• De drie grote families. De Starks, de Lannisters en Targaryen hebben het eindelijk goed. Al na tien jaar is er geen oorlog meer en leeft iedereen in de zeven koninkrijken in harmonie samen en is er grote welvaart. Op de ijzeren troon zit de familie Targaryen en zij laten hun bloed weer verbinden met andere huizen door huwelijke af te sluiten. Het is eindeljik een paradijs op de verkrachtingen en brute moorden na. Als er een groot feest word gehouden in Koningslanding word er een huwelijk afgesloten. Één tussen de zoon van de Targaryen en de dochter van de Lannisters. Één tussen de zoon van de Starks en de dochter van de Targaryen en een huwelijk tussen een zoon van de Starks en de dochter van de Lannisters.
    Willen deze prinsen en prinssesen dat wel? Ze kunnen in opstand gaan tegen hun ouders of zich erbij neer leggen. Misschien hebben ze hun hart al aan iemand verloren en moeten ze die nu voor altijd gedag zeggen.
    Aan hun de keus.


    Rollen:

    Targayen

    Koningin: Maelesys Targaryen ~ Cissy 1,11
    Prins: Augustus Targaryen ~ Nevergirl 1,5
    Prinses: Rosemary Targaryen ~ VladiFerr 1,2
    Bastaarddochter: Rhaeyna Blackfyre ~ McGonnagall 1,4


    Starks
    Prins: Rickard Brandon Stark ~ Sand 1,7
    Prins: Eddard Stark ~ Squib 1,4
    Prinses: Lyanna Mira Stark ~ Cathedrals 1,7
    Bediende: Jilliyan Yden Nalor ~ Sabaism 1,6


    Lannisters
    Prinses: Luciya Gwendys Lannister ~ Sabaism 1,5
    Prinses: Joanna Lannister ~ Waldeinsamkeit 1,5[/face]


    Andere belangrijke personen


    Huwelijksgast: Alessandra Fossoway ~ Merlyn 1,11
    Huwelijksgast: Lorent Tyrell ~ Nimble 1,10
    Bordeel eigenaar: Nymeria Fregar ~ Nimble 1,7
    Kings guard: Ser Thoros "The Little Pup" Clegane ~ Shadowhunter 1,10
    Vrouwe van de Stormlanden: Isabeth Baratheon ~ Squib 1,7
    Bastaarddochter: Arianne Martell lid van de Small Council als Master of Whisperers ~ Shadowhunter 1,11
    Geheime liefde: Rylen Wyl ~ Cissy 1,4


    Invullen:


    Rol:
    Familie:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels:


    – 200 woorden minimaal.
    – Minstens 2 keer in de week reageren.
    – Niet meer dan 2 personages.
    – Een reservering blijft 72 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – 16+ is toegestaan.
    – Ga niet als een snel trein reageren. (Dus niet dat als een iemand 2 dagen niet online is kunnen zijn er 3 pagina's erbij zijn)
    – Naam verandering door geven.
    – Je hoeft GOT niet te hebben gelezen of hebben gekeken, maar als je even wat meer informatie wilt PB mij dan of zoek het zelf op (:



    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 14:34 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Ik denk dat het slim is dat Dany op de troon zit. Aangezien meerdere nu al vroegere personen hebben gebruikt voor de betekenis van hun naam of hun familie geschiedenis (:

    Ik ga pas op het eind de koppels maken, omdat het nu al is veranderd. Dan weten jullie dat. Morgen open ik het speeltopic ^^


    Maar, moet ik dan Dany spelen? Of de dochter van haar, dat haar kinderen (degene die dus gaan trouwen) dan de kleinkinderen van Daenerys zijn, en dat Daenerys op de Iron Throne zit.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2015 - 21:03 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Rol: Geheime liefde van Rosemary Targaryen


    Familie: House Wyl, uit Dorne
    Naam: Rylen Wyl
    Leeftijd: Negentien
    Uiterlijk: Rylen ziet er ouder uit dan hij werkelijk is, dat komt vaak door de spieren die hij heeft gekweekt. Hij is erg breed namelijk, door al z'n trainingen. Zijn haar is lichtbruin, en hij houd het kort. Zijn ogen zijn lichtblauw, en staan vaak vastberaden. Hij is ongeveer 1,78 lang, en is dus niet héél groot voor zijn leeftijd, maar in andere opzichten wel. Vaak draagt hij ook nog een leren bescherming onder zijn kleren, of erover. Hij heeft ook altijd een zwaard bij zich.
    Innerlijk: Rylen is een sociaal persoon, die graag mensen om zich heen heeft. Je kunt erg met hem lachen, maar hij kan ook een schouder om op te huilen zijn voor degene van wie hij houd. Hij kan niet zo goed omgaan met de emoties verdriet en boosheid. Dan flipt hij een beetje. Verder is hij een vastberaden persoon, als hij iets wilt, dan moet het hem ook lukken. Hij gaat ergens dus of 100% of 0% voor, het is alles of niets.
    Trouw en loyaal zijn ook woorden die bij hem passen. Dit komt omdat hij opgegroeid is in een huis dat trouw is aan Martell.
    Hij kan lief en zorgzaam zijn voor degene die hij liefheeft, en dat is hij vaak ook dan.
    Extra: Rylen houd zielsveel van Rosemary Targaryen, en hij heeft er alles voor over om met haar samen te zijn. Hij heeft het dan ook heel moeilijk als ze met iemand anders moet trouwen, maar dat weerhoud hem niet van zijn liefde voor haar, want daar kan hij alles voor opgeven.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Cissy schreef:
    (...)

    Maar, moet ik dan Dany spelen? Of de dochter van haar, dat haar kinderen (degene die dus gaan trouwen) dan de kleinkinderen van Daenerys zijn, en dat Daenerys op de Iron Throne zit.


    Er staat tien jaar - al kan ik dat ook mis geïnterpreteerd hebben - dus dat zou sowieso al niet kloppen, zelfs als dit nu haar kinderen zijn. Ik denk dat het sowieso handiger zou zijn als er al een nieuwe opvolger op de Iron Throne zou zitten, in plaats van Daenerys. Misschien inderdaad haar dochter/zoon dan... I don't know man.

    EDIT: Als Daenerys inderdaad op de troon zit, wordt dat dan niet een beetje ingewikt wie er dan wel nog bestaat en en wie niet? Want dan zou het kunnen dat Arya en Sansa en Cersei en Jaime ook nog leven. (Tenzij die al dood zijn, ik ben seizoen 3 momenteel aan het bekijken.) En dan zou dat sowieso niet echt kloppen met de leeftijden van de personages die we nu hebben, denk ik... Dus misschien dat het logischer is als het al een volledig nieuwe generatie is? Dus dat het kind/ één van de kinderen van Daenerys op de troon zit? Dit is mijn persoonlijke mening. (:

    [ bericht aangepast op 7 feb 2015 - 21:28 ]


    help

    Jaa. Je hebt gelijk. Het word even de derde generatie ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Oke, dus ik speel de dochter van Daenerys?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik had ook nog een vraag of de koning en koningin een broeder/zuster huwelijk hebben? Want ze kunnen het wel in traditie houden, maar niet meer zoveel, gewoon af en toe?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Also; another question, klopt het dan dat de vader van mijn personage de broer is van de koningin? Dus de zoon van Dany? Anders klopt het niet meer. ;p Maar moet die dan niet koning zijn aangezien die eerstgeboren zoon is? Of zit het zo niet. :') Sorry, ik stel veel vragen.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2015 - 21:49 ]


    help

    McGonnagall schreef:
    Also; another question, klopt het dan dat de vader van mijn personage de broer is van de koningin? Dus de zoon van Dany? Anders klopt het niet meer. ;p Maar moet die dan niet koning zijn aangezien die eerstgeboren zoon is? Of zit het zo niet. :') Sorry, ik stel veel vragen.


    Ja haha, dat vroeg ik me ook af zijn de koning en koningin broer en zus?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Liver hemel hahaha.
    Ik ben het met jullie eens. Zelf zit ik nu ook in seizoen drie, dus ik snap het punt. Ik denk dat we dan gaan voor een broer/zus huwelijk en dat de broer de koning is.


    "Rebellion's are build on hope"

    Maakt het uit als je af en toe één keer in de week kan reageren ipv twee? De ene week heb ik namelijk tijd om meer dan twee keer te reageren, maar een andere week dan misschien weer niet. Dan zou ik namelijk wel de Lannister prinses willen.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 11:27 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Merlyn schreef:
    Maakt het uit als je af en toe één keer in de week kan reageren ipv twee? De ene week heb ik namelijk tijd om meer dan twee keer te reageren, maar een andere week dan misschien weer niet. Dan zou ik namelijk wel de Lannister prinses willen.


    Niet heel veel, zolang je je personage maar niet verwaarloosd :')


    "Rebellion's are build on hope"

    Speeltopic


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Niet heel veel, zolang je je personage maar niet verwaarloosd :')


    Nope, zal ik niet doen. Desnoods neem ik m'n laptop een keer mee in de trein en schrijf ik in de trein een post. Ik las alleen dat je vandaag het speeltopic wilt openen, alleen moet ik zo nog even met school bezig en komt er vanmiddag familie nog voor m'n verjaardag, dus mijn rol zal niet vandaag afkomen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Merlyn schreef:
    (...)

    Nope, zal ik niet doen. Desnoods neem ik m'n laptop een keer mee in de trein en schrijf ik in de trein een post. Ik las alleen dat je vandaag het speeltopic wilt openen, alleen moet ik zo nog even met school bezig en komt er vanmiddag familie nog voor m'n verjaardag, dus mijn rol zal niet vandaag afkomen.


    Geeft niet. In de regels staat sowieso dat het niet als een sneltrein mag gaan voor de mensen die even geen tijd hebben, dus neem de tijd (:


    "Rebellion's are build on hope"

    Ehm, nu staat er plots dat Sabaism de rol van Lannister prinses weer heeft, maar zo net stond die er nog niet bij?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered