• Van extreme verveling ... Wie hier deelt er ook in een heerlijk doodstille en über saaie baan?:Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik niet. Heb geen baan :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Je mag mijn huiswerk wel maken?


    Kill them with kindness.

    Nee, maar ik heb vandaag wel op school mogen schreeuwen voor 150 mensen in één grote ruimte: 'Mislukte botox!' 'Vakantie naar de maan!' en 'Zo'n horloge als in toally spice!'
    Nee, ik had echt een leuke dag, Wiskunde docent laten freaken door propjes naar elkaar&hem te gooien, en brainstormen over een musical met Hightacks en Notacks :3


    Let it come and let it be

    Zephyros schreef:
    Je mag mijn huiswerk wel maken?


    Happy Birthday my Potter!

    Zephyros schreef:
    Je mag mijn huiswerk wel maken?


    Nee bedankt, ik maakte mijn eigen huiswerk vroeger al nooit ... Dus geen behoefte om dat nu voor een ander wel te gaan doen. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Defensive schreef:
    Ik niet. Heb geen baan :'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik zou willen dat ik een baan had.. ookal is die übersaai, haha!


    Forever.

    Zephyros schreef:
    Je mag mijn huiswerk wel maken?


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Drie woorden...

    Robot

    Unicorn


    Attack.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik werk niet _O_


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik kan wel schreeuwen van boosheid en verdriet....


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Bandicoot schreef:
    Drie woorden...

    Robot

    Unicorn


    Attack.


    ... En toen?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nee, meer het gebrek aan vrienden die in de buurt wonen. Uberhaupt het gebrek aan vrienden eigenlijk. God wat is mijn leven akelig saai.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yarilo schreef:
    (...)

    ... En toen?

    En toen kun je dat spelen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Nee, meer het gebrek aan vrienden die in de buurt wonen. Uberhaupt het gebrek aan vrienden eigenlijk. God wat is mijn leven akelig saai.


    I agree ... De meesten van mijn vrienden wonen ook te ver. :/


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.