• Hello, voor mijn Teen Wolf verhaal heb ik een cover nodig. Zelf ben ik ook bezig met Photoshop en bewerking, maar ik sta altijd open voor nieuwe ideeën en ik ben benieuwt wat jullie creaties zullen worden als jullie een poging willen wagen (:
          De gene die ik kies geef ik voor de moeite 6 credits en zal ik natuurlijk je naam bij het verhaal zetten.

    De titel van het verhaal is Seven devils. Ik sta heel erg open voor de foto's die kunnen worden gebruikt. Het liefst zie ik Dylan O'brien er in en Lily Collins. De sfeer wil ik een beetje duister hebben omdat het afspeelt in seizoen 3.
    Ik zal er graag één met en zonder titel willen. Jullie zullen tot aanstaande zondag (de 15e) de mooiste cover kiezen. Als er nog vragen zijn, stel ze gerust!
    (:


    Beschrijving van het verhaal:

    Avelynne McCall heeft sinds de ontdekking van het geheim van haar ouders een soort haat gekoesterd tegen ieder levend wezen. De reden van haar vaders dood heeft plots een heel andere reden gekregen; een reden waarvan ze liever had dat hij verborgen was gebleven.
    Vanwege haar moeders problemen met alcohol wordt ze ergens anders heen gestuurd, naar de enigste normale familie die Ave op dit moment nog heeft. Melissa en haar zoon Scott.
    Als Ave word gezet op de plaatselijke school van Beacon Hills, ontmoet Ave de vrienden groep van Scott. Gelijk vormt Ave een onafscheidelijk drietal met Lydia Martin en Allison Argent, en begint Stiles een cruch op haar te krijgen. Het begint te lijken op het school leven wat ze altijd al heeft gehad.
    Echter komt Ave er achter dat de vrienden groep van Scott een groot geheim voor haar achterhouden. Nu Scott vast besloten is haar buiten alles te laten gaat ze zelf op zoek. Zonder dat Ave het ook echt wil word ze de prooi van een reeks vijanden van haar neef, die hun zinnen op hem maar ook op een gevoelloze moordenaar hebben gezet.
    Avelynne besluit de reden van haar vaders dood naar boven te halen, want nu dat het enigste lijkt wat haar kan redden, grijpt ze die kans met beide handen aan.

    Want je weet wat ze zeggen, als je vuur met vuur bestrijd kan iemand zich verbranden.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 18:42 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Britsanity schreef:
    Bij deze mijn bijdrage aan jouw zoektocht naar een cover.
    Het lettertype kan natuurlijk altijd aangepast worden.




    Heb je deze überhaupt wel bewerkt besides the text? xD


    I aspire to inspire before I expire

    Ik heb ook een poging gewaagd. :]

    Zonder tekst:



    Met tekst:


    She was always looking for more..

    Ik kan niet achterblijven, dus je krijgt hem zo spoedig mogelijk xD

    Zeker niet als de hoofdpersoon mijn naam heeft

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 20:19 ]


    obsessive rage

    Zonder tekst


    met tekst



    sorry denk niet dat t is wat je zoekt :s


    I just caught the wave in your eyes

    Sorry, ik ga denk ik stoppen, omdat ik wel eens van Teen Wolf heb gehoord en ook wel een beetje weet wat het is, maar totaal geen idee heb wie de hoofdrollen zijn en waar het verhaal over gaat. Daardoor wordt het voor mij best moeilijk om te begrijpen wat je zoekt. Ok, dit klinkt echt dom. En het wordt toch nooit mooier dan de keuzes die je al hebt. Veel suc6 met kiezen!

    -xxx-


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Pythagoras schreef:
    Sorry, ik ga denk ik stoppen, omdat ik wel eens van Teen Wolf heb gehoord en ook wel een beetje weet wat het is, maar totaal geen idee heb wie de hoofdrollen zijn en waar het verhaal over gaat. Daardoor wordt het voor mij best moeilijk om te begrijpen wat je zoekt. Ok, dit klinkt echt dom. En het wordt toch nooit mooier dan de keuzes die je al hebt. Veel suc6 met kiezen!

    -xxx-


    Same, t enige wat ik weet is dat hottert (hahaha) Dylan O'Brien erin speelt :')


    I just caught the wave in your eyes

    Waldeinsamkeit schreef:
    Ik heb ook een poging gewaagd. :]

    Zonder tekst:



    Met tekst:



    Lol zie nu pas dat wij dezelfde foto voor Dylan hebben gebruikt hehe.


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    (...)

    Same, t enige wat ik weet is dat hottert (hahaha) Dylan O'Brien erin speelt :')


    Haha, ja dat weet ik ook wel, maar verder...


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Ik wil ook wel wat proberen :)

    Voor de gene die al een cover hebben gemaakt: Heel erg bedankt! Pythagoras: Maakt niks uit! Ik snap dat het moeilijk is om een cover te maken als je niet weet waar het over gaat (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Wil jw dat ik nog wat verander aan m'n cover? Lettertype, filter, texture etc.? (:


    I just caught the wave in your eyes

    Hij is verder goed! Zouden alleen de rooie ogen weg mogen? Die vind ik zelf er niet zo heel erg mooi bij staan (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    This vast niet watt je zoekt, maar hier is ie.

    Met text


    zonder text


    obsessive rage

    I know het is vreselijk, maar oké dan.

    zonder


    en met text


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Sorry heb een andere versie gemaakt omdat ik op andere computer zit


    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 16:42 ]


    I just caught the wave in your eyes