Omdat ik eind deze week verjaar, hadden mijn ouders besloten om naar een vintage winkel te gaan waar ik iets mocht kiezen als cadeau. Jammer genoeg hadden ze daar bijna niks meer liggen door de feestdagen, dus was de hele rit bijna voor niks geweest. Jaja, je leest het goed, bijna. Want mijn oog was tijdens de heenreis op een shopje met vintage jurken gevallen niet zo ver van de winkel waar we oorspronkelijk naartoe gingen. De mensen waren er ontzettend vriendelijk. We kregen koffie of thee aangeboden en uit zichzelf bleven ze jurken geven. Ik had dus echt moeite met het kiezen van een jurk, maar ik mocht er jammer genoeg maar eentje hebben (ook best wel logisch, want ze zijn ontzettend duur). Een van onderstaande jurken, werd de gelukkige. Ik zeg even niet welke, want ik ben wel benieuwd welke jullie het leukst vinden. En ik kreeg ook nog leuke, warme gehaakte handschoentjes uit dat winkeltje, want ik zat vandaag met mijn vinger door mijn oud paar. Ben ik lekker even met mijn gat in de boter gevallen vandaag.
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?