• Hogwarts, 1 september 1900


    We gaan terug naar het jaar 1900. De tijd waarin studenten in alle rust naar school konden gaan om de magische kunsten onder de knie te krijgen. Het jaar 1900, de jaren voordat Tom Riddle opstond als Voldemort en zijn ideeën doordraafde in twee oorlogen. Het jaar 1900, tientallen jaren voordat Harry Potter vocht tegen Voldemort. Deze RPG speelt zich af op Hogwarts. Studenten krijgen de kans om zich te ontwikkelen tot talentvolle tovenaars en heksen. Er wordt niet gesproken van slechte tovenaars, want die lijken nog niet te bestaan. Wordt jouw personage de beste zwerkbalspeler of de grootste ellende met fabeldieren?
    Om onbewust buitensluiten te voorkomen, zit iedereen in het zesde leerjaar!


    PERSONAGES:
    STOP OP VROUWEN, GRYFFINDOR & SLYTHERIN

    Vrouwen:
    • Roychaine 'Ro' Marryward Oakbane | Sabaism | Slytherin | Pagina 1.8
    • Camille Jackson | JudithSuzann | Ravenclaw | Pagina 1.16 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Lilian Grace Palvanor | Ameliorate | Huffelpuf
    • Gereserveerd door Iniminicum | Gryffindor
    • Alégria Metea Campbell | Cynefin | Huffelpuf | Pagina 1.3 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Gereserveerd door Crowley | Slytherin
    • Allison Lauren | Heffron | Slytherin | Pagina 1.3
    • Fayacedyluci Kifuliyaska Avaredusko | Cave | Gryffindor
    • Aemilia Waterstone Teater | Gryffindor | Lijstje met vakken ontvangen
    • Skylar Indiana Castellan | Daggers | Huffelpuf | Pagina 1.4 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Emily 'Emma' Louise Belladonna| HemmingsMyHero | Ravenclaw | Pagina 1.16
    • Amelia Celeste Delaroux | Cordis | Ravenclaw | Lijstje met vakken ontvangen


    Mannen:
    • Ezra Hunter Micheal Cooper | Dumbledore | Slytherin | Pagina 1.4
    • Andrew Whither | Ameliorate | Ravenclaw | Pagina 1.10
    • James Luke Rider| Iniminicum | Hufflepuf
    • Edward Frederick Hurrington Junior | Trohman | Gryffindor | Pagina 1.11
    • Adam James Simons | Eleutheromania | Gryffindor | Pagina 1.14 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Ace Trevor Von Reed | TrevorWentworth | Slytherin | Pagina 1.4
    • Antione Campbell Felix Lefèvre | HemmingsMyHero | Gryffindor | Pagina 1.15
    • Luke Daniel Sharrow | Daggers | Slytherin | Pagina 1.14 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Lucas 'Luca' Marcus Romano | Zamperini | Slytherin | Lijstje met vakken ontvangen
    • Vincent Ellen Callow | Teater | Ravenclaw | Pagina 1.16 | Lijstje met vakken ontvangen



    INVULLIJSTJE:
    Naam:
    Leeftijd:
    Bloedstatus:
    Afdeling:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra: Denk aan: zwerkbal, huisdier, toverstok, boeman, patronus etc.)

    FACECLAIMS:
    Lily Collins
    Sophie Turner
    Erin Wagner
    Barbara Palvin
    Xavier Samuel
    Daniel Sharman
    Logan Lerman
    Dylan O'Brien
    Colton Haynes

    QUIDDITCH:
    Gryffindor:
    Captain: Eleutheromania
    Chaser: Eleutheromania
    Chaser: Iniminicum
    Chaser: HemmingsMyHero
    Beater: Cave
    Beater:
    Keeper: Edward Frederick Hurrington Junior
    Seeker: Aemilia Waterstone

    Ravenclaw:
    Captain: Vincent Ellen Callow
    Chaser: Andrew Whither
    Chaser: Vincent Ellen Callow
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Emily 'Emma' Louise Belladonna

    Slytherin
    Captain:
    Chaser: Luke Daniel Sharrow
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Ezra Hunter Micheal Cooper
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Lucas 'Luca' Marcus Romano

    Huffelpuf
    Captain: Lilian Grace Palvanor
    Chaser: Skylar Indiana Castellan
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Iniminicum
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Lilian Grace Palvanor


    PREFECTS:
    Gryffindor:
    • Aemilia Waterstone
    HemmingsMyHero
    Ravenclaw:
    • Andrew Whither

    Huffelpuf:
    • Alégria Metea Campbell
    Iniminicum
    Slytherin:




    PROFESSORS:
    Astronomie: Arlo Donte
    Professor Donte was vroeger ingedeeld bij Ravenclaw. Hij is een intelligente man en houdt van leergierige leerlingen, maar hij laat overduidelijk zijn grenzen merken. Hij houdt niet van grapjassen en wordt vaak gezien als een chagrijn.
    Toverdranken: Eliseo Vihaan
    Professor Vihaan is een strenge docent. Hij is zo eng als hij eruit ziet, wordt er vaak gezegd en dat is zeker waar. Het is geen pretje om les van hem te hebben, ondanks dat hij je veel kan leren. Hij was vroeger ingedeeld bij Slytherin.
    Verzorging van fabeldieren: Keon Zaire
    Professor Zaire is een liefelijke professor. Hij heeft veel ambitie voor zijn vak en wil dat dolgraag overbrengen aan zijn leerlingen. Hij heeft een hekel aan pestkoppen en treedt hier hard tegenop. Hij was vroeger ingedeeld bij Gryffindor.
    Waarzeggerij: Drina Bronwen
    Professor Bronwen is een typische chaoot. Je kunt nauwelijks hoogste van haar krijgen en haar lessen zijn vaak vrij onduidelijk. Ondanks dat is ze wel een lief persoon met het beste voor voor iedereen. Ze was vroeger ingedeeld bij Ravenclaw.



    ROOSTERS:
    Maandag t/m woensdag


    Donderdag t/m zaterdag


    Op zondag zijn alle leerlingen vrij


    REGELS:
    • Een post is minimaal 200 woorden
    • Houd de jongens, meisjes en afdelingen gelijk
    • Zonder toestemming bestuur je géén personages van anderen
    • Geen perfecte personages, iedereen heeft minder goede kanten
    • 16 + is toegestaan, maar zet het in je post
    • Reserveringen van personages blijven 3 dagen staan
    • Ik maak de nieuwe topics aan
    • Ik heb in overleg met Debbaut dit topic geopend
    • Maximaal twee personages per persoon (1 jongen en 1 meisje)
    • Houd het gezellig
    • Voor vragen staat mijn PB of GB altijd open
    • Have fun!

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 20:08 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Haha, dat maakt niet uit, het is een stuk beter dan mijn eerste rol.
    Dit was mijn allereerste rol en die van jou is echt stukken beter!
    naam: Melody Jane McCarter.
    bijnaam: Mel.
    Leeftijd: 17. (18 juni)
    Dansstijl: Hiphop.
    uiterlijk omschrijving:





    Melody heeft lange bruine haren die meestal erg glanzen. Ze heeft blauwgroene ogen. Haar ogen zijn echter niet turquoise van kleur maar zijn een echte mengelmoes van groen en blauw. Ze is erg slank en niet heel groot. Ze is 1.74 lang.
    karakter: Melody is een erg druk meisje. Ze kan niet stil zitten maar heeft echter geen ADHD. Ze is erg aardig en ook erg begripvol. Ze luistert goed naar je en heeft voor veel dingen wel een oplossing. Ook durft ze veel en zal ze bij iets gevaarlijks niet zo snel terugdeinzen. Anderen kijken haar vaak raar aan omdat ze echt altijd vrolijk is voor hun gevoel. Dit is ze echter lang niet altijd. Zo heeft ze thuis problemen en haalt ze daardoor niet altijd goede cijfers terwijl ze juist erg slim is. Deze dingen stopt ze zo veel mogelijk weg omdat ze vind dat je dingen van de positieve kant moet benaderen. Ze heeft vaak lol en zal zich niet snel vervelen. Door te dansen vergeet ze zorgen en voelt ze zich helemaal vrij. Doordat ze een lenige springveer is zou je niet snel verwachten dat ze behalve aan hiphop ook aan ballet deed. Ze deed ballet vooral als basis voor de sprongen bij Hiphop en gebruikt tijdens de hiphop dus soms ook de lenige sprongen val ballet.
    extra: Melody's moeder is overleden aan de gevolgen van borstkanker toen Melody 8 was. Haar vader is nu aan de drugs en daardoor heeft ze thuis allemaal problemen die haar school ook beïnvloeden.


    25 juni 2013


    Hahaha :') iemand zij toch ergens ook al dat rollen maken voor rpg's flink is veranderd (dus dat alles veel uitgebreider is :'))

    Nogmaals bedankt (K)


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    (...)

    Hahaha :') iemand zij toch ergens ook al dat rollen maken voor rpg's flink is veranderd (dus dat alles veel uitgebreider is :'))

    Nogmaals bedankt (K)


    Haha, zal wel maar dit was echt flut. Ugh.

    No problemo (K)


    take me back to the basics and the simple life

    Cynefin schreef:
    (...)

    Awh tnx Leo (flower) ik heb ook een beetje afgekeken hoe andere mensen hun rol maakten :') shhh


    Is dit je allereerste rol? Wauw, die is echt goed. Ik meen het, mijne was echt iewl. Nu ik dat topic terug lees was ik echt irritant xd
    @Eleutheromania die is nog wel awesome voor een beginner xd

    Naam: Eleanor Green
    Rol: Draco Obsessed meisje
    Pureblood/Halfblood/Mudblood: Pureblood
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Gryffindor
    Uiterlijk(+foto):


    Eleanor heeft halflang donkerbruin haar .Haar ogen zijn groen. Ze heeft een bleke huid.Ze is niet echt lang haar lengte is 1.69m. Eleanor draagt altijd mascara en eyeliner. In haar vrije tijd draagt ze meestal een spijkerbroek met een witteblouse of een wit hempje met daarop een colbertje,en all stars.
    Karakter: Ze is een lief,grappig,vrolijk,betrouwbaar,heel soms bitchy. maar vooral dapper meisje.
    Ze komt op voor haar vrienden.Ze is geobsedeert door Draco Malfoy. (Ik:Dit klinkt heel raar haha) De meeste mensen van Zwadderich mag ze niet. Ze is goed bevriend met Huffelpuffers,Ravenklauwers maar vooral Griffoendorders.
    Favoriete docent: Minevra McGonagall
    Favoriete spreuk: Lumos,Expelliarmus en Paralitis
    Plaatje van staf en beschrijving:


    Lengte: 27cm
    Houtsoort: Wilgenhout
    Kern: Feniksveer
    Flexiebel: Klein beetje.
    Extra: Eleanor is kwart Iers, dat kun je aan haar accent horen. Als iemand daar iets over zegt negeert ze dat gewoon.
    Ze probeert vaak bij Draco te zijn maar dat lukt niet aangezien ze een Griffoendor is.
    Hij kijkt haar alleen minachtend aan, en loopt dan door.

    17 maart 2013


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Is dit je allereerste rol? Wauw, die is echt goed. Ik meen het, mijne was echt iewl. Nu ik dat topic terug lees was ik echt irritant xd
    @Eleutheromania die is nog wel awesome voor een beginner xd

    Naam: Eleanor Green
    Rol: Draco Obsessed meisje
    Pureblood/Halfblood/Mudblood: Pureblood
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Gryffindor
    Uiterlijk(+foto):


    Eleanor heeft halflang donkerbruin haar .Haar ogen zijn groen. Ze heeft een bleke huid.Ze is niet echt lang haar lengte is 1.69m. Eleanor draagt altijd mascara en eyeliner. In haar vrije tijd draagt ze meestal een spijkerbroek met een witteblouse of een wit hempje met daarop een colbertje,en all stars.
    Karakter: Ze is een lief,grappig,vrolijk,betrouwbaar,heel soms bitchy. maar vooral dapper meisje.
    Ze komt op voor haar vrienden.Ze is geobsedeert door Draco Malfoy. (Ik:Dit klinkt heel raar haha) De meeste mensen van Zwadderich mag ze niet. Ze is goed bevriend met Huffelpuffers,Ravenklauwers maar vooral Griffoendorders.
    Favoriete docent: Minevra McGonagall
    Favoriete spreuk: Lumos,Expelliarmus en Paralitis
    Plaatje van staf en beschrijving:


    Lengte: 27cm
    Houtsoort: Wilgenhout
    Kern: Feniksveer
    Flexiebel: Klein beetje.
    Extra: Eleanor is kwart Iers, dat kun je aan haar accent horen. Als iemand daar iets over zegt negeert ze dat gewoon.
    Ze probeert vaak bij Draco te zijn maar dat lukt niet aangezien ze een Griffoendor is.
    Hij kijkt haar alleen minachtend aan, en loopt dan door.

    17 maart 2013


    Jup, mijn eerste, ik ben een total rpg newbie haha en dankjewel ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Daggers schreef:
    (...)

    Is dit je allereerste rol? Wauw, die is echt goed. Ik meen het, mijne was echt iewl. Nu ik dat topic terug lees was ik echt irritant xd
    @Eleutheromania die is nog wel awesome voor een beginner xd

    Naam: Eleanor Green
    Rol: Draco Obsessed meisje
    Pureblood/Halfblood/Mudblood: Pureblood
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Gryffindor
    Uiterlijk(+foto):


    Eleanor heeft halflang donkerbruin haar .Haar ogen zijn groen. Ze heeft een bleke huid.Ze is niet echt lang haar lengte is 1.69m. Eleanor draagt altijd mascara en eyeliner. In haar vrije tijd draagt ze meestal een spijkerbroek met een witteblouse of een wit hempje met daarop een colbertje,en all stars.
    Karakter: Ze is een lief,grappig,vrolijk,betrouwbaar,heel soms bitchy. maar vooral dapper meisje.
    Ze komt op voor haar vrienden.Ze is geobsedeert door Draco Malfoy. (Ik:Dit klinkt heel raar haha) De meeste mensen van Zwadderich mag ze niet. Ze is goed bevriend met Huffelpuffers,Ravenklauwers maar vooral Griffoendorders.
    Favoriete docent: Minevra McGonagall
    Favoriete spreuk: Lumos,Expelliarmus en Paralitis
    Plaatje van staf en beschrijving:


    Lengte: 27cm
    Houtsoort: Wilgenhout
    Kern: Feniksveer
    Flexiebel: Klein beetje.
    Extra: Eleanor is kwart Iers, dat kun je aan haar accent horen. Als iemand daar iets over zegt negeert ze dat gewoon.
    Ze probeert vaak bij Draco te zijn maar dat lukt niet aangezien ze een Griffoendor is.
    Hij kijkt haar alleen minachtend aan, en loopt dan door.

    17 maart 2013


    Haha, naja ik had al een ieniemini beetje ervaring met ORPG, maardat bestond dan ook alleen maar uit een foto, naam en leeftijd haha :')
    Die van jou ziet er langer uit :') Miss omdat je geen vetgedrukte tekst hebt ofzo. Maar die van mij stond ook echt vol typeaids :')


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Haha, naja ik had al een ieniemini beetje ervaring met ORPG, maardat bestond dan ook alleen maar uit een foto, naam en leeftijd haha :')
    Die van jou ziet er langer uit :') Miss omdat je geen vetgedrukte tekst hebt ofzo. Maar die van mij stond ook echt vol typeaids :')


    Ik had geen interpunctie en speelde de rol niet eens goed, lawl.
    Plus ik had enkel op een habbo retro ervaring, dat was een HP-RPG, dat was naam - afdeling - leerjaar - en wat je bij je had. xd


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Ik had geen interpunctie en speelde de rol niet eens goed, lawl.
    Plus ik had enkel op een habbo retro ervaring, dat was een HP-RPG, dat was naam - afdeling - leerjaar - en wat je bij je had. xd


    Haha, naja ik had ervaring op een Penny.nl een kleutersite


    take me back to the basics and the simple life

    Ik FC Francisco Lachowski btw (:


    -

    Iniminicum schreef:
    Ik FC Francisco Lachowski btw (:


    *_* omg


    I just caught the wave in your eyes

    Iniminicum schreef:
    Ik FC Francisco Lachowski btw (:
    :9~


    take me back to the basics and the simple life

    Cynefin schreef:
    (...)

    Hahaha :') iemand zij toch ergens ook al dat rollen maken voor rpg's flink is veranderd (dus dat alles veel uitgebreider is :'))

    Nogmaals bedankt (K)


    Dat was ik, en ja, inderdaad. Mijn eerste rol was zoals ik al getoond had, en mijn eerste rol hier op Q was dit:
    Naam: Evanna Yin
    Leeftijd: 14
    Karakter: Evanna is soms verschrikkelijk hyper-actief, wat tot grote ergernis van haar medemens kan leiden. Ze is dan ook verschrikkelijk koppig, wat ook niet altijd in de smaak valt bij de anderen. Maar, over het algemeen is Evanna een vriendelijk meisje dat je graag te vriend hebt. Al heeft ze een grote mond.
    Uiterlijk:


    Pluspunten tijdens WIDM: Evanna kan behoorlijk goed acteren, wat waarschijnlijk van pas gaat komen, behalve als...
    Minpunten tijdens WIDM: ... ze haar lach niet kan inhouden. Als dingen te grappig/dom of idioot zijn, heeft ze er moeite mee een neutraal gezicht te laten zien
    Extra: /


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Cynefin schreef:
    (...)

    *_* omg


    Alegria gets a very hot boyfriend.


    -

    Iniminicum schreef:
    (...)

    Alegria gets a very hot boyfriend.


    yeas ^^ wanneer je de naam weet zeg je t maar dan claim ik m alvast als der vriendke (;

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 17:56 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Teater schreef:
    (…)


    Fabjoelesheid enzo


    take me back to the basics and the simple life

    Cynefin schreef:
    (...)

    yeas ^^ wanneer je de naam weet zeg je t maar dan claim ik m alvast als m'n vriendke (;


    I will.


    -