• Ik ben al 2 jaar verliefd op een jongen bij mij uit de klas.

    Ik zit nu naast hem met wiskunde, en hij is zo anders dan ik me had voorgesteld. Door de 3 jaar heen dat ik hem ken is hij aardiger geworden tegen de meiden uit mijn klas, maar tegen mij is hij gebleven zoals hij altijd doet. Irritant, aandacht zoeken etc.

    Maar even jullie hulp... Zou hij mij ook leuk kunnen vinden?

    Als ik namelijk langs hem zit met wiskunde, zoekt hij alleen maar aandacht, tikt mij aan, maakt liedjes over mij.
    En als ik met een jongen in mijn tekenles praat probeert hij telkens ertussen te komen. (Kan natuurlijk ook zijn dat hij was wilt vragen)
    Omdat ik van Rockmuziek hou, maakt hij nu liedjes op een rock''beat'' en speelt er gitaar bij, trekt gekke gezichten naar mij.
    Hij weet zelfs een paar Rocknummers die absoluut niet zo bekend zijn, dat de radio ze om de minuut draait. (Maar dat zal ook wel niks zijn)

    Zoals jullie lezen heb ik OF een erg rijke fantasie en zoek ik er TEVEEL achter, OF ik ben zo blind en hij ziet mijn toch wel staan...


    HEEEEELLLLLPPPPPPPP

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 9:57 ]


    '' Not all those who wander are lost.''

    Als ik jou was, zou ik eerst stoppen met vooroordelen hebben en iemand in hokjes plaatsen. ;3 Dat is namelijk niet zo aardig, maar je moet jezelf er ook niet in plaatsen.
    Daarnaast, kijk maar aan wat er gebeurd. Je bent pas 14. Wie weet vind hij je wel leuk, of vind hij je gewoon erg aardig. Je kan het ook gewoon vragen, dan weet je het tenminste. 8D

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 9:50 ]


    Your make-up is terrible

    Er is werkelijk niets mis met kakkers. Not that I am one.


    wat was dit ookalweer

    Vraag het gewoon aan hem (;


    26 - 02 - '16

    Ik zie geen link tussen het woord kakker en wat je in het topic zegt maar goed. Ik vind dat je te overdreven doet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blackthorn schreef:
    Ik zie geen link tussen het woord kakker en wat je in het topic zegt maar goed. Ik vind dat je te overdreven doet.


    Dit. Kijk het gewoon lekker aan en geniet van de aandacht.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Blackthorn schreef:
    Ik zie geen link tussen het woord kakker en wat je in het topic zegt maar goed. Ik vind dat je te overdreven doet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als je hem zo irritant vindt en hij niet aan je verwachtingen voldoet, zou ik me eerst maar eens afvragen wat je zelf nou werkelijk van hem vindt, in plaats van wat hij van jou vindt. Dat doet er niet echt toe als je zelf niet eens weet wat je vindt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angmar schreef:
    Als je hem zo irritant vindt en hij niet aan je verwachtingen voldoet, zou ik me eerst maar eens afvragen wat je zelf nou werkelijk van hem vindt, in plaats van wat hij van jou vindt. Dat doet er niet echt toe als je zelf niet eens weet wat je vindt.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Angmar schreef:
    Als je hem zo irritant vindt en hij niet aan je verwachtingen voldoet, zou ik me eerst maar eens afvragen wat je zelf nou werkelijk van hem vindt, in plaats van wat hij van jou vindt. Dat doet er niet echt toe als je zelf niet eens weet wat je vindt.


    ars moriendi

    Mijn ex-vriend deed altijd heel irritant (aandacht zoeken, gesprekken onderbreken, aan me zitten, etc.)
    Toen ik eenmaal stopte met blind zijn hebben we wel een jaar iets gehad, dus zou best kunnen dat hij je echt leuk vindt.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    HAHAHHA omg ik las kakkerlak, dus ik dacht dat je verliefd was op een kakkerlak

    Verder alles wat al gezegd is in het topic


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!