• Are u the one





    If the 10 men and 10 women are able to correctly choose all ten perfect matches in ten weeks, they will gain $1 million to split among them.
    Each episode the cast will pair up with who they believe their perfect match is to compete in a challenge.
    The winners of the challenge will go on a date, and have a chance to test their match in the truth booth.
    The cast members will choose one of the winning couples to go to the truth booth to determine if they are a perfect match or not.
    This is the only way to confirm matches.
    Each episode ends with a matching ceremony where the couples will be told how many perfect matches they have, but not which matches are correct.



    Als jouw perfecte match voor je neus zou staan, zou je het dan doorhebben?
    In 'Are You The One?' zijn er 10 mooie vrouwen geselecteerd en is hun perfecte match gezocht.
    Daar zijn 10 mannen uitgekomen en deze worden samen met de vrouwen in één huis gestopt.
    Een maand wonen ze op Hawaï met één doel; Vind je perfecte match.
    Vinden ze alle 20 hun perfecte match, binnen 10 pogingen dan winnen ze allemaal 1 miljoen dollar.
    Alles wat ze doen word gefilmd.
    Ik maak de matches.



    Regels:

    – Een reservering blijft 48 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – Hou het realistisch.
    – 16+ is toegestaan.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de tweede waarschuwing er uit gegooid.



    Meisjes: * = lijstje, privé bericht ontvangen
    1. Raevyn Rhoden Anastasia Killian - phortion *
    2. Geneviève Dante Isadora Killian - phortion *
    3. Angelina 'Ang' Victoria Hale - CaptainKush *
    4. Lynn Maria Wilder - Isimat *
    5. Adriana Coleta Martinez - Zamperini *
    6. Felicity June Alcott - CrystalShade *
    7. Riley Alexis Anderson - MrsMessi *
    8. Deveney 'Dev' Amy DiAngelo - Komorebi_ *
    9. Arianna 'Aria' Raeka Laila - recentia *
    10. Gereserveerd


    Jongens:
    1. Chester Amish Mitchell Montgomery - dumbledore
    2. Jayden Daniel Johnson - Isimat *
    3. Phelan Hunter Grey - Elpis *
    4. Harwell Matthew Mallory - GusWaters *
    5. Nathaniel Rhonan Buchan - Elpis *
    6. Daniel "Danny" Stefano Moran - CaptainKush *
    7. Charlie Jesse Harington - Freer
    8. Jørgen Hjorr Löfgren - GusWaters *
    9.
    10.


    Begin :

    De meisjes en jongens komen elk apart toe aan hun verblijfplaats in twee busjes. En maken kennis met elkaar.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 12:59 ]

    MT


    El Diablo.

    MT


    Faith is everything.

    Mijn topicss


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    MT


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Mijn topics :3

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 13:16 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    (iedereen kwam toch gelijk het huis in bij dit programma? Nadat ze zijn geïntroduceerd door de host?)

    Raevyn Rhoden Anastasia Killian

    Samen met haar zus liep Raevyn luid lachend het huis in. Reavyn vond het een mooi huis, maar haar zus had toch wel iets te klagen, aangezien Genevieve niet van al het wit hield. Raevyn had een korte broek met spikes aan en een All Time Low tanktop. Ze droeg een weekendtas over haar schouder, waarmee ze meteen naar de slaapkamers rende. Ze keek even achterom naar haar zus,die achter haar aan slenterde. Raevyn keek even met een schuin hoofd naar genevieve, die ook een short aan had, maar dan helemaal zwart met niks erop. Ze had een croptop aan met crazy erop en haar sterrenbeeld, wat Reavyn toch wel even liet lachen. Zou iedereen in ieder geval meteen weten dat ze prettig gestoord was. Raevyn was wel bang dat niemand haar en haar zus uit elkaar ging houden. Ook al leken ze niet precies op elkaar, mensen vergisten zich toch, naar haar mening, iets te vaak. Raevyn claimde meteen een tweepersoonsbed in een kamer met een klein balkon.
    "Gwennie! Ik heb een twee persoonsbed gevonden!" schreeuwde Raevyn door het huis, maar Genevieve had andere plannen."
    "Ik heb hier een kamer met twee eenpersoons bedden, dat vind ik ook wel prima," riep Genevieve vrolijk. Raevyn rolde met haar ogen. Ook al was Genevieve de party girl van de twee was Raevyn toch vrijer als het ging om een bed delen. Nee, niet perse op een seksuele manier. Genevive was gewoon gesteld op haar persoonlijke ruimte, vooral als het om haar slaap plaats ging. Samen liepen ze terug naar de woonkamer. Beide waren ze niet nerveus, merendeels omdat ze elkaar hadden. Genevieve had eerst alleen mee willen doen en Raevyn vond het programma de grootste onzin die er bestond, maar genevieve overgehaald om toch mee te doen. Genevieve hield niet van alleen zijn, dat wist Raevyn maar al te goed. Ook wat genevieve bang geweest dat ze geen aansluiting zou vinden bij de andere meiden, dus toen sleepte se haar zus maar mee, zoals altijd. Raevyn vond het niet al te erg.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mijn topics


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn topics


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    (Als iedereen er is worden ze geintroduceerd )
    Aadam Finn Delvin

    Ik stop even met wandelen en bekijk het huis. Hier ga ik dus een paar weken overleven. Ik heb er wel zin in. Toen ik vertrok had ik helemaal geen zin maar als ik de locatie nu zie en het huis krijg ik al veel meer zin in dit programma. Ik stap binnen in het huis en wandel eerst door naar de woonkamer. Het is allemaal zo luxueus. Een gepast huis voor jonge mensen vind ik. Ik sleur mijn koffer achter me aan. Ik heb waarschijnlijk te veel mee. Maar dat gebeurd echt altijd. Ik kan er niet echt iets aan doen. Ik merk twee meisjes op. 'Hey! Ik ben Aadam', glimlach ik. Ze zag er ook wel vriendelijk uit. Ze leken ook wel goed op elkaar. Ik hoop dat ze familie zijn anders is het echt eng. Maar dat zal wel.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 13:39 ]

    MT.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Adriana Coleta Martinez || Outfit

    Ik stap uit het busje en rek me dan snel uit. Vervolgens kijk ik even voor me uit terwijl een lichte grijns op mijn lippen speelt. Het was hier echt prachtig, maar wat verwacht je dan ook. Als je al een miljoen kan winnen dan kan het huis niet slecht zijn. Ik pak mijn matzwarte koffer en hang mijn witte tas aan mijn schouder. Vervolgens begin ik te lopen. Ik ben blij dat ik het op mijn zwarte Vans heb gehouden, als ik eerlijk ben. Ik had namelijk echt geen zin om op hakken te lopen en het gaf me ook een beetje het gevoel van too much bij mijn outfit. Die heb ik trouwens wel goed uitgekozen, sinds het hier zoals verwacht best warm is. Ik ben erger gewend in Puerto Rico maar nog steeds.
    Al snel ben ik bij de deur en ik loop naar binnen. Ik hoor al een paar stemmen maar ik besluit eerst een kamer te zoeken. Wel zo handig lijkt me. Ik loop naar boven en ga de kamers langs. Uiteindelijk kom ik aan bij een, in mijn ogen, geschikte kamer. Het had een groot tweepersoonsbed en een klein balkon, die uitzicht bood op de zee. Ik glimlach even en laat mijn tassen even staan. Uitpakken komt later wel. Snel loop ik naar beneden en zoals verwacht zie ik een aantal mensen. 'Hey,' zeg ik met een glimlach en ik loop naar hen toe, 'ik ben Adriana.' zeg ik dan met dezelfde glimlach op mijn lippen.


    El Diablo.


    Angelina "Ang" Victoria Hale ~ The Party Girl
    Ik stapte de grote villa binnen en een glimlach sierde mijn lippen. Het huis was prachtig en onwijs groot.
    Ook was het heel luxe en volgens mij waren er nog niet heel veel mensen. Wel kwam ik drie mensen tegen.
    Één jongen en twee meisjes. De meisjes lijken veel op elkaar. 'Hey, ik ben Angelina.', zei ik met een glimlach.
    Dit ging zo spannend worden en ik had er super veel zin in. De gedachten dat mijn hart gebroken zou worden was nergens te bekennen in mijn hoofd.
    'Enig idee waar ik kan slapen?', zei ik terwijl ik naar mijn koffers keek.
    Volgens mijn vriendinnen had ik teveel nieuwe kleding gekocht voor hier maar ik vond het wel meevallen.
    Het is zomer wat betekent dat een mens nooit genoeg korte broekjes kan hebben.
    Ook strakzittende zomerjurkjes had ik er genoeg van.
    In de keuken zag ik een aantal planken vol met drank staan en dat kon maar één ding betekenen.
    Dit zou één groot feest worden.
    Ik haalde even mijn hand door mijn haar en bekeek mijn huisgenoten even goed.
    Hopelijk zouden er nog wat aardige meiden komen aangezien die twee waarschijnlijk alleen maar met elkaar zullen zijn.
    Er kwam een ander meisje de kamer binnen en stelde zich voor als Adriana.
    Ik keek even naar mijn kleding en kwam tot de conclusie dat ik precies hetzelfde topje aanhad maar dan in het blauw.
    Ze had in ieder geval smaak.
    'Hey, ik ben Angelina.. Leuk topje.', zei ik met een glimlach.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 14:02 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    Daniel "Danny" Stefano Moran ~ Bad Boy


    Na een lange rit kwam ik eindelijk aan in de villa. Ik tilde mijn koffers uit de taxi en liep naar een kamer boven. Er was nog een kamer met mooi uitzicht vrij en natuurlijk besloot ik die te nemen. In Los Angeles was ik aan prachtig uitzicht gewend maar dat betekende niet dat ik hier voor minder uitzicht zou gaan.
    Mijn koffers gooide ik op bed en ik keek even in de spiegel.
    Beneden waren al mensen aan het praten en ik glimlachte even.
    Ik was benieuwd wie ik beneden aan zou treffen. Met name omdat er knappe meiden zouden komen.
    Tenminste zoiets zei mijn broer.
    Ik deed mijn haar nog even snel goed in de spiegel en liep vervolgens naar beneden.
    'Hey, ik ben Danny.', stelde ik me voor aan de mensen die er waren. De mensen die er waren waren vier meisjes en één jongen.
    De meisjes zagen er alles behalve verkeerd uit en met name degene in de rood/roze achtige top ving mijn aandacht,
    Ze was knap, knapper dan de standaard meisjes uit Californië.
    'En hoe heet jij?', vroeg ik met een verleidelijke glimlacht aan het meisje.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Riley Alexis Anderson

    Als de grote deur van de villa achter me dichtvalt, haal ik mijn zonnebril voor mijn ogen weg, en kijk ik met een tevreden gevoel rond. Ik heb hier wel vertrouwen in, en misschien vind ik hier uiteindelijk de ware wel. Zo niet, dan ben ik weer een ervaring rijker, is het niet? Ik trek mijn twee koffers mee naar boven over de trap, waar ik aan beide kanten slaapkamers aantref. Er verschijnt een tevreden glimlach rond mijn lippen als ik een slaapkamer vind waar ik nog geen andere koffers zie staan. Zo heb ik de eerste keus, en die valt bij mij altijd op het bed bij het raam. Thuis staat mijn bed ook onder het raam. Ik leg mijn koffers op het bed neer, en kijk kort doort het raam naar buiten. Ja, hier zou ik me prima kunnen vermaken de komende tijd. Ik heb gehoord dat hier ook een fitnesszaal is, zodat ik mijn conditie op peil kan houden. Verder is deze villa van alle mogelijke luxe voorzien, wat ik toch ook wel tamelijk belangrijk vind aangezien we hier de komende weken mogen wonen. Ik mis mijn thuis, nouja, mijn vader, maar die heeft me toch echt op het hart gedrukt om te gaan. Ik ben hier voor hem, maar ook voor mezelf. Ik wil nu eindelijk eens de ware liefde vinden, en misschien lukt dat hier wel.


    Faith is everything.


    Charlie Jesse Harington


    Ik stap het huis binnen, mijn oortjes ver in mijn oren gedrukt. Het zal me er uit doen zien als een eikel, maar ik ben bereid met de consequenties te leven, omdat ik met mijn domme hoofd besloot een avond voordat ik hier naartoe kwam te gaan drinken met mijn vrienden, bij wijze van afscheid.
    Het bonzende gevoel trekt langzaam weg, maar gillende vrouwen en luid lachende mannen kan mijn hoofd nog niet zo goed aan.
    Mijn ogen glijden over de mensen die hun weg naar het huis al gevonden hebben - één man, vier vrouwen. Twee meisjes zijn in gesprek, maar het kost mijn brakke kop te veel moeite om ook maar een woord op te vangen van wat er gezegd wordt.
    Ik trek één oortje uit en hijs mijn rugzak over mijn rug, iets dat lastiger gaat dan verwacht omdat het ding niet echt goed ingepakt is. Mannen kunnen dat toch minder goed dan vrouwen, als ik kijk naar de koffers die alle vrouwelijke kandidaten meegenomen hebben. Mijn rugzak bestaat uit een boel bobbels, en in mijn vrije hand houd ik een weekendtas die elk moment uit elkaar zou kunnen vallen. Ach, zolang ik mijn spullen maar meekrijg naar mijn kamer, dan zien we daarna wel verder.
    Ik steek mijn hand op naar de andere jongen in de ruimte, en glimlach een beetje ongemakkelijk. Al mijn vrienden ken ik al vanaf mijn zestiende, en nieuwe vrienden maken doe ik vaker in de kroeg dan op een moment als dit. Hopen dat het allemaal een beetje goed gaat.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted