Felicia - grote blijdschap- Frans
Larue - de straat - Frans Leonie - Leeuw - Frans
Maci - wapen - Frans
Riva - rivieroever - Frans
Sharina - prinses - Frans
Syrah- druif - Frans
Ik kan niet wachten op het Speeltopic O-O
Sha en ik hebben namelijk een awkward momentje afgesproken tussen Jared en Cécile, en ik kan niet wachten om het uit te spelen :'D
I don't know if life is greater than death but love was more than either
Guys, 15 feb kunnen we onze usernames weer veranderen ^.^
Jayus - Als een grap zo slecht verteld wordt en niet grappig is, zodat je er alleen maar om kunt lachen Tartle - Aarzelen om iemand aan iemand anders voor te stellen omdat je zijn of haar naam vergeten bent Saudade - Het gevoel dat je krijgt als je naar iemand of iets verlangt die er niet meer is Duende - De mysterieuze kracht die een kunstwerk bezit om een persoon te raken Depaysement - Het gevoel dat je krijgt als je niet in je eigen land bent Schadenfreude - Het gevoel van plezier als je iemand anders ziet vallen
Mangata schreef:
Guys, 15 feb kunnen we onze usernames weer veranderen ^.^
Jayus - Als een grap zo slecht verteld wordt en niet grappig is, zodat je er alleen maar om kunt lachen Tartle - Aarzelen om iemand aan iemand anders voor te stellen omdat je zijn of haar naam vergeten bent Saudade - Het gevoel dat je krijgt als je naar iemand of iets verlangt die er niet meer is Duende - De mysterieuze kracht die een kunstwerk bezit om een persoon te raken Depaysement - Het gevoel dat je krijgt als je niet in je eigen land bent Schadenfreude - Het gevoel van plezier als je iemand anders ziet vallen
Welke is leuker?
Ik zou zeggen Duende of Saudade, Duende omdat de betekenis me aanspreekt en Saudade omdat dat volgens mij Portugees is en ik half-Braziliaans ben, dus tja. (:
I don't know if life is greater than death but love was more than either