Het is alweer zooo lang geleden. Ik was zovéél geweldige verhalen aan het volgen, dat ik aan die personen, die ineens geen reactie meer kregen mijn excuses wil aanbieden.
Deze zwangerschap is zo verdomd zwaar, dat zelfs de laptop nemen even te veel moeite voor me is geweest. Dus hierbij, sorry!
"De laatste loodjes wegen het zwaarst"
Als iemand me had verteld zo zwaar, verdomme zeg -sorry voor het gevloek- maar wat is me dit. Een lichaam is hier echt niet voor gemaakt.
Iedereen weet wel die typische zwangerschapskwaaltjes: ochtendmisselijkheid, opgezwollen voeten, hormonen die op tilt slaan, vermoeidheid etc.
Maar niemand die je verteld over de dingen waarvan je niets wist tot het zo ver is: bekkeninstabilisatie, buikgriep, maagzuur, rugpijn (dat 10x erger is als maandstonden rugpijn), voorweeën, indalingsweeën. En als je nog 2 uur/nacht slaapt is het veel, dus je bent ook een zombie. Of hij heeft de hik de hele dag door, gezellig!
Dus op dit moment, probeer ik alles te doen om mijn water te laten breken. (Nog 2 weken en 5 dagen te gaan eigenlijk, maar ik ben het verdomd kotsbeu).
Als iemand nog van die bepaalde 'trucjes' weet, wees welkom om me te helpen.
-Over verkeersdrempels vlammen: werkt niet.
-Pikant eten: Laat dat maar uit, dan draait mijn maag zich helemaal om.
-Op en neer springen: Ik doe 5 minuten om uit de zetel te geraken, dus springen is al helemaal geen optie.
-Seks: Als er iets is waar ik op dit moment geen zin in heb, is het dat wel.
Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.