• Vandaag is mijn e-reader binnengekomen (een Kindle) en nu wil ik dus graag boeken erop zetten. Helaas ben ik dus een noob met zulk soort dingen dus vraag ik jullie hulp! (:
    Alvast HEEEl erg bedankt!

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 21:49 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    1) Zoek het boek dat je wil lezen op internet als een .epub bestand.
    2) Als je het boek hebt gevonden, downloadt je het met uTorrent of iets soortgelijks.
    3) Zet het gedownloade bestand eventueel in een aparte map.
    4) Verplaats het gedownloade bestand naar je reader.

    Het is niet zo moeilijk als het lijkt. (:

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 21:14 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Als het goed is kan je je e-reader met een snoertje verbinden met je computer. Als 'ie is ingeplugt, komt er een nieuw device te staan bij Windows Verkenner. Als je die aanklikt, kan je je bestanden beheren en zo dus ook bestanden toevoegen. Die kan je dan via kopiëren/plakken daar plaatsen.

    Ik heb zelf geen Kindl dus ik weet niet of het hier voor opgaat, maar hopelijk heb je er iets aan. (:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik kan niet echt linkjes vinden? Ik probeerde het met de Harry Potter boeken, (Die moet ik voor de helft nog steeds lezen) Of TFOS, GOT. FSOG.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Fereale schreef:
    Ik kan niet echt linkjes vinden? Ik probeerde het met de Harry Potter boeken, (Die moet ik voor de helft nog steeds lezen) Of TFOS, GOT. FSOG.

    Als ik vrijdag thuis ben kan ik je sowieso Harry Potter sturen. GOT = ASOIAF? Dan kan ik die ook sturen (beide in het Engels). Welk formaat moet je hebben?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Epub denk ik? Ik heb hem bij de Media Markt gekocht (Stond in de folder van deze week)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    MT!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb heel wat ebooken, als je er specifieke wil kan ik altijd kijken welke ik heb. Ik heb altijd .epud dacht ik. Ik heb je op fb, dus dan kan ik je het bestand ook makkelijk doorsturen.


    16 - 09 - '17

    Fereale schreef:
    Epub denk ik? Ik heb hem bij de Media Markt gekocht (Stond in de folder van deze week)

    Oké mooi, dan heb ik er wel een stel voor je. :Y)

    Je kan ook via google zoeken naar een boek, maar Nederlandse zul je dan niet snel vinden.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb er meer dan 8000, voor het geval je iets nodig hebt. :Y)


    Your make-up is terrible

    -

    [ bericht aangepast op 27 nov 2017 - 13:53 ]