Quivers schreef:
(...) Ik zou zeggen Duende of Saudade, Duende omdat de betekenis me aanspreekt en Saudade omdat dat volgens mij Portugees is en ik half-Braziliaans ben, dus tja. (:
Het is inderdaad Portugees. Ik doe denk ik Duende. Hoewel ik Schadenfreude ook leuk vind maar dat is niet zo'n mooi woord.
Mangata schreef:
Guys, 15 feb kunnen we onze usernames weer veranderen ^.^
Jayus - Als een grap zo slecht verteld wordt en niet grappig is, zodat je er alleen maar om kunt lachen Tartle - Aarzelen om iemand aan iemand anders voor te stellen omdat je zijn of haar naam vergeten bent Saudade - Het gevoel dat je krijgt als je naar iemand of iets verlangt die er niet meer is Duende - De mysterieuze kracht die een kunstwerk bezit om een persoon te raken Depaysement - Het gevoel dat je krijgt als je niet in je eigen land bent Schadenfreude - Het gevoel van plezier als je iemand anders ziet vallen
Quivers schreef:
(...) Ik kan niet wachten op het Speeltopic O-O
Sha en ik hebben namelijk een awkward momentje afgesproken tussen Jared en Cécile, en ik kan niet wachten om het uit te spelen :'D
Hahaha. Het speeltopic komt zsm. Eigenlijk heb ik ook nog twee jongens nodig tho :')