• Hello, voor mijn Teen Wolf verhaal heb ik een cover nodig. Zelf ben ik ook bezig met Photoshop en bewerking, maar ik sta altijd open voor nieuwe ideeën en ik ben benieuwt wat jullie creaties zullen worden als jullie een poging willen wagen (:
          De gene die ik kies geef ik voor de moeite 6 credits en zal ik natuurlijk je naam bij het verhaal zetten.

    De titel van het verhaal is Seven devils. Ik sta heel erg open voor de foto's die kunnen worden gebruikt. Het liefst zie ik Dylan O'brien er in en Lily Collins. De sfeer wil ik een beetje duister hebben omdat het afspeelt in seizoen 3.
    Ik zal er graag één met en zonder titel willen. Jullie zullen tot aanstaande zondag (de 15e) de mooiste cover kiezen. Als er nog vragen zijn, stel ze gerust!
    (:


    Beschrijving van het verhaal:

    Avelynne McCall heeft sinds de ontdekking van het geheim van haar ouders een soort haat gekoesterd tegen ieder levend wezen. De reden van haar vaders dood heeft plots een heel andere reden gekregen; een reden waarvan ze liever had dat hij verborgen was gebleven.
    Vanwege haar moeders problemen met alcohol wordt ze ergens anders heen gestuurd, naar de enigste normale familie die Ave op dit moment nog heeft. Melissa en haar zoon Scott.
    Als Ave word gezet op de plaatselijke school van Beacon Hills, ontmoet Ave de vrienden groep van Scott. Gelijk vormt Ave een onafscheidelijk drietal met Lydia Martin en Allison Argent, en begint Stiles een cruch op haar te krijgen. Het begint te lijken op het school leven wat ze altijd al heeft gehad.
    Echter komt Ave er achter dat de vrienden groep van Scott een groot geheim voor haar achterhouden. Nu Scott vast besloten is haar buiten alles te laten gaat ze zelf op zoek. Zonder dat Ave het ook echt wil word ze de prooi van een reeks vijanden van haar neef, die hun zinnen op hem maar ook op een gevoelloze moordenaar hebben gezet.
    Avelynne besluit de reden van haar vaders dood naar boven te halen, want nu dat het enigste lijkt wat haar kan redden, grijpt ze die kans met beide handen aan.

    Want je weet wat ze zeggen, als je vuur met vuur bestrijd kan iemand zich verbranden.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 18:42 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    -

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 19:55 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb de credits terug gedoneerd aan Voidance.
    Ze gaf eerder aan dat ze een nieuwe winnaar geen credits kon geven, maar dit kan nu dus wel! :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik snap eigenlijk niet goed waarom een afbeelding bewerken geen plagiaat is (want deze is namelijk wel bewerkt, met tekst). Je mag een foto naar mijn weten toch nog steeds gewoon op het internet zetten (als er geen copyrights op staan), zo lang het niet voor commerciële doeleinden is?


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Dat klopt, maar als je een gehele afbeelding gebruikt en alleen er tekst op zet geloof ik wel @Retrouvailles


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik maak een pol aan, en dan kunnen jullie me helpen, als je wilt, mag je ook een nieuwe cover maken en die inzetten. Is dat misschien een idee? Voor de genen die het natuurlijk nog altijd willen proberen.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    voidance schreef:
    Dat klopt, maar als je een gehele afbeelding gebruikt en alleen er tekst op zet geloof ik wel @Retrouvailles

    Er wordt vaak plaatjes uit het internet gepikt en daar tekst op gezet? Volgens mij is dat helemaal geen plagiaat hoor, geen copyrights, watermerken etc.. Het wordt zo vaak gedaan en ik heb nooit iemand horen zeggen dat dat niet mag.


    Some people are art and do art at the same time

    Het plaatje stond geheel op tumblr. Behalve de tekst en het watermerk weghalen, was er dus niks aan bewerkt. Het valt dan niet onder de directe plagiaat, maar is alsnog oneerlijk tegenover alle wel bewerkte plaatjes. Ik vind het heel eerlijk van Britsanity dat ze de credits heeft terug gedoneerd, al had ze dat (vind ik) niet hoeven doen. Gekozen is gekozen. Maar in ieder geval, heel aardig van je om het zo op te lossen, Britsanity (:


    I aspire to inspire before I expire

    Sapienza schreef:
    ... Ik vind het heel eerlijk van Britsanity dat ze de credits heeft terug gedoneerd, al had ze dat (vind ik) niet hoeven doen. Gekozen is gekozen. Maar in ieder geval, heel aardig van je om het zo op te lossen, Britsanity (:


    Dankjewel, ik vind het erg lief dat je dat zegt, aangezien het nooit mijn bedoeling is geweest om vals te spelen o.i.d.
    Maar ik wil geen kwaad bloed zetten, dus vandaar...

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 20:14 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss




    Nog een poging, omdat het mocht (cat)


    obsessive rage

    Ik ga de mijne donkerder maken :3


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    Ik ga de mijne donkerder maken :3


    Daar dacht ik dus ook aan xD


    obsessive rage