vriend, iemand van op de lagere school, een Dreuzel, dus. Hoewel ze wist dat hij een Dreuzel was, is hij haar toch te slim af geweest. Elke dag van elke vakantie dat Lea thuis was (kerst-, paas- en zomervakantie), spraken ze op een speelplein in het centrum van Cardiff, waar ze beiden woonden - en nog steeds wonen. Ze kreeg pas te laat door dat hij haar tijdens alle gesprekken eigenlijk gewoon aan het uithoren was over vanalles en nog wat. Haar slechte kanten, haar zwakke plekken. Toen ze ruzie kregen, kon hij haar dus dubbelhard terugpakken.
          Tot op de dag van vandaag beleeft Lea nog steeds de schrik van haar leven als ze met hem in contact komt, en blijft ze liefst van al elke vakantie dat ze op school kan blijven, op school.

    • Relaties
          - Lilian Grace Palvanor -
          Omdat Lilian en Lea beiden seekers zijn, kennen ze elkaar vrij goed van op het Zwerkbalveld. Ze zijn door de jaren heen dan ook goede vriendinnen geworden - niet de beste, gezien ze beiden in een andere afdeling zitten, maar wel goede vriendinnen. Lea vertrouwt Lilian dan ook.

          - Ezra Hunter Micheal Cooper -
          Uit principe haat Aemilia alle Zwadderaars, maar deze haat ze niet. Ze heeft er eerder een bloedhekel aan, wat nog een erger gevoel is en aangezien hij ervan houdt haar uit te dagen en op haar teentjes te trappen, is ze toch ietwat bang van hem en vermijdt ze hem liever.

    • Extra
          - Zwerkbal: Aemilia is seeker in het Zwerkbalteam van Gryffindor, iets waar ze heel trots op is en die positie zal ze niet snel opgeven.
          - Prefect: In het vijfde jaar is Aemilia gepromoveerd tot prefect, ook een functie waar ze heel trots op is.
          - Boeman: Haar boeman is die jongen van toen ze dertien jaar was, ze is doodsbang van hem.
          - Patronus: Haar patronus is een jachtluipaard, dat kenmerkt haar lust om mensen die haar iets misdaan hebben, terug te pakken.
          - Aan het werken aan faunaatvorm: Lea is sinds haar derde jaar heel hard aan het werken om faunaat te kunnen worden. Dat is haar tot op heden nog niet gelukt, maar ze is goed op weg.
          - Uil: Voor haar elfde verjaardag heeft Aemilia een uil gekregen, een cadeau dat heel erg handig was om op Zweinstein brieven te kunnen versturen.



    [ bericht aangepast op 21 maart 2015 - 22:22 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Zou mijn meisje uit Huffelpuf in dat geval Captain en Seeker mogen zijn?


    Ja, het staat in de beginpost! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Teater schreef:
    Aemilia "Lea" Waterstone



    • Naam
          Aemilia Waterstone. Aemilia betekent letterlijk 'rivaal' en Waterstone spreekt voor zich. Deze naam past bij haar, omdat ze een uitgesproken hekel heeft aan Zwadderich en water het element van Zwadderich is. Haar ouders hebben het echter niet zo bedoeld: Het is puur toeval dat deze naam zo goed bij haar past. Het wordt wel vaak afgekort naar "Lea", wat dan weer "dapper als een leeuw" betekent, wat past bij haar afdeling.

    • Leeftijd
          Zestien, ze verjaart op 21 maart, de dag dat de lente begint, en wordt dan dus zeventien.

    • Bloedstatus
          Halfbloed, ze is de dochter van twee muggleborns. Ze wordt ook wel eens als muggleborn gezien, maar ze vindt zichzelf meer halfbloed.

    • Afdeling
          Gryffindor

    • Karakter
          Komt nog
    • Uiterlijk
          [FC Sophie Turner]
    Volgt


    • Geschiedenis
          Volgt

    • Relaties
          Volgt

    • Extra
          Volgt


    Al een klein beginnetje, de rest volgt morgen. (: Overigens, kan ik een plaats voor haar in het Zwerkbalteam reserveren? (En wordt er met prefects gewerkt? Als dat het geval is, zou ze prefect mogen zijn? Het klinkt misschien alsof ik veel in een keer vraag, maar ik heb nu zo'n karakter in mijn hoofd, haha, sorry. (: )


    Welke plaats voor het team had je in gedachten? Dan zet ik die erbij!
    Ik zal morgen ook de prefects erbij zetten. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Welke plaats voor het team had je in gedachten? Dan zet ik die erbij!
    Ik zal morgen ook de prefects erbij zetten. c:


    Super! (: Hm, ik dacht aan seeker, is dat oké? (:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Teater schreef:
    (...)

    Super! (: Hm, ik dacht aan seeker, is dat oké? (:


    Sure! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    I'm stuck met haar innerlijk, lol :') ik kan haar tot nu toe alleen beschrijven als heel symapthiek en vrolijk maar hierdoor ook naïef.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 23:27 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ik heb besloten om een aantal professors zelf te maken. Deze rollen zullen niet erg belangrijk zijn, maar het is toch handig om van bepaalde professors te kunnen spreken. Deze rollen zijn vrij te spelen door iedereen. (Het schoolhoofd blijft wel Dipper/Wafelaar).
    Suggesties etc. zijn altijd welkom! c:

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 23:47 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking