• De drie grote families. De Starks, de Lannisters en Targaryen hebben het eindelijk goed. Al na tien jaar is er geen oorlog meer en leeft iedereen in de zeven koninkrijken in harmonie samen en is er grote welvaart. Op de ijzeren troon zit de familie Targaryen en zij laten hun bloed weer verbinden met andere huizen door huwelijke af te sluiten. Het is eindeljik een paradijs op de verkrachtingen en brute moorden na. Als er een groot feest word gehouden in Koningslanding word er een huwelijk afgesloten. Één tussen de zoon van de Targaryen en de dochter van de Lannisters. Één tussen de zoon van de Starks en de dochter van de Targaryen en een huwelijk tussen een zoon van de Starks en de dochter van de Lannisters.
    Willen deze prinsen en prinssesen dat wel? Ze kunnen in opstand gaan tegen hun ouders of zich erbij neer leggen. Misschien hebben ze hun hart al aan iemand verloren en moeten ze die nu voor altijd gedag zeggen.
    Aan hun de keus.


    Rollen:

    Targayen

    Koningin: Maelesys Targaryen ~ Cissy 1,11
    Prins: Augustus Targaryen ~ Nevergirl 1,5
    Prinses: Rosemary Targaryen ~ VladiFerr 1,2
    Bastaarddochter: Rhaeyna Blackfyre ~ McGonnagall 1,4


    Starks
    Prins: Rickard Brandon Stark ~ Sand 1,7
    Prins: Eddard Stark ~ Squib 1,4
    Prinses: Lyanna Mira Stark ~ Cathedrals 1,7
    Bediende: Jilliyan Yden Nalor ~ Sabaism 1,6


    Lannisters
    Prinses: Luciya Gwendys Lannister ~ Sabaism 1,5
    Prinses: Joanna Lannister ~ Waldeinsamkeit 1,5[/face]


    Andere belangrijke personen


    Huwelijksgast: Alessandra Fossoway ~ Merlyn 1,11
    Huwelijksgast: Lorent Tyrell ~ Nimble 1,10
    Bordeel eigenaar: Nymeria Fregar ~ Nimble 1,7
    Kings guard: Ser Thoros "The Little Pup" Clegane ~ Shadowhunter 1,10
    Vrouwe van de Stormlanden: Isabeth Baratheon ~ Squib 1,7
    Bastaarddochter: Arianne Martell lid van de Small Council als Master of Whisperers ~ Shadowhunter 1,11
    Geheime liefde: Rylen Wyl ~ Cissy 1,4


    Invullen:


    Rol:
    Familie:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels:


    – 200 woorden minimaal.
    – Minstens 2 keer in de week reageren.
    – Niet meer dan 2 personages.
    – Een reservering blijft 72 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – 16+ is toegestaan.
    – Ga niet als een snel trein reageren. (Dus niet dat als een iemand 2 dagen niet online is kunnen zijn er 3 pagina's erbij zijn)
    – Naam verandering door geven.
    – Je hoeft GOT niet te hebben gelezen of hebben gekeken, maar als je even wat meer informatie wilt PB mij dan of zoek het zelf op (:



    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 14:34 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Is het goed als ik de naam van mijn Lannister prinses verander in Cersei? Want ik vindt dat gewoon beter klinken.
    En zou ik er misschien nog een vrouwelijke Targaryen bediende bij mogen? Dan vul ik haar zo snel mogelijk in. Of zijn er dan teveel vrouwen?
    En blijven de koppels dan eigenlijk zoals het al eerder was bepaald? Of niet? Want ik weet niet zeker of ik ergens las dat er nog andere koppels kwamen.
    Sorry voor al mijn vragen.


    She was always looking for more..

    Wat zijn de huwelijksparen?


    Remember to be ridiculous.

    VladiFerr — Cheryl (Merlyn) moet nog bij de lijst van Lannister prinsessen.


    Sand schreef:
    VladiFerr — Cheryl (Merlyn) moet nog bij de lijst van Lannister prinsessen.


    Nee, hangt er vanaf welke leeftijd ze dan kan hebben, gezien ik niet iemand van 22 of 15 ga spelen. Als dat de opties zijn verzin ik wel iets anders.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Merlyn schreef:
    (...)

    Nee, hangt er vanaf welke leeftijd ze dan kan hebben, gezien ik niet iemand van 22 of 15 ga spelen. Als dat de opties zijn verzin ik wel iets anders.



    Desnoods zou je tweelingen kunnen maken? Het zou een optie kunnen zijn?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Binnen GOT worden er heel vaak per jaar kinderen geboren — dus ik denk dat leeftijd niet zo veel uitmaakt.


    Sand schreef:
    Binnen GOT worden er heel vaak per jaar kinderen geboren — dus ik denk dat leeftijd niet zo veel uitmaakt.


    Dat klopt, maar dan zou het het meest logische zijn dat de oudste twee uitgehuwelijkt worden, maar dat vind ik dan lullig voor Waldeinsamkeit gezien zij het al in haar personages rol verwerkt heeft.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zou graag nog een huwelijksgast reserveren, de Heer van Highgarden, om het evenwicht man/vrouw ietsje meer te balanceren ^-^


    kindness is never a burden.

    Okay, laat me dit even uitleggen.
    Sabaism had eerst de rol van één van de Lannister prinsessen toen ze die liet vallen, later kreeg ik een GB of ze die alsnog mocht doen en ik heb toen compleet over het vragen van de rol van Merlyn heen gekeken en dat spijt me heel erg. Je kan inderdaad een tweeling doen en dan zet ik je er gewoon bij. Nogmaals mijn excuses.

    Over de paren:

    Augustus Targaryen ~ Cersei Lannister
    Eddard Stark ~ Personage van Sabaism
    Rosemary Targaryen ~ Rickard Brandon Stark

    EDIT

    In de serie werd Jamie ook niet uitgehuwelijkt en Cersei wel, dus het kan gewoon (;

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 12:18 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    Okay, laat me dit even uitleggen.
    Sabaism had eerst de rol van één van de Lannister prinsessen toen ze die liet vallen, later kreeg ik een GB of ze die alsnog mocht doen en ik heb toen compleet over het vragen van de rol van Merlyn heen gekeken en dat spijt me heel erg. Je kan inderdaad een tweeling doen en dan zet ik je er gewoon bij. Nogmaals mijn excuses.

    Over de paren:

    Augustus Targaryen ~ Cersei Lannister
    Eddard Stark ~ Personage van Sabaism
    Rosemary Targaryen ~ Rickard Brandon Stark

    EDIT

    In de serie werd Jamie ook niet uitgehuwelijkt en Cersei wel, dus het kan gewoon (;


    Huh, maar moet er nou een tweeling komen of niet? Ik volg het niet meer. :')


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    VladiFerr schreef:
    Okay, laat me dit even uitleggen.
    Sabaism had eerst de rol van één van de Lannister prinsessen toen ze die liet vallen, later kreeg ik een GB of ze die alsnog mocht doen en ik heb toen compleet over het vragen van de rol van Merlyn heen gekeken en dat spijt me heel erg. Je kan inderdaad een tweeling doen en dan zet ik je er gewoon bij. Nogmaals mijn excuses.

    Over de paren:

    Augustus Targaryen ~ Cersei Lannister
    Eddard Stark ~ Personage van Sabaism
    Rosemary Targaryen ~ Rickard Brandon Stark

    EDIT

    In de serie werd Jamie ook niet uitgehuwelijkt en Cersei wel, dus het kan gewoon (;


    Jaime zat bij de Kingsguard dus hij mocht niet uitgehuwelijkt worden.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 12:21 ]


    Jamie werd niet uitgehuwelijkt omdat hij een man van de Kingsguard is/was en vrouwen worden sneller uitgehuwelijkt dan mannen..


    kindness is never a burden.

    Dat wist ik wel.......

    *Stomme ik*

    Maar goed, als ze een tweeling wilt vind ik het goed en die word dan niet uitgehuwelijkt, klaar.


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    Dat wist ik wel.......

    *Stomme ik*

    Maar goed, als ze een tweeling wilt vind ik het goed en die word dan niet uitgehuwelijkt, klaar.


    Oké, nu ben ik echt verward. Welke tweeling en wie?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Sabaism schreef:
    (...)

    Oké, nu ben ik echt verward. Welke tweeling en wie?


    Er komt geen tweeling.