• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik hsat typenop deze ,obiel, dus ga ik nu slapen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'nee, Fred..' George kijkt me aan en ik kijk weg omdat ik niet wil zien dat hij verdrietig kijkt of wat dan ook. 'Niemand gaar gelukkig worden door of na jouw dood. Wist je nog hoe iedereen was toen we dachten dat jedood zou gaan? Ik zweer in Merlijns naam.. Als jij dood gaat of zelfmoord pleegt, ik spring achter je aan.'
    Tranen stromen over mijn wangen, omdat ik niet wil dat hij achter me aan gaat. 'Oké. Ik beloof het.' Ik zucht en kijk weg, omdat ik mezelf haat op dit moment.
    'Ik ga alleen naar de Grote Zaal om te eten, meer niet,' mompel ik en ik loop de kamer uit, naar de Grote Zaal, zonder George of Campbell nog aan te kijken. Ik zie Leo zitten aan de Griffoendor tafel. 'Mag ik erbij komen zitten?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leo Jordaan

    'Mag ik erbij komen zitten?'
    Ik keek op waar ik Fred naast mij zag staan waardoor ik ietwat verward met mijn hoofd knikte.
    ‘..natuurlijk- ik bedoel- weet je het zeker?’ murmelde ik en keek gauw weer weg. Hoe lang al zat ik in het grote zaal? Als laatst zei Fred nog dat hij van mij hield waarna ik wegrende en sinds dien zat ik op deze ene plek in het grote zaal en negeerde iedereen die mij begroette.
    ‘..Hoor je niet bij Ralf te zijn- ik bedoel- niet dat het moet, maar- om het weer goed te maken..?’ vroeg ik twijfelend voordat ik hem weer aankeek.

    Sorry, kort. Maar ik weet niet echt wat ik hem moet laten zeggen. En Naomi gaat je doden.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Even voelde ik Georges blik op mij branden terwijl ik maar zenuwachtig naar onder staarden. Ik hoefde niet eens zijn blik te zien om te begrijpen dat hij bedoelde dat ik me er niet mee mocht bemoeien; ik had al genoeg aangericht. ‘Nee, Fred.. Niemand gaat gelukkig worden door of na jouw dood. Wist je nog hoe iedereen was toen we dachten dat je dood zou gaan.. ik zweer in Merlijns naam.. Als jij dood gaat of zelfmoord pleegt, ik spring achter je aan.’ Ongemakkelijk schoof ik met mijn voet. Natuurlijk heb ik altijd al geweten dat ik George niet kon troosten; laat staan hem helpen wanneer Fred dood was. Het was niet alsof ik goed genoeg was om George een lijdensweg op aarde te kunnen geven, en om eerlijk te zijn maakte zijn woorden me enorm bang, waardoor ik maar weer aan mijn afgekloven nagels begon te bijten. Zonder George was ik nergens meer- ik had niemand meer en daarnaast was ik enorm bang voor de dood gezien het hiernamaals vast niks goeds voor mij in petto had.
    ‘Oké. Ik beloof het. Ik ga alleen naar de Grote Zaal om te eten, meer niet.’ Ik hoorde langzaam zijn voeten wegsterven waar ik alleen over bleef met George. Eigenlijk zou ik nu netjes moeten wachten tot George me een teken gaf dat ik weer mocht praten; maar ik was onwijs bang. Ik wilde George nog niet verliezen. Alleen al bij die gedachten kon ik mijzelf wurgen. Ik was zo’n egoïstisch, irritant, lelijk en vooral dom wezen. Altijd dacht ik maar aan mijzelf, en dat is waarom we Fred tegen moest houden. Slechte mensen gaan niet dood; alleen maar goede mensen.
    ‘..Leo is in de Grote Zaal- of hij gaat zelfmoord plegen; George. Wij- jij moet hem tegen houden. Je bent de enige die dat kan, George. Ik- ik weet het zeker dat hij het laatste gaat doen.. hij- ik.. ik zei ook dat ik- dat ik het niet zou doen; waarna ik het deed- niet dat dat over mij uitmaakt- maar, bij Fred wel..’ even aarzelend keek ik naar zijn hand. George leidde mij meestal in moeilijke en serieuze zaken; en het feit dat ik nu over hem domineerde liet mij enorm slecht voelen. Ik was niet bevoegd tot die functie. Nathaniel en George waren degene die mij hoorde te commanderen; ik hen niet. Ik ben daardoor Nathaniel kwijt geraakt; en nu sta ik op het punt om George te verliezen. Toch trok ik hem met een stekende hoofdpijn en misselijk gevoel de leerlingenkamer uit, om langzaam hem door de gangen te trekken richting de grote zaal tot ik bruut onderweg gestopt werd door zachte gesnik uit een- op een kier staande deur kwam. Even keek ik naar George voor ik hem los liet waar ik stiekem door de kier staarde; Ralf. Lichtelijk onzeker draaide ik me om naar George om langzaam mijn hoofd op te keren naar George; om snel weer weg te kijken. ‘A-als jij naar Fred gaat.. dan kijk ik w-wat R-ralf wilt van Fred, tenzij jij liever met- met Ralf en Fred praat..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    ‘..natuurlijk- ik bedoel- weet je het zeker?..Hoor je niet bij Ralf te zijn- ik bedoel- niet dat het moet, maar- om het weer goed te maken..?’ Ik voel zijn ogen op mij branden en probeer weg te kijken. Iedereen wil dat ik naar Ralf ga en hem terug probeer te winnen. Nu ik het niet doe denken ze dat ik niet echt van hem hou. Maar ik doe het juist omdat ik teveel van hem hou en bang ben hem nog meer pijn te doen.
    'Ralf is beter af zonder mij. Hoewel het verschrikkelijk pijn doet en ik mezelf het liefst van de astronomietoren wil werpen, zit ik toch hier.' Ik schud mijn hoofd en kijk weg. 'Ht leven lijkt zo gewoon geen zin meer te hebben. Ik heb je nodig, Leo. Hoe erg ik het ook haat, ik heb je nodig.' ik zucht en kijk weg.
    'Het spijt me. Ik snap het heel erg als je geen tweede keus wilt zijn. Sowieso snap ik het als je me haat en niks meer met mij te maken wil hebben.' Opeens moet ik een beetje lachen. 'Waarschijnlijkk heb je helemaal geen zin om mijn verhaal aan te horen. Ik haat mezelf. Ik ga wel weg.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jonah Weasley

    Ik voel hoe hij me naar zich toe trekt maar ergens is er een mentaal, onzichtbaar doek tussen ons in waardoor ik snel mijn hoofd naar achteren haal.
    ‘Wat voor huiswerk moest je nog maken?' Ik kijk uit het raam. Natuurlijk moet ik op dit moment weer onzeker zijn. Die stomme onzekerheid die steeds weer terugkomt op het moment dat ik het het minste nodig heb.
    'Een heleboel,' mompel ik nors en ik sta op om naar mijn bureau te lopen. Als ik ongeveer op de helft ben draai ik me om en kijk ik hem aan. 'Weet je wat, het maakt me wel uit dat je het niet verteld. Ik heb jou alles verteld. En vertel me niet iets stoms als dat acties beter zijn dan woorden. Ik hou van je en iedere keer dat ik je zie dan blijf ik me maar afvragen of jij hetzelfde voelt of me enkel gebruikt voor weetikveel wat.'
    Ik bal mijn hand tot een vuist en probeer met al mijn kracht de woede binnen te houden en niet te gaan schreeuwen. 'Alsjeblieft Kealan, ik kan dit zo niet.' Het klinkt net alsof het uit een slechte film komt, maar het is zo en ik meen het.

    Jonah the dramaqueen


    Spoiler alert: you will save yourself

    Toen was ik alleen (huil)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Bae wilde graag een scene bij the Burrow , dus zorg maar dat het weer goed komt met Fred & Ralf :<


    Dus wat dacht je dat Kealan ene brief kreeg binnenkort en dan eist Jonah mee te gaan naar zijn huis ;'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Bae wilde graag een scene bij the Burrow , dus zorg maar dat het weer goed komt met Fred & Ralf :<
    Dus wat dacht je dat Kealan ene brief kreeg binnenkort en dan eist Jonah mee te gaan naar zijn huis ;'D


    Eerst het bal toch? Want ik heb iets gepland voor het bal.
    En Jonah is op dit moment boos, dus Kealan moet het eerst maar goed maken,


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Eerst het bal toch? Want ik heb iets gepland voor het bal.
    En Jonah is op dit moment boos, dus Kealan moet het eerst maar goed maken,


    Ja maar de bal is toch vóór kerst... en vertel me wat voor hartverscheurend iets heb je voor Kealan in petto of is dit over Fred & Ralf?

    Laat maar of course gaat het over Red x'D

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 22:49 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ja maar de bal is toch vóór kerst... en vertel me wat voor hartverscheurend iets heb je voor Kealan in petto of is dit over Fred & Ralf?

    Laat maar of course gaat het over Red x'D


    Dus eerst het bal? En natuurlijk gaat het om Red. Ik weet niet hoe het met Kealathan afloopt na deze situatie.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Dus eerst het bal? En natuurlijk gaat het om Red. Ik weet niet hoe het met Kealathan afloopt na deze situatie.


    Bal is voor kerst :'D Don't worry. Zolang je maar weet dat het vóór de bal goed is met Red... daar zorg ik wel voor want anders is mijn Georgje gebroken D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Bal is voor kerst :'D Don't worry. Zolang je maar weet dat het vóór de bal goed is met Red... daar zorg ik wel voor want anders is mijn Georgje gebroken D';


    Waarschijnlijk niet want Fred wil zo graag mogelijk van Rald wegblijven omdat hij denkt dat hij Ralf ongelukkig maakt, wat ook best wel zo is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk niet want Fred wil zo graag mogelijk van Rald wegblijven omdat hij denkt dat hij Ralf ongelukkig maakt, wat ook best wel zo is.


    Fred is werkelijk de vrouwelijke kant in de Forge relatie.... George is namelijk enorm dominant x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Een heleboel. Weet je wat, het maakt me wel uit dat je het niet verteld. Ik heb jou alles verteld. En vertel me niet iets stoms als dat acties beter zijn dan woorden. Ik hou van je en iedere keer dat ik je zie dan blijf ik me maar afvragen of jij hetzelfde voelt of me enkel gebruikt voor weetikveel wat.’ Zachtjes slikte ik waarbij ik een wenkbrauw op trok. Nog steeds had ik mijn hoofd wat laag hangen waardoor ik duidelijk zijn aangespannen vuisten kon zien.
    ‘Alsjeblieft Kealan. Ik kan dit zo niet.’ Zo onrustig als ik was; zo rustig plukte ik nu aan mijn broek om de onzichtbare pluisjes weg te krijgen.
    ‘Wat kan je niet, Jonah. Ik zie hier geen probleem, om maar je woedde probleem die je op dit moment slecht kan inhouden nagelaten.’ eigenlijk snapte ik niet hoe hij kon denken dat ik niet gevoelens koesterde; zelfs ik kon daar niet meer onderuit na al die jaar- maar het zou enorm gênant overkomen als hij wist wat ik al die jaren voor hem voelde. Iets anders dan vriendschap; was het dan ook vreemd? We deden alles samen. Hij maakte me aan het lachen of maakte me warm wanneer ik het koud had. Nu daarentegen behandelde hij me als een stuk vuil, door iedere keer zijn gedachtes te veranderen waardoor hij me afstootte om me vervolgens weer aan te trekken. Zachtjes zuchtte ik waarbij ik toch iets omhoog keek; naar zijn brede schouders.
    ‘Wil je mij nou; of wil je me nou niet, Jonah. Want ik weet het niet meer wat je wilt.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya