• Het is alweer zooo lang geleden. Ik was zovéél geweldige verhalen aan het volgen, dat ik aan die personen, die ineens geen reactie meer kregen mijn excuses wil aanbieden.
    Deze zwangerschap is zo verdomd zwaar, dat zelfs de laptop nemen even te veel moeite voor me is geweest. Dus hierbij, sorry!

    "De laatste loodjes wegen het zwaarst"
    Als iemand me had verteld zo zwaar, verdomme zeg -sorry voor het gevloek- maar wat is me dit. Een lichaam is hier echt niet voor gemaakt.
    Iedereen weet wel die typische zwangerschapskwaaltjes: ochtendmisselijkheid, opgezwollen voeten, hormonen die op tilt slaan, vermoeidheid etc.
    Maar niemand die je verteld over de dingen waarvan je niets wist tot het zo ver is: bekkeninstabilisatie, buikgriep, maagzuur, rugpijn (dat 10x erger is als maandstonden rugpijn), voorweeën, indalingsweeën. En als je nog 2 uur/nacht slaapt is het veel, dus je bent ook een zombie. Of hij heeft de hik de hele dag door, gezellig!

    Dus op dit moment, probeer ik alles te doen om mijn water te laten breken. (Nog 2 weken en 5 dagen te gaan eigenlijk, maar ik ben het verdomd kotsbeu).
    Als iemand nog van die bepaalde 'trucjes' weet, wees welkom om me te helpen.
    -Over verkeersdrempels vlammen: werkt niet.
    -Pikant eten: Laat dat maar uit, dan draait mijn maag zich helemaal om.
    -Op en neer springen: Ik doe 5 minuten om uit de zetel te geraken, dus springen is al helemaal geen optie.
    -Seks: Als er iets is waar ik op dit moment geen zin in heb, is het dat wel.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Wacht even... zei je nu serieus dat het de hik heeft, wauw denk dat ik voor flink wat verassingen komt te staan mag ik ooit zwanger raken hahaha :Y)

    Maar ik heb echt geen idee wat ervoor zorgt dat de het water breekt.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Angmar schreef:
    Heel veel sterkte, ik hoop dat je iets kunt vinden dat helpt!
    Stiekem krijg ik hier wel een beetje angst door. :x

    Oké, ik wou je dus echt niet bang maken!
    Er zijn mensen die van niets last hebben hoor, als dat een troost is.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Elros schreef:
    Wacht even... zei je nu serieus dat het de hik heeft, wauw denk dat ik voor flink wat verassingen komt te staan mag ik ooit zwanger raken hahaha :Y)

    Maar ik heb echt geen idee wat ervoor zorgt dat de het water breekt.

    Ja, inderdaad, de hik :)! Dat zijn dus die typische dingen die je niet weet over zwangerschap. Ken je dat gevoel, wanneer je in je ooglid een trillend spiertje hebt? Wel, dat 1000x harder in je buik een hele dag door ;x


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    https://www.facebook.com/video.php?v=10205757064028132&l=2528376023304309563
    Als jullie de video kunnen zien: 4 uur lang heeft hij dit gehad!

    [ bericht aangepast op 7 feb 2015 - 18:07 ]


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Floresa schreef:
    https://www.facebook.com/video.php?v=10205757064028132&l=2528376023304309563
    Als jullie de video kunnen zien: 4 uur lang heeft hij dit gehad!
    wow apart dat je dat ziet aan je buik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) wow apart dat je dat ziet aan je buik

    Soms is het ook best wel vies. Dan beweegt hij en blijft hij ineens "steken" om het zo te zeggen. Dus loop je een halve dag met een hele bobbel rond.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Floresa schreef:
    (...)
    Soms is het ook best wel vies. Dan beweegt hij en blijft hij ineens "steken" om het zo te zeggen. Dus loop je een halve dag met een hele bobbel rond.
    hahaj dat klinkt apart. Hebben jullie ook al een naam bedacht voor jullie zoontje. En de babykamer af. ?? Hou van baby's


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) hahaj dat klinkt apart. Hebben jullie ook al een naam bedacht voor jullie zoontje. En de babykamer af. ?? Hou van baby's

    Is ook wel een... Apart gevoel :') Ja hoor. De naam is ilyas :3
    De kinderkamer is nog niet volledig af, maar dit is al het bedje & de muur.



    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Wat een geweldige naam. *O*


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Wat een geweldige naam. *O*

    Michonne schreef:
    Wat een geweldige naam. *O*

    Danku :) Het heeft 8 maand geduurd eens we er uit waren -a-


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Oh dat is echt een leuke naam ^^
    En die muurschildering is echt prachtig *.*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Madrugada schreef:
    Oh dat is echt een leuke naam ^^
    En die muurschildering is echt prachtig *.*

    Mag ik een geheimpje verklappen? Het is een sticker, hihi.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Ik zou echt niet weten wat helpt om dat proces op gang te brengen, maar ik wens je in ieder geval heeel veel geluk met de bevalling alvast, voor het geval iemand met de doorslaggevende waterbreektruc. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wooow hij is prachtig en de naam ook. Apart maar mooi. Had je niet de naam ook geheim willen houden.?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan