• Het is alweer zooo lang geleden. Ik was zovéél geweldige verhalen aan het volgen, dat ik aan die personen, die ineens geen reactie meer kregen mijn excuses wil aanbieden.
    Deze zwangerschap is zo verdomd zwaar, dat zelfs de laptop nemen even te veel moeite voor me is geweest. Dus hierbij, sorry!

    "De laatste loodjes wegen het zwaarst"
    Als iemand me had verteld zo zwaar, verdomme zeg -sorry voor het gevloek- maar wat is me dit. Een lichaam is hier echt niet voor gemaakt.
    Iedereen weet wel die typische zwangerschapskwaaltjes: ochtendmisselijkheid, opgezwollen voeten, hormonen die op tilt slaan, vermoeidheid etc.
    Maar niemand die je verteld over de dingen waarvan je niets wist tot het zo ver is: bekkeninstabilisatie, buikgriep, maagzuur, rugpijn (dat 10x erger is als maandstonden rugpijn), voorweeën, indalingsweeën. En als je nog 2 uur/nacht slaapt is het veel, dus je bent ook een zombie. Of hij heeft de hik de hele dag door, gezellig!

    Dus op dit moment, probeer ik alles te doen om mijn water te laten breken. (Nog 2 weken en 5 dagen te gaan eigenlijk, maar ik ben het verdomd kotsbeu).
    Als iemand nog van die bepaalde 'trucjes' weet, wees welkom om me te helpen.
    -Over verkeersdrempels vlammen: werkt niet.
    -Pikant eten: Laat dat maar uit, dan draait mijn maag zich helemaal om.
    -Op en neer springen: Ik doe 5 minuten om uit de zetel te geraken, dus springen is al helemaal geen optie.
    -Seks: Als er iets is waar ik op dit moment geen zin in heb, is het dat wel.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    IrishNialler schreef:
    Wooow hij is prachtig en de naam ook. Apart maar mooi. Had je niet de naam ook geheim willen houden.?

    Nou, het is de familie dat de naam nog niet weet. Die moeten nog even geduld hebben :)


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Och, jeetje. Ik kan het niet uit ervaring vertellen, maar iedere moeder die ik spreek, zegt altijd dat al dit alles het hélemaal waard is. Vooral als de kleine er is. ^^
    Ik wil je alvast heel veel succes wensen met je bevalling en je (ongeveer) laatste twee weken!
    Ik heb helaas geen tips voor je vraag. ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Jingim schreef:
    Och, jeetje. Ik kan het niet uit ervaring vertellen, maar iedere moeder die ik spreek, zegt altijd dat al dit alles het hélemaal waard is. Vooral als de kleine er is. ^^
    Ik wil je alvast heel veel succes wensen met je bevalling en je (ongeveer) laatste twee weken!
    Ik heb helaas geen tips voor je vraag. ;D

    Ja, ik kan hun wel begrijpen dat het allemaal waard is ^^ ik ga dat achteraf ook wel hebben.
    Maar bedankt :)!


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Sorry geen ervaring :P maar misschien weet je dokter raad? Sterkte!


    Life is hard and then we die

    Allejezus.. wat een ellende...
    Ik zou mezelf waarschijnlijk volgooien met pijnstillers, maar weet niet welke je kan nemen en welke niet. Succes man!


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    Sorry geen ervaring :P maar misschien weet je dokter raad? Sterkte!

    Nou, ik denk dat men schoonmoeder er wel voor gaat zorgen dat men water breekt. hshdjsidbeoe dat mens ;@


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Tokugawa schreef:
    Allejezus.. wat een ellende...
    Ik zou mezelf waarschijnlijk volgooien met pijnstillers, maar weet niet welke je kan nemen en welke niet. Succes man!

    Nou, als er 10 pijnstillers bestaan, mag je er nog maar 2 nemen ofso :')


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Oef. Veel succes :')
    En heb geen idee.
    Ik denk dat als ik later toch besluit een kind te nemen en dan zo hoogzwanger ben, dat ik dan dat kind zo hard ga irriteren tot hij er uit wilt :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Mortrydd schreef:
    Oef. Veel succes :')
    En heb geen idee.
    Ik denk dat als ik later toch besluit een kind te nemen en dan zo hoogzwanger ben, dat ik dan dat kind zo hard ga irriteren tot hij er uit wilt :'D

    Hahaha ik zit hem ook steeds te poken in de hoop dat hij misschien beseft: oh ik moet eruit!
    Maar hij poked me dan alleen maar 10 x zo hard terug :')


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Heb je al geprobeerd ananas te eten terwijl je seks hebt en tegelijkertijd ook nog eens hard over drempels rijdt? Als dat niet helpt..

    Andria schreef:
    Heb je al geprobeerd ananas te eten terwijl je seks hebt en tegelijkertijd ook nog eens hard over drempels rijdt? Als dat niet helpt..

    Ja, dat is het!


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Het spijt me, maar ik kan je zelf niet verder helpen dan wat op internet staat. (:
    Ik wens je wel heel veel sterkte!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.