• Are u the one





    If the 10 men and 10 women are able to correctly choose all ten perfect matches in ten weeks, they will gain $1 million to split among them.
    Each episode the cast will pair up with who they believe their perfect match is to compete in a challenge.
    The winners of the challenge will go on a date, and have a chance to test their match in the truth booth.
    The cast members will choose one of the winning couples to go to the truth booth to determine if they are a perfect match or not.
    This is the only way to confirm matches.
    Each episode ends with a matching ceremony where the couples will be told how many perfect matches they have, but not which matches are correct.



    Als jouw perfecte match voor je neus zou staan, zou je het dan doorhebben?
    In 'Are You The One?' zijn er 10 mooie vrouwen geselecteerd en is hun perfecte match gezocht.
    Daar zijn 10 mannen uitgekomen en deze worden samen met de vrouwen in één huis gestopt.
    Een maand wonen ze op Hawaï met één doel; Vind je perfecte match.
    Vinden ze alle 20 hun perfecte match, binnen 10 pogingen dan winnen ze allemaal 1 miljoen dollar.
    Alles wat ze doen word gefilmd.
    Ik maak de matches.



    Regels:

    – Een reservering blijft 48 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – Hou het realistisch.
    – 16+ is toegestaan.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de tweede waarschuwing er uit gegooid.



    Meisjes: * = lijstje, privé bericht ontvangen
    1. Raevyn Rhoden Anastasia Killian - phortion *
    2. Geneviève Dante Isadora Killian - phortion *
    3. Angelina 'Ang' Victoria Hale - CaptainKush *
    4. Lynn Maria Wilder - Isimat *
    5. Adriana Coleta Martinez - Zamperini *
    6. Felicity June Alcott - CrystalShade *
    7. Riley Alexis Anderson - MrsMessi *
    8. Deveney 'Dev' Amy DiAngelo - Komorebi_ *
    9. Arianna 'Aria' Raeka Laila - recentia *
    10. Gereserveerd


    Jongens:
    1. Chester Amish Mitchell Montgomery - dumbledore
    2. Jayden Daniel Johnson - Isimat *
    3. Phelan Hunter Grey - Elpis *
    4. Harwell Matthew Mallory - GusWaters *
    5. Nathaniel Rhonan Buchan - Elpis *
    6. Daniel "Danny" Stefano Moran - CaptainKush *
    7. Charlie Jesse Harington - Freer
    8. Jørgen Hjorr Löfgren - GusWaters *
    9.
    10.


    Begin :

    De meisjes en jongens komen elk apart toe aan hun verblijfplaats in twee busjes. En maken kennis met elkaar.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 12:59 ]

    Phelan Hunter Grey
    Phelan schudde zijn hoofd op de jongen zijn vraag. Absoluut niet dat hij geen vriendin kon vinden of wat dan ook. Het was ook niet dat meiden niet goed genoeg waren ofzo.
    "Mijn eerste twee vriendinnen gingen vreemd, de derde vertrouwde ik niet meer, de vierde wilde al mijn aandacht en dat ik mijn vrienden lief zitten en toen kwam het uitgaan en raakte ik de tel kwijt," zei hij nadenkend. Hij loog niet. Het was een wereldwonder dat hij de meeste namen nog herinnerde. Na een tijdje duurde Relaties soms maar twee dagen, maar Phelan had er de minste problemen mee.
    Jeweetwel, meiden die je een keer ontmoet en de volgende dag hebben ze je op Facebook gezet als hun vriendje," zei phelan lachend. Niet dat het absoluut vreselijk was. Hij leunde tegen de muur en keek de jongen even aan. "mijn zus zei dat alleen wanhopige lelijke wichten hieraan meedoen, maar vind jij deze meiden nou lelijk?" vroeg Phelan. Het was eerder een gedachte die hij hardop uitsprak, maar het was toch zeker wel een serieuze vraag. Zijn zus was altijd tegen dit soort programma's geweest en ze zou waarschijnlijk ook niet van mening veranderen tenzij Phelan met The One thuis zou komen.


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Jayden Daniel Johnson
    Ik zuchtte even kort toen ik mijn koffer uit de achterbak van het busje haalde. Eindelijk was ik op de plek waar ik de komende tijd zou verblijven. In dit huis zou ik op zoek gaan naar de ware, alhoewel ik me afvraag of die überhaupt bestaat. Daarbij ben ik nog helemaal niet toe aan een ware liefde. Ik wil helemaal geen ware liefde. Ik wil vrij zijn en zoveel mogelijk proeven van het vrijgezelle leven met daarbij komend natuurlijk alle leuke meisjes. Met mijn koffer achter me aan liep ik naar het huis wat er overigens uit zag als een waar paleis. Ik hoorde van alle kanten al stemmen komen en ik voelde me vrijwel meteen op mijn gemak. Grijnzend haalde ik een hand door mijn haren en wierp een blik op mijn strakke witte t-shirt en mijn korte zwarte sportbroek. Goed genoeg vond ik zelf. 'Party is here.' zei ik grijnzend in mezelf.

    Lynn Maria Wilder
    De chauffeur zette netjes de koffer naast het busje neer en ik glimlachte even vriendelijk naar hem waarna hij instapte en weer weg reed. Met het busje was ik naar het huis gebracht waar ik de komende tijd zou verblijven om op zoek te gaan naar de ware. Ik had er enorm veel zin in. Ik haalde even een hand door mijn lange blonde haren voordat ik mijn koffer vastpakte en mijn weg naar het huis begon. Ik was benieuwd wat voor een types ik hier aan zou treffen en al helemaal of er iemand tussen zou zitten die mijn ware zou kunnen zijn. Het klinkt raar maar toch vond ik het het proberen waard. Je weet maar nooit wat er uit dit experiment komt en mochten we winnen is het geld natuurlijk ook mooi meegenomen. Ik loop met mijn koffer achter me aan het huis in en kijk even rond. Het is prachtig en ik heb zoveel zin in mijn tijd hier.

    [Iemand voor Jayden of Lynn?]

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 21:46 ]


    - God only knows

    Adriana Coleta Martinez || Outfit

    'We zullen denk ik wel moeten.', zei hij lachend. Ik grinnik even en begin met hem te lopen. Het verbaasde me wel hoe Danny en ik vrij veel op elkaar leken. Dezelfde stad, dezelfde opleiding. Nog even en hij ging me vertellen dat hij in hetzelfde gebouw als mij woonde, maar dan zou ik hem allang opgemerkt hebben denk ik. 'Mhm.. Dus we wonen in dezelfde stad en we doen dezelfde opleiding...' zei ik en ik keek hem even aan. 'Als je me ook nog gaat vertellen dat we op dezelfde school zitten ga ik het heel raar vinden dat we elkaar nog nooit hebben gezien.' zei ik met een lachje.
    Buiten scheen de zon fel op mijn huid en ik sloot even mijn ogen. Ik hou van de zon, dus ik zit hier op Hawaï wel goed. Eenmaal bij het zwembad was het wat stil en ik haal mijn schouders op. De rest komt wel. Ik plof daarom nonchalant neer in het gras en kijk even om me heen. 'Ze hebben wel een mooie locatie gekozen hier.. Je hoort mij niet klagen.' zeg ik met een lichte grijns. Ook het zwembad was niet bepaald verkeerd en ik was blij dat ik mijn bikini hieronder aanhad. Ik verwachtte namelijk een zwembad, natuurlijk. En sinds het warm was ga ik er natuurlijk ook gebruik van maken..


    El Diablo.

    Jørgen Hjorr Löfgren




    Raevyn vertelde dat de gewoonte om handen te schudden niet echt gebruikt werd in Rusland. Even tussendoor verontschuldigde ze zich nog voor haar accent, maar ik had er geen probleem mee. Eerlijk gezegd vond ik een accent echt iets speciaal. Het zorgde ervoor dat je geboorteland toch altijd ergens herkenbaar bleef. 'Het stoort niet hoor, ik vind het speciaal', zei ik dus ook maar tegen Rae omdat ze haar hand even voor haar mond sloeg vanwege haar accent.
    Ze vertelde dat het de gewoonte was om twee kussen en een knuffel te geven. 'Dan zullen we die gewoonte maar aanhouden zeker', antwoordde ik met een glimlach en ik gaf haar twee kussen op de wang en omhelsde haar even. Ik moest toegeven dat tegelijk leuk en vreemd aanvoelde. Het voelde raar om zomaar iemand die je net kent te omhelzen maar het voeld ook weer goed.
    Toen ze vertelde dat nog best vaak naar Rusland ging was ik jaloers. Ik wou dat ik dat ook kon. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik ben er al 16 jaar niet meer geweest'
    Bij het zwembad kwam er een jongen naar ons toegelopen.
    'Jørgen', zei ik en even twijfelde ik of ik nu de Russische gewoonte of die van mij moest gebruiken. Waardoor ik mijn hand half uitstak en half naar hem toe buigde om hem te omhelzen en toen gewoon wachtte op zijn reactie en besefte dat ik er waarschijnlijk belachelijk uitzag.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Riley Alexis Anderson

    Ik draai me met een glimlach om als ik achter me een aantal stappen hoor, en de glimlach maakt plaats voor een brede grijns. 'Hi! Ik ben Riley.' Ik steek mijn hand uit, en bekijk de jongen even van top tot teen. Een strak wit t-shirt en een korte zwarte sport broek. Het spierwitte van zijn shirt steekt mooi af tegen zijn gebruinde huid. Wat zou zo'n jongen hier komen doen? Hij ziet er verdomd goed uit, waardoor je er vanuit gaat dat de vrouwen bij hem aan zijn voeten liggen, letterlijk. 'Waar kom je vandaan, en wat kom je hier precies doen? Zo te zien heb je aan vrouwelijk aandacht geen gebrek.' Ik kijk hem even recht in zijn groene ogen aan, waardoor er weer een glimlach tevoorschijn komt. Hij lijkt mij totaal niet het type om zich aan iemand te binden, maar misschien wil hij zijn leven veranderen en dat juist wel gaan doen. Maar wat voor meisje zou je dan naast hem zien? 'En hoe oud ben je? Sorry als ik teveel vragen stel, ik ben nogal.. Nieuwsgierig aangelegd.' Zeg ik hem lachend, en kijk even naar buiten waar er al een aantal anderen staan te wachten. Maar, voor mijn gevoel, was nog niet iedereen aanwezig. Mijn ogen worden weer naar de jongen voor me getrokken, en zonder het te vragen weet ik eigenlijk al dat hij veel sport, en dus ook veel aan zijn conditie doet.


    Faith is everything.

    Harwell Mallory Levi



    'Beach Boy is niet beledigend bedoeld hoor', zei ze en ik glimlachte even. Ik antwoorde niet omdat ik eigenlijk had gehoopt dat ze niet had gezien dat ik het als een belediging opvatte.
    Toen ze vroeg waar ik vandaan kwam voelde ik me wat meer terug op mijn gemak. 'Ik kom van Brazilië, daar heb ik mijn hele leven gewoond en woon ik nog steeds', antwoordde ik.
    Op zich zou ik uren kunnen doorpraten over Brazilië en vroeger en zo verder maar waarschijnlijk zou het Angelina niet interesseren dus ik deed het niet. 'Waar kom jij vandaan', vroeg ik dan maar. Maar eigenlijk wist ik bijna zeker dat ze een Amerikaanse was, tenminste zo zag ze er uit.
    Ik hoorde de melding om naar het zwembad te gaan en zei dus maar: 'Misschien moeten we daar ook eens heen gaan, anders beginnen ze straks nog zonder ons'.
    Ik glimlachte weer even maar wist nog steeds niet goed wat ik van Angelina moest vinden. Ze zag er lief uit maar tegelijk ook weer niet juist door haar lieve uitstraling.
    Er kwamen nog een jongen en een meisje binnen. De jongen interesseerde me niet echt maar het was het meisje dat mijn aandacht trok.
    Ze was prachtig.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Jayden Daniel Johnson
    'Hi! Ik ben Riley.' zegt het meisje dat vanuit het niet voor me staat. Ik grijns even waarna ik me ook voorstel. 'Jayden, maar jij mag Jay zeggen.' zeg ik. Ik was nog geen vijf minuten binnen en ik was alweer aan het flirten.. Ach, ik was maar één keer jong.. 'Waar kom je vandaan, en wat kom je hier precies doen? Zo te zien heb je aan vrouwelijke aandacht geen gebrek.' zegt ze brutaal waarna ze me even recht in mijn ogen aankijkt. 'Ik kom uit Miami en schijnbaar ben ik op zoek naar de ware.' zeg ik waarna ik haar even bekijk. Lange donkere haren en een pracht lichaam waren werkelijk het eerste wat me opvielen. Ze was precies het type waar ik op zou vallen. 'En hoe oud ben je? Sorry als ik teveel vragen stel, ik ben nogal... nieuwsgierig aangelegd.' zegt ze lachend waarna ze haar blik even naar buiten richt. Meteen vroeg ik me af wat er buiten te doen was, ik hield er niet van om dingen te missen. 'Ik ben 21.' antwoordde ik lachend. 'En waar komt zo'n mooie dame als jij vandaan en wat doe je hier?' vroeg ik haar. Ik was ook heus wel nieuwsgierig aangelegd hoor en al helemaal naar meisjes die er zo uit zagen..


    - God only knows


    Daniel "Danny" Stefano Moran ~ Bad Boy


    Samen met Adriana liep ik naar buiten. 'Als je me ook nog gaat vertellen dat we op dezelfde school zitten ga ik het heel raar vinden dat we elkaar nog nooit hebben gezien.', zei ze en ik lachte even. 'Ik zit op Geffen in Los Angeles zelf, jij?', vroeg ik aan haar. De zon scheen op ons en Adriana ging in het gras zitten. Ze was prachtig, daar was geen twijfel over mogelijk. Ik ging naast haar in het gras zitten. 'Nee, ik heb er ook zeker geen problemen mee. Ik hou van de zon.', zei ik met een glimlach op mijn lippen. De zon had iets in zich wat me blij maakte. Het zwembad was redelijk groot en ik bedacht me dat we daar waarschijnlijk verschrikkelijk leuke dingen in gingen meemaken. De groep met wie we in het huis zaten heb ik nog niet echt goed bekeken maar dat maakte voor mij ook niet uit. We zullen het allemaal wel zien. Even keek ik Adriana aan. 'Waar hou je verder nog van?', vroeg ik haar. We moesten elkaar leren kennen dus dan kon ik haar maar beter vragen stellen.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    Angelina "Ang" Victoria Hale ~ The Party Girl
    Harwell leek verlegen of hij voelde zich op zijn ongemak. Ik wist altijd goed hoe mensen zich voelden. Volgens mijn vader moest ik daar ook iets mee gaan doen maar welke studie ik moest gaan doen was voor mij nog een mysterie. 'Ik kom van Brazilië, daar heb ik mijn hele leven gewoond en woon ik nog steeds', antwoordde de jongen en ik glimlachte even. 'Brazilië is echt een prachtig land. Waar in Brazilië kom je precies vandaan?', ik was een paar keer in het land geweest en vond het altijd nog een prachtig land. 'En waar kom jij vandaan?', vroeg Harwell. 'Ik ben geboren in Amerika maar ik ben half Italiaans.', zei ik met een glimlach. Ik was trots op mijn Italiaanse bloed. De mededeling werd rond geroepen en ik knikte op wat Harwell zei. Er kwamen twee mensen binnenlopen. Een jongen en een meisje. De jongen was wel knap en het meisje leek op een redelijke bitch. Voor mijn gevoel was ze in ieder geval een stuk magerder dan ik. Harwell keek naar het meisje en ik zuchtte even. 'Let's go beach boy.', zei ik lachend tegen hem als teken dat we naar het zwembad moesten gaan.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Riley Alexis Anderson

    Met een glimlach kijk ik de jongen, die dus Jayden heet, aan. Dus hij is toch op zoek naar de ware. 'Goed, Jay. Ik ben geboren in Rio de Janeiro, Brazilië. Mijn vader is Braziliaans en mijn moeder Amerikaans, wat ervoor zorgt dat ik dus, zoals ze dat noemen, een halfbloedje ben. Maar ik woon nu in New York, en ik ben hier om dezelfde reden als jij. De ware vinden. Of althans, een poging daartoe doen.' Zeg ik met een brede glimlach, en veeg een pluk haar uit mijn gezicht. Het feit dat hij uit Miami komt, verklaart ook meteen waar zijn gebruinde huid vandaan komt. 'En als je dat wilt weten, ik ben net 20 geworden.' Hij is wel echt het type waar ik op zou vallen, meteen. Zoals Alexis dat zou zeggen, dat is je mogelijke Prince Charming. Ik glimlach klein om mijn eigen gedachten en haal dan even diep adem. 'Iedereen moet trouwens verzamelen bij het zwembad, de slaapkamers zijn boven en voor zover ik gehoord heb is er hier ergens ook een sportzaal. Ik dacht dat je dat wel wilde weten.' Zeg ik hem, terwijl ik hem voorga naar de achtertuin waar nog een aantal mensen stonden te wachten waarvan ik de naam niet wist. Ik wil hier echt mijn ware vinden, maar uiteindelijk is dit een spel, en moet je maar afwachten of je match serieus is, of het alleen doet voor het geld. Toch?

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 22:31 ]


    Faith is everything.



    Nathaniel Rhonan Buchan
    Met een zware weekendtas over zijn schouders liep nathaniel de bus uit. Het huis was werkelijk en minstens vijf keer zo groot als zijn gedeelde appartement. Hij glimlachte even tegen zichzelf en liep verder het huis in. Nathaniel bleef rustig rond kijken en het huis bewonderen. En de mensen die erin stonden. Sommige aan de meiden waren gewoonweg prachtig en sommige beschreef hij eerder als sexy. Echter zag hij er maar een die hij beschouwde als aantrekkelijk. Ze leek niks op zijn exen, maar toch haf ze iets, iets dat haar aantrekkelijk maakte. Hij liet zijn weekend tas op de grond zakken en liep rustig naar de dichtstbijzijnde persoon. Een blond meisje met haar koffer naast haar. Hij stak zijn hand twijfelachtig uit en lachte naar haar.
    "Ik ben Nathaniel, Aangenaam, " zei hij glimlachend. Ze zag er aardig uit en aanspreekbaarder dan hij verwacht had. Hij had oprecht gedacht dat alle meiden die meededen aan dit programma een stel barbiepoppen met een dikke laag make-up, veel te hoge hakken en een mobieltje in hun hand waren. De meisje zagen er toch heel anders uit. Aardig wilde hij bijna zeggen, maar dat wist hij natuurlijk nog niet.


    [Ik heb Nathaniel naar Lynn laten gaan (:]


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Harwell Mallory Levi



    'Ik woon in Buzios', antwoordde ik. 'Het ligt ongeveer 130 km van Rio de Janeiro maar is daarom niet minder mooi. Prachtige kusten en een geweldig uitzicht met bergen', ging ik verder en ik besefte dat ik best wel hard begon te klinken als een reisgids of een vakantieplanner.
    Maar eigenlijk maakte me het ook niet veel uit dat ik zo zou overkomen. Ik hield van mijn land en dat mochten andere mensen gerust weten.
    'Half Italiaans dus hé, dus wil dat zeggen dat je heerlijke pizza's en pasta's kan maken of heb ik het mis?', vroeg ik met een glimlach op mijn gezicht. Angelina zuchtte toen de jongen en het meisje binnenkwamen. Waarschijnlijk vond ze de jongen knap. Op zich te begrijpen al vond ik dat er knapper jongens bestonden. Maar ja ik was dan ook geen meisje en misschien lag dar bij hen wel anders. Ik bekeek het meisje nog een even goed en besloot dat ik later op de dag nog wel even iets tegen haar ging zeggen. Tenminste dat was het plan.
    'Lets go Beach boy', zei ze en ik fronste even mijn wenkbrauwen naar haar. 'Wat maakt mij eigenlijk een Beach boy?', vroeg ik omdat ik toch best benieuwd was naar haar antwoord.
    'En trouwens als jij me heel de tijd zo gaat noemen dan zoek ik ook nog wel een naam voor jou.' Ik dacht even aan Jolie als bijnaam omdat haar voornaam Angelina me heel de tijd aan Angelina Jolie doet denken.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Adriana Coleta Martinez || Outfit

    'Ik zit op Geffen in Los Angeles zelf, jij?', vroeg hij aan me en ik kijk hem met ietwat grote ogen aan. 'Je maakt een grapje zeker?' lach ik en ik schud mijn hoofd. 'Toont maar weer aan dat het een grote school is..' mompel ik terwijl de glimlach op mijn lippen blijft staan. 'Nee, ik heb er ook zeker geen problemen mee. Ik hou van de zon.', zei hij met een glimlach en ik knik goedkeurend. 'Het is gewoon heerlijk om gewoon een paar uurtjes in de zon te liggen.. Of lopen, wat dan ook.' zeg ik zacht. 'Waar hou je verder nog van?', vroeg hij aan me en ik kijk hem weer aan. Vervolgens haal ik nonchalant mijn schouders op. 'Verwacht niks speciaals, ik blijf een 21-jarige..' begin ik met een lachje. 'Sport is wel leuk... Voetbal en basketbal vooral als ik het zelf doe dan. Alhoewel, zet de tv aan voor boksen en WWE, dan ben ik ook blij. Uitgaan ook bijna elk weekend, het is Los Angeles hé? En anders gewoon een avondje Netflix. Ik ben stiekem veel te vaak op concerten en festivals te vinden, ben blij dat je het niet op school merkt.' zeg ik en een klein lachje verlaat even mijn lippen.
    Op school gaat alles wel goed gelukkig. Mijn ouders betalen niet voor niks, die willen natuurlijk dat ik elk jaar keurig haal. Wat me tot nu toe goed af gaat. 'En voor de rest... Dansen, al doe ik het niet vaak meer. O, en zet me in een keuken en dan ben ik ook heel blij voor een paar uur.' zeg ik met een glimlach. Ik hield van koken, ik deed het al sinds mijn 12e. Gaf mijn moeder weer wat vrije tijd. 'En jij? Ben je een... Party animal.. Of ben je al blij met junkfood en een sportkanaal op je tv?' zeg ik met een grijns.


    El Diablo.


    Angelina "Ang" Victoria Hale ~ The Party Girl
    'Ik woon in Buzios.', zei de jongen. Een glimlach sierde mijn lippen. 'Ik ben daar geweest, het is zeker prachtig.', zei ik met een glimlach. Brazilië was na Italië mijn favoriete vakantie land. Ik lachte om Harwell zijn opmerking. 'Ja ik kan redelijk goed koken al zeg ik het zelf.', antwoordde ik. Koken was altijd al een passie voor mij geweest en al helemaal Italiaans eten kon ik goed maken. Harwell fronste even zijn wenkbrauwen en keek me aan. 'Wat maakt mij eigenlijk een Beach boy.', vroeg de jongen en ik lachte even. 'Geen idee. Gewoon je deed me denken aan een Beach boy.', zei ik lachend. 'Ik blijf je waarschijnlijk zo noemen hoor.' Mensen bijnamen geven was soms leuk, behalve als het van die standaard bijnamen waren. Angel vind ik daarom een verschrikkelijke bijnaam. Alleen maar omdat Angelina op Angel lijkt. Qua gedrag ben ik niet eens zo'n angel. Ik haalde mijn hand door mijn lange blonde haren. Harwell zei dat hij nog wel een naam voor mij zou verzinnen en ik lachte even. Mede omdat ik benieuwd was wat hij ging bedenken maar ook omdat ik goed met hem kon praten.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    Daniel "Danny" Stefano Moran ~ Bad Boy


    Het meisje keek me met grote ogen aan toen ik de naam van mijn school zei. 'Je maakt een grapje zeker.', zei Adriana lachend en ik glimlachte. Ze had een mooie lach, anders dan andere meisjes. 'Het is zeker een grote school.', zei ik lachend. Het was allemaal te toevallig. Het was vreemd dat we in dezelfde stad woonde, dezelfde studie deden maar dat we zelfs naar dezelfde school gingen sloeg alles. IK knikte om haar opmerking over de zon. 'Precies, iemand die het begrijpt dat een beetje liggen in de zon gewoon lekker is.', zei ik lachend. Ze verbaasde me met wat ze allemaal leuk vond. 'Je houd van voetbal?', zei ik met een glimlach. Ik heb vroeger jaren gevoetbald maar ben er uiteindelijk mee gestopt toen ik uitgaan leerde kennen. 'En jij? Ben je een... Party animal .. Of ben al blij met junkfood en een sportkanaal op je tv?', vroeg Adriana aan mij. Ik lachte even. 'Ik ga graag uit dus je zou me een party animal kunnen noemen maar ook een avondje bankhangen kan geen kwaad.', zei ik lachend. 'Niet veel mensen weten het maar koken vind ik eigenlijk ook wel leuk.', zei ik lachend. Volgens sommige van mijn vrienden was het niet stoer genoeg om van koken te houden. Ik glimlachte even verleidelijk naar haar.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead