• Hello, voor mijn Teen Wolf verhaal heb ik een cover nodig. Zelf ben ik ook bezig met Photoshop en bewerking, maar ik sta altijd open voor nieuwe ideeën en ik ben benieuwt wat jullie creaties zullen worden als jullie een poging willen wagen (:
          De gene die ik kies geef ik voor de moeite 6 credits en zal ik natuurlijk je naam bij het verhaal zetten.

    De titel van het verhaal is Seven devils. Ik sta heel erg open voor de foto's die kunnen worden gebruikt. Het liefst zie ik Dylan O'brien er in en Lily Collins. De sfeer wil ik een beetje duister hebben omdat het afspeelt in seizoen 3.
    Ik zal er graag één met en zonder titel willen. Jullie zullen tot aanstaande zondag (de 15e) de mooiste cover kiezen. Als er nog vragen zijn, stel ze gerust!
    (:


    Beschrijving van het verhaal:

    Avelynne McCall heeft sinds de ontdekking van het geheim van haar ouders een soort haat gekoesterd tegen ieder levend wezen. De reden van haar vaders dood heeft plots een heel andere reden gekregen; een reden waarvan ze liever had dat hij verborgen was gebleven.
    Vanwege haar moeders problemen met alcohol wordt ze ergens anders heen gestuurd, naar de enigste normale familie die Ave op dit moment nog heeft. Melissa en haar zoon Scott.
    Als Ave word gezet op de plaatselijke school van Beacon Hills, ontmoet Ave de vrienden groep van Scott. Gelijk vormt Ave een onafscheidelijk drietal met Lydia Martin en Allison Argent, en begint Stiles een cruch op haar te krijgen. Het begint te lijken op het school leven wat ze altijd al heeft gehad.
    Echter komt Ave er achter dat de vrienden groep van Scott een groot geheim voor haar achterhouden. Nu Scott vast besloten is haar buiten alles te laten gaat ze zelf op zoek. Zonder dat Ave het ook echt wil word ze de prooi van een reeks vijanden van haar neef, die hun zinnen op hem maar ook op een gevoelloze moordenaar hebben gezet.
    Avelynne besluit de reden van haar vaders dood naar boven te halen, want nu dat het enigste lijkt wat haar kan redden, grijpt ze die kans met beide handen aan.

    Want je weet wat ze zeggen, als je vuur met vuur bestrijd kan iemand zich verbranden.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 18:42 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Nog maals bedankt iedereen die al een poging heeft gewaagt! Zijn er nog mensen die er een willen maken? Ik kies overmorgen (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Is mijn cover zo ok?


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    Sorry heb een andere versie gemaakt omdat ik op andere computer zit




    Deze is wel heel mooi :'O


    I appreciate the masterpiece that is you, because your existence alone is art

    Levitas schreef:
    (...)

    Deze is wel heel mooi :'O


    Wauw dankjewel ^^ dat is echt heel lief en leuk om te horen (:


    I just caught the wave in your eyes

    Zijn er nog mensen die een cover willen maken?


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Welke cover vindt je mooier? De eerste (zonder ogen) of de tweede? Ze lijken best wel op elkaar met kleine verschillen ^^. Hoe dan ook, bij die van je voorkeur zou ik dan nog een texture willen doen (:


    I just caught the wave in your eyes

    Ik zou de laatste (zonder ogen) dan wel met een texture willen zien (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ok geen probleem (:


    I just caught the wave in your eyes

    Nog een zwaar mislukte gemaakt

    zonder tekst


    met tekst


    obsessive rage

    Dit gaat ws echt heel dom klinken, maar ik kon niet goed zien wat ik deed omdat de zon telkens scheen op mijn scherm xp



    I just caught the wave in your eyes

    Ik zal straks de cover kiezen als mijn vader de virus scan er weer op heeft gezet (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    voidance schreef:
    Ik zal straks de cover kiezen als mijn vader de virus scan er weer op heeft gezet (:


    Okay ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Zo, de virus scan staat er weer op, (gelukkig) ik heb even alle covers goed bekeken en ik heb besloten dat die van Britsanity toch het beste bij het verhaal past. Je zal zo snel mogelijk de credits ontvangen! De rest heel erg bedankt voor het proberen, dat waardeer ik heel erg (:

    Dit is de cover geworden ^^




    Voor degene die benieuwt is naar het verhaal: Seven devils.

    Iedereen dus nog super bedankt voor het proberen!!
    X


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Congrats


    I just caught the wave in your eyes