• Het is alweer zooo lang geleden. Ik was zovéél geweldige verhalen aan het volgen, dat ik aan die personen, die ineens geen reactie meer kregen mijn excuses wil aanbieden.
    Deze zwangerschap is zo verdomd zwaar, dat zelfs de laptop nemen even te veel moeite voor me is geweest. Dus hierbij, sorry!

    "De laatste loodjes wegen het zwaarst"
    Als iemand me had verteld zo zwaar, verdomme zeg -sorry voor het gevloek- maar wat is me dit. Een lichaam is hier echt niet voor gemaakt.
    Iedereen weet wel die typische zwangerschapskwaaltjes: ochtendmisselijkheid, opgezwollen voeten, hormonen die op tilt slaan, vermoeidheid etc.
    Maar niemand die je verteld over de dingen waarvan je niets wist tot het zo ver is: bekkeninstabilisatie, buikgriep, maagzuur, rugpijn (dat 10x erger is als maandstonden rugpijn), voorweeën, indalingsweeën. En als je nog 2 uur/nacht slaapt is het veel, dus je bent ook een zombie. Of hij heeft de hik de hele dag door, gezellig!

    Dus op dit moment, probeer ik alles te doen om mijn water te laten breken. (Nog 2 weken en 5 dagen te gaan eigenlijk, maar ik ben het verdomd kotsbeu).
    Als iemand nog van die bepaalde 'trucjes' weet, wees welkom om me te helpen.
    -Over verkeersdrempels vlammen: werkt niet.
    -Pikant eten: Laat dat maar uit, dan draait mijn maag zich helemaal om.
    -Op en neer springen: Ik doe 5 minuten om uit de zetel te geraken, dus springen is al helemaal geen optie.
    -Seks: Als er iets is waar ik op dit moment geen zin in heb, is het dat wel.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Mijn tante ging de trap vaak op en af dat zou ook helpen blijkbaar.

    Heel veel succes en ik neem aan dat we wel een topi zullen zien als het zover is:3


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ten eerste, heel veel succes want zo te horen is het echt zwaar. Oké, deze tips heb ik van mijn moeder [ ik heb er dus zelf geen ervaring mee, en ik betwijfel of het wel echt werkt. ]
    -- Ananas eten [ wel verse ]
    -- Warm bad of douche nemen


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik vind het echt leuk om wat van je te horen, volgens mij ben je ook de eerste echte actieve Quizletters die voor het eerst zwanger is en alles deelt op Q. ;3 Zo merk je wel hoe lang Quizlet al bestaat en hoelang de users er al opzitten, haha.

    Mijn moeder vind het nog jammer dat ze geen kinderen meer kan krijgen, ze vind zwanger zijn en bevallen leuk, maar de kinderen erna niet, haha. Haar tip is dan ook vooral om er erg positief tegenaan te kijken, want dat maakt alles nog veel leuker. En vooral nergens bang voor zijn, want dat merkt je lichaam en die handelt ernaar. Niet dat je daar veel aan hebt.
    Oh en ze zegt: 'je moet het niet optillen, dan is het ook niet zo zwaar'.
    Niet gaan zitten wachten, gewoon doorgaan met wat je normaal doet. Wachten maakt alles alleen nog maar erger, maar ja, beetje laat voor dat advies, haha. 8D

    Al geprobeerd om aan allerlei soorten kruidenthee te gaan?


    Your make-up is terrible

    Oh, ik ben zeer zeker geen expert op dat gebied, dus ik kan je geen advies geven in dat opzicht...
    Het schijnt dat stukken lopen kan helpen of zo, maar goed, ik ben zoals ik al zei geen expert :'D
    Ik hoop in ieder geval voor jou dat je zo snel mogelijk je kindje in je handen kan houden (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb echt geen flauw idee hoe ik iedereen tegelijk moet quoten :')

    IrishNialler schreef:
    Mijn tante ging de trap vaak op en af dat zou ook helpen blijkbaar.

    Heel veel succes en ik neem aan dat we wel een topi zullen zien als het zover is:3

    Hahaha, ik heb geen trappen!

    Ik hoop zo hard dat ik vandaag nog kan posten: mijn water is gebroken!

    Cathedrals schreef:
    Ten eerste, heel veel succes want zo te horen is het echt zwaar. Oké, deze tips heb ik van mijn moeder [ ik heb er dus zelf geen ervaring mee, en ik betwijfel of het wel echt werkt. ]
    -- Ananas eten [ wel verse ]
    -- Warm bad of douche nemen


    Het is eigenlijk, vreselijk :') Ik ben gewoon helemaal uitgeput van me nog maar een ander houding aan te nemen in de zetel :x
    Maar dat van die ananas heb ik ook al gehoord, misschien toch eens een poging doen dan!
    Nou een warm bad, daar begint hij juist ontzettend actief van te worden en mijn ingewanden zien ondertussen al bont en blauw. Dus ik ga de ananas eens proberen binnenkort :')!

    Michonne schreef:
    Ik vind het echt leuk om wat van je te horen, volgens mij ben je ook de eerste echte actieve Quizletters die voor het eerst zwanger is en alles deelt op Q. ;3 Zo merk je wel hoe lang Quizlet al bestaat en hoelang de users er al opzitten, haha.

    Mijn moeder vind het nog jammer dat ze geen kinderen meer kan krijgen, ze vind zwanger zijn en bevallen leuk, maar de kinderen erna niet, haha. Haar tip is dan ook vooral om er erg positief tegenaan te kijken, want dat maakt alles nog veel leuker. En vooral nergens bang voor zijn, want dat merkt je lichaam en die handelt ernaar. Niet dat je daar veel aan hebt.
    Oh en ze zegt: 'je moet het niet optillen, dan is het ook niet zo zwaar'.
    Niet gaan zitten wachten, gewoon doorgaan met wat je normaal doet. Wachten maakt alles alleen nog maar erger, maar ja, beetje laat voor dat advies, haha. 8D

    Al geprobeerd om aan allerlei soorten kruidenthee te gaan?


    Nu voel ik me oud :( hahaha!

    Dit is echt niet grof bedoeld op je moeder: maar van welke planeet komt zei ;o?

    Hmm, kruidenthee, misschien wel.

    Madrugada schreef:
    Oh, ik ben zeer zeker geen expert op dat gebied, dus ik kan je geen advies geven in dat opzicht...
    Het schijnt dat stukken lopen kan helpen of zo, maar goed, ik ben zoals ik al zei geen expert :'D
    Ik hoop in ieder geval voor jou dat je zo snel mogelijk je kindje in je handen kan houden (:

    Ik zal een stukje gaan lopen, maar kom jij me vooruit trekken :')?


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Floresa schreef:
    Ik heb echt geen flauw idee hoe ik iedereen tegelijk moet quoten :')
    (...)
    Ik zal een stukje gaan lopen, maar kom jij me vooruit trekken :')?

    Is goed, waar woon je? :Y)
    Nee, zoals ik al zei, ik heb echt geen idee en ik heb het zelf nog nooit (niet) meegemaakt, dus ja...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Madrugada schreef:
    (...)
    Is goed, waar woon je? :Y)
    Nee, zoals ik al zei, ik heb echt geen idee en ik heb het zelf nog nooit (niet) meegemaakt, dus ja...


    Beetje ver denk ik :x
    Anders mocht je wel met de fiets komen, zit ik wel achterop en gaan we over bobbels rijden :')


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Hahaha ik weet het, mijn moeder is echt heel vreemd. Maar toch hoop ik dat ik dezelfde ervaringen heb als zij als ik zwanger raak, want dan is het toch echt een makkie. :Y)


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Hahaha ik weet het, mijn moeder is echt heel vreemd. Maar toch hoop ik dat ik dezelfde ervaringen heb als zij als ik zwanger raak, want dan is het toch echt een makkie. :Y)

    Het hangt echt van persoon tot persoon af, maar ik hoop het echt voor jou dat als het zover is!
    En anders kom je maar naar mij en mag je lekker tegen mij klagen :'D


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Floresa schreef:
    (...)
    Het hangt echt van persoon tot persoon af, maar ik hoop het echt voor jou dat als het zover is!
    En anders kom je maar naar mij en mag je lekker tegen mij klagen :'D


    Haha, zal ik onthouden.

    Voel je trouwens maar niet oud, ik ben ook al oud ondertussen.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Haha, zal ik onthouden.

    Voel je trouwens maar niet oud, ik ben ook al oud ondertussen.

    Laten we dan maar samen oud zijn.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Ik weet niet zo veel op dit gebied maar ik heb ooit ergens gelezen dat bitter lemon drinken en ananas eten helpt. Veel succes verder nog!


    -

    Floresa schreef:
    (...)
    Laten we dan maar samen oud zijn.

    Je bent tenslotte 255... Sorry, kon het niet laten :Y)

    Maar ja, België is toch iets te ver voor mij en zeker op mijn fietsje :'D Ik hoop dat één van de andere tips je gaan helpen (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Madrugada schreef:
    (...)
    Je bent tenslotte 255... Sorry, kon het niet laten :Y)

    Maar ja, België is toch iets te ver voor mij en zeker op mijn fietsje :'D Ik hoop dat één van de andere tips je gaan helpen (:

    Zo voel ik me ook wel :')

    Ik zal je wel een koekje geven hoor! Maar bedankt, ik hoop het ook. Al zit hem nog wel 2 weken en 5 dagen in zijn recht om er niet uit te komen ;x


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Heel veel sterkte, ik hoop dat je iets kunt vinden dat helpt!
    Stiekem krijg ik hier wel een beetje angst door. :x


    Every villain is a hero in his own mind.