Guys. We hebben echt een probleem met ons liedje aangezien dat ik er echt seriously best wel proud op ben dat ik het heb gemaakt. Niet te veel verwachten hoor, maar ik vindt het zelf toch wel cool. But ik heb echt geeen ideee hoe ik heb moet laten horen en nu ben ik wanhopig.
Waldeinsamkeit schreef:
Guys. We hebben echt een probleem met ons liedje aangezien dat ik er echt seriously best wel proud op ben dat ik het heb gemaakt. Niet te veel verwachten hoor, maar ik vindt het zelf toch wel cool. But ik heb echt geen ideee hoe ik heb moet laten horen en nu ben ik wanhopig.
Ik en youtube gaan niet zo goed samen... Urgh, ik wil dit echt graag laten horen.
Maybe kunnen we ooit een keer skypen of zo en dan kan ik het live doen!
Ik en youtube gaan niet zo goed samen... Urgh, ik wil dit echt graag laten horen.
Maybe kunnen we ooit een keer skypen of zo en dan kan ik het live doen!
Dat laatste sws. Maar why gaan jij en youtube niet goed samen dan?
Dat laatste sws. Maar why gaan jij en youtube niet goed samen dan?
Zeg maar, ik wil een account aanmaken, zegt dat ding dat ik te jong ben. Vul ik in dat ik dertig ben en ben ik nog steeds te jong. Dus nu kan ik geen account aanmaken als zeg ik dat ik honderd ben.
Zeg maar, ik wil een account aanmaken, zegt dat ding dat ik te jong ben. Vul ik in dat ik dertig ben en ben ik nog steeds te jong. Dus nu kan ik geen account aanmaken als zeg ik dat ik honderd ben.