• Don't you tell me what you think that I can be
    I'm the one at the sail, I'm the master of my sea



    ☠☠☠☠☠☠☠☠☠
    Februari 1771.
    Daniël Morrigan is de 28-jarige kapitein van één van de beruchtste piratenschepen ter wereld: de Equinox. In mei 1766 stuurt de Koning van Engeland, George de derde, hem en zijn bemanning erop uit met slechts één doel: het vangen van een zeemeermin. Voor Daniël is geen enkele taak te gek: schatkisten opsporen, prinsessen roven, walvissen jagen, ... De beste zeerover van de zeven zeeën - tevens met de grootste schuld van de zeven zeeën - neemt de taak gretig aan. Maar de vijf beloofde jaren zijn bijna om, en de bemanning ziet de beloning bijna aan hun neus voorbij gaan. De Equinox maakt ommekeer naar Groot-Brittannië wanneer het geluk de kapitein toelacht. Daniël vangt een zeemeermin, maar hij is niet van plan om zijn geluk te delen...


    De vraag is echter:
    Hoelang kan je een zeemeermin verborgen houden in een badkuip?

    "Ik wil er gewoon zeker van zijn dat we in hetzelfde water zwemmen..."
    "Hetzelfde water? Vergeet het. We zwemmen niet eens in dezelfde oceaan, idioot."

    ☠☠☠☠☠☠☠☠☠


    You're so down to earth and i'm up in the stars;
    So show me the sea and i'll take you to Mars.



    Warning: plot slechts beperkt uitgedacht. Dit verhaal wordt geschreven wanneer inspiratie toeslaat en is een fun experiment om te zien hoe ver ik een verhaal kan schrijven zonder plotuitwerking terwijl ik mijn schrijven oefen.
    Ik update zo regelmatig mogelijk! Zal eens in de week zijn, hopelijk. :)


    [ bericht aangepast op 27 feb 2017 - 19:20 ]


    A to the Z

    Hoofdstuk één staat nu online!~

    [ bericht aangepast op 27 feb 2017 - 19:20 ]


    A to the Z

    Heb je ergens een link naar het verhaal? Is wat makkelijker. Vooral voor mensen die het haten om op profielen van anderen te kijken.

    Liggen 1771 en 1966 niet heel ver uit elkaar? Of kloppen die jaartallen gewoon en snap ik het niet?

    [ bericht aangepast op 27 feb 2017 - 12:06 ]

    Ik heb een link geplaatst naar hoofdstuk 1!

    En klopt, ik zie het net dat er een foutje ingeslopen is! Ik bedoelde natuurlijk 1766 en niet 1966 (die data liggen inderdaad veel te ver uit elkaar haha).
    Dankjewel! x


    A to the Z