• Hogwarts, 1 september 1900


    We gaan terug naar het jaar 1900. De tijd waarin studenten in alle rust naar school konden gaan om de magische kunsten onder de knie te krijgen. Het jaar 1900, de jaren voordat Tom Riddle opstond als Voldemort en zijn ideeën doordraafde in twee oorlogen. Het jaar 1900, tientallen jaren voordat Harry Potter vocht tegen Voldemort. Deze RPG speelt zich af op Hogwarts. Studenten krijgen de kans om zich te ontwikkelen tot talentvolle tovenaars en heksen. Er wordt niet gesproken van slechte tovenaars, want die lijken nog niet te bestaan. Wordt jouw personage de beste zwerkbalspeler of de grootste ellende met fabeldieren?
    Om onbewust buitensluiten te voorkomen, zit iedereen in het zesde leerjaar!


    PERSONAGES:
    STOP OP VROUWEN, GRYFFINDOR & SLYTHERIN

    Vrouwen:
    • Roychaine 'Ro' Marryward Oakbane | Sabaism | Slytherin | Pagina 1.8
    • Camille Jackson | JudithSuzann | Ravenclaw | Pagina 1.16 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Lilian Grace Palvanor | Ameliorate | Huffelpuf
    • Gereserveerd door Iniminicum | Gryffindor
    • Alégria Metea Campbell | Cynefin | Huffelpuf | Pagina 1.3 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Gereserveerd door Crowley | Slytherin
    • Allison Lauren | Heffron | Slytherin | Pagina 1.3
    • Fayacedyluci Kifuliyaska Avaredusko | Cave | Gryffindor
    • Aemilia Waterstone Teater | Gryffindor | Lijstje met vakken ontvangen
    • Skylar Indiana Castellan | Daggers | Huffelpuf | Pagina 1.4 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Emily 'Emma' Louise Belladonna| HemmingsMyHero | Ravenclaw | Pagina 1.16
    • Amelia Celeste Delaroux | Cordis | Ravenclaw | Lijstje met vakken ontvangen


    Mannen:
    • Ezra Hunter Micheal Cooper | Dumbledore | Slytherin | Pagina 1.4
    • Andrew Whither | Ameliorate | Ravenclaw | Pagina 1.10
    • James Luke Rider| Iniminicum | Hufflepuf
    • Edward Frederick Hurrington Junior | Trohman | Gryffindor | Pagina 1.11
    • Adam James Simons | Eleutheromania | Gryffindor | Pagina 1.14 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Ace Trevor Von Reed | TrevorWentworth | Slytherin | Pagina 1.4
    • Antione Campbell Felix Lefèvre | HemmingsMyHero | Gryffindor | Pagina 1.15
    • Luke Daniel Sharrow | Daggers | Slytherin | Pagina 1.14 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Lucas 'Luca' Marcus Romano | Zamperini | Slytherin | Lijstje met vakken ontvangen
    • Vincent Ellen Callow | Teater | Ravenclaw | Pagina 1.16 | Lijstje met vakken ontvangen



    INVULLIJSTJE:
    Naam:
    Leeftijd:
    Bloedstatus:
    Afdeling:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra: Denk aan: zwerkbal, huisdier, toverstok, boeman, patronus etc.)

    FACECLAIMS:
    Lily Collins
    Sophie Turner
    Erin Wagner
    Barbara Palvin
    Xavier Samuel
    Daniel Sharman
    Logan Lerman
    Dylan O'Brien
    Colton Haynes

    QUIDDITCH:
    Gryffindor:
    Captain: Eleutheromania
    Chaser: Eleutheromania
    Chaser: Iniminicum
    Chaser: HemmingsMyHero
    Beater: Cave
    Beater:
    Keeper: Edward Frederick Hurrington Junior
    Seeker: Aemilia Waterstone

    Ravenclaw:
    Captain: Vincent Ellen Callow
    Chaser: Andrew Whither
    Chaser: Vincent Ellen Callow
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Emily 'Emma' Louise Belladonna

    Slytherin
    Captain:
    Chaser: Luke Daniel Sharrow
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Ezra Hunter Micheal Cooper
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Lucas 'Luca' Marcus Romano

    Huffelpuf
    Captain: Lilian Grace Palvanor
    Chaser: Skylar Indiana Castellan
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Iniminicum
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Lilian Grace Palvanor


    PREFECTS:
    Gryffindor:
    • Aemilia Waterstone
    HemmingsMyHero
    Ravenclaw:
    • Andrew Whither

    Huffelpuf:
    • Alégria Metea Campbell
    Iniminicum
    Slytherin:




    PROFESSORS:
    Astronomie: Arlo Donte
    Professor Donte was vroeger ingedeeld bij Ravenclaw. Hij is een intelligente man en houdt van leergierige leerlingen, maar hij laat overduidelijk zijn grenzen merken. Hij houdt niet van grapjassen en wordt vaak gezien als een chagrijn.
    Toverdranken: Eliseo Vihaan
    Professor Vihaan is een strenge docent. Hij is zo eng als hij eruit ziet, wordt er vaak gezegd en dat is zeker waar. Het is geen pretje om les van hem te hebben, ondanks dat hij je veel kan leren. Hij was vroeger ingedeeld bij Slytherin.
    Verzorging van fabeldieren: Keon Zaire
    Professor Zaire is een liefelijke professor. Hij heeft veel ambitie voor zijn vak en wil dat dolgraag overbrengen aan zijn leerlingen. Hij heeft een hekel aan pestkoppen en treedt hier hard tegenop. Hij was vroeger ingedeeld bij Gryffindor.
    Waarzeggerij: Drina Bronwen
    Professor Bronwen is een typische chaoot. Je kunt nauwelijks hoogste van haar krijgen en haar lessen zijn vaak vrij onduidelijk. Ondanks dat is ze wel een lief persoon met het beste voor voor iedereen. Ze was vroeger ingedeeld bij Ravenclaw.



    ROOSTERS:
    Maandag t/m woensdag


    Donderdag t/m zaterdag


    Op zondag zijn alle leerlingen vrij


    REGELS:
    • Een post is minimaal 200 woorden
    • Houd de jongens, meisjes en afdelingen gelijk
    • Zonder toestemming bestuur je géén personages van anderen
    • Geen perfecte personages, iedereen heeft minder goede kanten
    • 16 + is toegestaan, maar zet het in je post
    • Reserveringen van personages blijven 3 dagen staan
    • Ik maak de nieuwe topics aan
    • Ik heb in overleg met Debbaut dit topic geopend
    • Maximaal twee personages per persoon (1 jongen en 1 meisje)
    • Houd het gezellig
    • Voor vragen staat mijn PB of GB altijd open
    • Have fun!

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 20:08 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben bezig met het afmaken van Andrew en zou het bij nader inzien toch ook Chaser mogen zijn? Tenzij prefect en Chaser te veel is uiteraard.


    She was always looking for more..

    Amelia Celeste Delaroux
    ''If you going trough hell, keel going.''





    Bijnaam: Gezien de meeste Britten de naam Amelia niet goed kunnen uitspreken, wordt ze vaak Amy genoemd.

    Leeftijd: Ze is zestien jaar oud.

    Bloedstatus: Haar hele familie is volbloed.

    Afdeling: Ravenclaw, maar de meesten komen uit Slytherin of Gryffindor van haar familie.

    Uiterlijk: [FC: Ashley Benson] Amy is een mooi meisje. Haar blonde lokken komen tot haar schouders en dragen slag bij zich. Gezien ze er niet veel mee kan hangen ze altijd los. Of ze moet niet genoeg tijd hebben gehad om het goed uit te kammen, want dan zit het in een staart.
    Haar ogen hebben een ijsblauwe kleur en staan meestal met pretlichtjes. Dezen worden omringd door lichte wimpers waar zij altijd wat mascara op doet zodat ze nog meer opvallen. Lang kun je Amy niet noemen, 1 meter 65, maar hierdoor draagt ze vaak hakken.
    Amy's huid is licht en verkleurd snel, wat je na de zomervakantie altijd wel kunt zien. Haar lippen hebben een zachtroze kleur en hier komt vaak wel wat balsem op.

    Innerlijk: Amy is de rust zelf. Ze is bijna nooit druk en als ze dit is dan moet ze zich heel erg op haar gemak voelen. Het meisje is iemand die met haar vrienden erg veel kan praten over van alles en nog wat. Eigenlijk is ze best verlegen en durft ze ook niet echt een gesprek te beginnen met iemand. Over het algemeen wordt ze beschreven als iemand die meestal wel vrolijk is tegen de rest, maar zich afgezonderd houdt. En dit is ook zo. Ze wilt zich het liefst niet aan te veel mensen binden, want uiteindelijk verlaten ze haar toch, is haar mening. Amy is goudeerlijk en je moet wel heel erg dicht bij haar staan als ze voor je liegt. Haar vertrouwen krijg je niet snel, en als je deze breekt? Dan kun je er een aantal jaren over doen om deze terug te krijgen.
    Ze is best dapper en heeft veel over voor de genen om wie ze nog wel geeft. Als het moet, zal ze wel sterven om hen veilig te houden. Amy heeft een sterke wil en wilt hierdoor ook bijna altijd haar doel bereiken. En als dit haar niet lukt, gaat ze later verder. Pas na drie of vier keer stopt ze met het proberen. Haar mening verandert niet erg heel snel, al ze meestal vanaf de buitenkant laat zien dat ze het met een ander eens is en dit van de binnenkant totaal niet is. Zodra je iets gemeens over haar zegt, krijg je een weerwoord terug. Want hier kan ze écht niet tegen. Ze wordt niet heel erg snel boos, en als ze dit wel wordt dan ben je heel erg ver gegaan.
    Amy is een slimme meid en wilt meestal wel meer leren. Ze is erg goed in het verzinnen van oplossingen.
    Kort om: Amy is een verlegen en rustig iemand met een goed stel hersens, die meestal wel vrolijk is en zich ook niet snel klein laat krijgen.

    Geschiedenis: Amy is geboren en groten deels opgegroeid in Frankrijk. Om preciezer te zijn; Parijs.

    Relaties: Who?

    Extra: Afkomst:
    Amelia heeft een Franse afkomst en deze taal beheerst ze prima. Op haar tiende is ze naar Manchester verhuisd vanwege haar ouders baan. En door die jaren hier te hebben gewoond spreekt ze erg goed Engels.
    Toverstok:
    Haar wand heeft als kern de haar van een eenhoorn. Het hout is van een eikenboom en hij is zesentwintig centimeter lang. Goed geschikt voor Charms, met een fijne zwiep.
    Boeman:
    Een reuze spin. Amy is doodsbang voor die beesten en haat ze echt.
    Patronus:
    Een adelaar. Elegant, slim en intelligent. Wat wel bij haar karakter past.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 14:21 ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Ik heb besloten dat iedere leerling zes vakken mag kiezen. Wil iedereen deze vakken doorgeven via een PB (Naam van de personage + afdeling er graag bij vermelden) dan kan ik proberen om een rooster te maken!
    Graag zo snel mogelijk inleveren!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ameliorate schreef:
    Ik ben bezig met het afmaken van Andrew en zou het bij nader inzien toch ook Chaser mogen zijn? Tenzij prefect en Chaser te veel is uiteraard.


    Van mij mag het hoor! c: Ik zal het veranderen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik denk dat ik het vergeten ben te vragen: Mag Vincent chaser en captain zijn van het Ravenclaw Quidditchteam?


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Van mij mag het hoor! c: Ik zal het veranderen.


    Bedankt! :]


    She was always looking for more..

    Dumbledore schreef:
    Ik heb besloten dat iedere leerling zes vakken mag kiezen. Wil iedereen deze vakken doorgeven via een PB (Naam van de personage + afdeling er graag bij vermelden) dan kan ik proberen om een rooster te maken!
    Graag zo snel mogelijk inleveren!


    Done, again


    I just caught the wave in your eyes

    Hmh, zijn er nog meiden over?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Dumbledore schreef:
    Ik heb besloten dat iedere leerling zes vakken mag kiezen. Wil iedereen deze vakken doorgeven via een PB (Naam van de personage + afdeling er graag bij vermelden) dan kan ik proberen om een rooster te maken!
    Graag zo snel mogelijk inleveren!


    Ik zal het even doorgeven (:


    take me back to the basics and the simple life

    Dumbledore schreef:
    Ik heb besloten dat iedere leerling zes vakken mag kiezen. Wil iedereen deze vakken doorgeven via een PB (Naam van de personage + afdeling er graag bij vermelden) dan kan ik proberen om een rooster te maken!
    Graag zo snel mogelijk inleveren!


    Done, bij twee van Luke's vakken doet hij dus geen flikker daar -je kunt als je het leest al raden welken-


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Chronos schreef:
    Hmh, zijn er nog meiden over?


    Nee, enkel nog jongens. Sorry daarvoor! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Nee, enkel nog jongens. Sorry daarvoor! c:


    Awh, is er nog een kans dat een meisje vrijkomt? Ik ga erover nadenken om een jongen te spelen c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Chronos schreef:
    (...)

    Awh, is er nog een kans dat een meisje vrijkomt? Ik ga erover nadenken om een jongen te spelen c:


    Ik wil eigenlijk over een dag of twee/drie het speeltopic openen, dus het ligt eraan of er nog rollen vervallen. Mocht iemand zich nog uitschrijven, zal ik je dan waarschuwen? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik wil eigenlijk over een dag of twee/drie het speeltopic openen, dus het ligt eraan of er nog rollen vervallen. Mocht iemand zich nog uitschrijven, zal ik je dan waarschuwen? c:


    Ja graag ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik denk overigens dat beide rollen af zijn, zijn ze zo goed of moet ik nog wat aanpassen? c:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.