• De drie grote families. De Starks, de Lannisters en Targaryen hebben het eindelijk goed. Al na tien jaar is er geen oorlog meer en leeft iedereen in de zeven koninkrijken in harmonie samen en is er grote welvaart. Op de ijzeren troon zit de familie Targaryen en zij laten hun bloed weer verbinden met andere huizen door huwelijke af te sluiten. Het is eindeljik een paradijs op de verkrachtingen en brute moorden na. Als er een groot feest word gehouden in Koningslanding word er een huwelijk afgesloten. Één tussen de zoon van de Targaryen en de dochter van de Lannisters. Één tussen de zoon van de Starks en de dochter van de Targaryen en een huwelijk tussen een zoon van de Starks en de dochter van de Lannisters.
    Willen deze prinsen en prinssesen dat wel? Ze kunnen in opstand gaan tegen hun ouders of zich erbij neer leggen. Misschien hebben ze hun hart al aan iemand verloren en moeten ze die nu voor altijd gedag zeggen.
    Aan hun de keus.


    Rollen:

    Targayen

    Koningin: Maelesys Targaryen ~ Cissy 1,11
    Prins: Augustus Targaryen ~ Nevergirl 1,5
    Prinses: Rosemary Targaryen ~ VladiFerr 1,2
    Bastaarddochter: Rhaeyna Blackfyre ~ McGonnagall 1,4


    Starks
    Prins: Rickard Brandon Stark ~ Sand 1,7
    Prins: Eddard Stark ~ Squib 1,4
    Prinses: Lyanna Mira Stark ~ Cathedrals 1,7
    Bediende: Jilliyan Yden Nalor ~ Sabaism 1,6


    Lannisters
    Prinses: Luciya Gwendys Lannister ~ Sabaism 1,5
    Prinses: Joanna Lannister ~ Waldeinsamkeit 1,5[/face]


    Andere belangrijke personen


    Huwelijksgast: Alessandra Fossoway ~ Merlyn 1,11
    Huwelijksgast: Lorent Tyrell ~ Nimble 1,10
    Bordeel eigenaar: Nymeria Fregar ~ Nimble 1,7
    Kings guard: Ser Thoros "The Little Pup" Clegane ~ Shadowhunter 1,10
    Vrouwe van de Stormlanden: Isabeth Baratheon ~ Squib 1,7
    Bastaarddochter: Arianne Martell lid van de Small Council als Master of Whisperers ~ Shadowhunter 1,11
    Geheime liefde: Rylen Wyl ~ Cissy 1,4


    Invullen:


    Rol:
    Familie:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels:


    – 200 woorden minimaal.
    – Minstens 2 keer in de week reageren.
    – Niet meer dan 2 personages.
    – Een reservering blijft 72 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – 16+ is toegestaan.
    – Ga niet als een snel trein reageren. (Dus niet dat als een iemand 2 dagen niet online is kunnen zijn er 3 pagina's erbij zijn)
    – Naam verandering door geven.
    – Je hoeft GOT niet te hebben gelezen of hebben gekeken, maar als je even wat meer informatie wilt PB mij dan of zoek het zelf op (:



    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 14:34 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Lannister prinses voor mij please! (:

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 20:24 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Acis Griffin Ambrose
    Hephaestus • Head Counseler • 21

    Minimale seconden glijden voorbij op het moment dat ik aan de aankomende Hephaestus kinderen start te denken, waarna ik besluit om het onderwerp achter me te laten aangezien ik er niet over in wil zitten. Alsof mijn Goddelijke vader ook maar iets om me zou geven op het moment dat ik over hem in zou zitten, anders was hij wel eens op komen dagen binnen de grenzen van Camp Half—Blood. Hoofdschuddend laat ik mijn gedachten richting de twee jongedames naast me schuiven. Zojuist heeft de witblonde jongedame laten weten waarom ze hierheen was gekomen, maar het is het moment dat ze haar hand op mijn knie weet te plaatsen dat ik mijn wenkbrauwen in een verbaasde frons laat glijden.
          “Maak je geen zorgen.”
          Glimlachend voel ik een warm gevoel door mijn lichaam glijden door het gegeven dat een van mijn beste vrienden me op mijn gemak wil laten voelen rondom het onderwerp van mijn Goddelijke vader. Alhoewel ik er niemand over heb verteld, schenen ze perfect aan te voelen dat ik er enkele problemen mee ondervond. Voordat ik kan reageren op de geruststellende woorden starten de twee jongedames een gesprek over Nathaniel — een jongeman die ik niet bepaald kon peilen binnen Camp Half—Blood en waardoor ik ook niet begrijp dat zij hem zo fantastisch vonden. Echter, ik zou er zoals gewoonlijk mijn mond over houden aangezien ik me er niet mee wilde bemoeien.
    Enkel op het moment dat Myah een zachte “ik mis hem” uit weet te stoten kan ik mezelf niet bedwingen en kijk met een fronsende gezichtsuitdrukking opzij. Waarom zou ze Nathaniel missen als ze hem de voorgaande dagen nog gezien had binnen het kamp? Verbeten klem ik mijn kaken op elkaar, aangezien ik de verwarde gevoelens eigenlijk niet wil voelen.
          Wanneer ik mijn kijkers op mijn handen laat rusten, merk ik dat er kleine vlammen rondom mijn vingertoppen zijn verschenen welke ik direct laat verdwijnen. Stomme emoties en gevoelens — altijd de redden dat ik mijn krachten niet meer onder controle kon houden. Waarom was het voor andere Demigods zo ontzettend gemakkelijk was om hun krachten uit te oefenen, zoals Thalia met haar zweven. Echter, daarbij kon ik natuurlijk opmerken dat Thalia een dochter was van de grootste God aller tijden en dat daar bepaalde voordelen aan moesten zitten.
          “Hebben jullie nog bepaalde dingen nodig voor de aankomende lessen?” Voor even laat ik mijn blik naar het mes van Thalia glijden. Wat ik er voor over zou hebben om zoiets te ontwerpen. . . “Vanavond ga ik toch nog wel even naar de smederij en dan kan ik wat tijd vrij maken voor speciale verzoeken van twee van de leukste meiden op Camp.” Er weet voor een halve seconde een jongensachtige grijns rondom mijn mondhoeken te verschijnen. Normaal hield ik niet van dat soort uitspraken aangezien ik zo simpelweg niet in elkaar zat, maar voor Myah en Thalia maakte ik maar al te graag een uitzondering om aan te geven wat ze voor me betekenden.



    Nova Paislee Branch
    Demeter • 18

    Wanneer ik mijn kijkers in de exemplaren van de jongeman vast weet te haken, besef ik me plotseling dat ze een groene kleur hebben — een gegeven wat ik van te voren niet had durven verwachten van een zoon van Hades. Vanaf mijn kindertijd is groen mijn favoriete kleur geworden, simpelweg door het gegeven dat deze veel voor zal komen binnen de natuur en dat altijd een zwakke plek voor me is geworden dankzij mijn Goddelijke moeder. Bij de kijkers van de jongeman scheen het dat de kleuren van onze direct omgeving werden geabsorbeerd zodat ze alsmaar groener schenen te worden.
          “Dus. . . Nova.”
          Slechts door het gegeven dat hij mijn naam uit weet te spreken, voel ik mijn wangen weer licht verkleuren. Waarom kon hij me het gevoel geven dat hij het enkel en alleen al geamuseerd vond om met me te praten? Alsof dat hetgeen was waar hij het overige gedeelte van de dag van zou kunnen leven: wat natuurlijk gigantische onzin was.
    “Je denkt dus de hele avond en dag aan me.” Alhoewel mijn wangen voorheen slechts een lichte kleur roze hadden, veranderen ze nu naar een dieprode kleur die overeen zal komen met mijn haren. Had ik daadwerkelijk gezegd dat ik zo vaak aan hem had gedacht? Dat was absoluut niet mijn bedoeling. . . Natuurlijk was hij wel in mijn gedachten geweest, maar constant? Nee. Dat zou ik nooit ofte nimmer van mezelf verwachten en kon het daarom niet geloven. “Maar, zodat ik een naam heb in je dagdromen: ik ben Blake.” De knipoog die hij me weet te geven zijn uiteindelijk de druppel die de emmer over doet lopen waardoor ik mijn blik beschaamd afwend. Wat was ik in hemelsnaam aan het doen met zo’n zelfverzekerde jongeman? Zelfs nu al voelde ik dat hij me naar zich toe probeerde te trekken zodat ik uiteindelijk alles zou doen wat hij maar zou willen — precies zoals de meeste andere Demigods in het Camp.
          “I — Ik dacht niet de hele tijd aan je. Misschien is het beter als ik terug ga. . . Het spijt me.” Met een verontschuldigende blik kijk ik omhoog, niet bepaald zeker van het gegeven waar ik me voor verontschuldigde. Echter, ik zou wel iets fout gedaan hebben en ik was niet van plan om langer het onderwerp te zijn van zijn grappen. “Fijne dag,” mompel ik dan zacht en haast onhoorbaar.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 20:40 ]


    -

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 20:24 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Sand schreef:
    MOST EPIC RPG EVER —

    Stark prins voor mij alsjeblieft.

    Wacht. . . Als je minimaal vier keer in de week moet gaan RPG'en dan kan ik niet mee doen. Dat gaat me nooit ofte nimmer lukken.


    Sorry, de regels moest ik nog even aanpassen (:


    "Rebellion's are build on hope"

    Dochter Lannister pour moi?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Targaryen hebben trouwens een klein draakje tot hun beschikking en de Starks hebben hun eigen schrikwolf.
    Lannisters mag het zelf verzinnen, want daar is niet een echt dier bij.


    "Rebellion's are build on hope"

    Crooked schreef:
    Dochter Lannister pour moi?


    Hee, niet aanvallend bedoeld - maar jij hebt mij geblokkeerd dus we kunnen zo nooit goed afspreken over de band van onze personages en etc. Dus dat is nogal onhandig.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Prins van Targaryen voor mij. FC Thomas Sangster :P


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Cathedrals schreef:

    Hee, niet aanvallend bedoeld - maar jij hebt mij geblokkeerd dus we kunnen zo nooit goed afspreken over de band van onze personages en etc. Dus dat is nogal onhandig.


    Leuk om dit via het topic te doen, nadat je Mirte hebt gebruikt om het te vragen. Onze personages hoeven geen band te hebben.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Crooked schreef:
    (...)

    Leuk om dit via het topic te doen, nadat je Mirte hebt gebruikt om het te vragen. Onze personages hoeven geen band te hebben.


    Nouja, ik dacht ik vraag het even, aangezien ik dat wel even netjes vond. Bovendien heb ik Mirte niet gebruikt. Maar goed, helemaal prima.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Cathedrals schreef:
    (...)

    Nouja, ik dacht ik vraag het even, aangezien ik dat wel even netjes vond. Bovendien heb ik Mirte niet gebruikt. Maar goed, helemaal prima.


    We hebben hier geen probleem toch?


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    We hebben hier geen probleem toch?


    Uh - ik persoonlijk niet met haar. Zij wel met mij blijkbaar..


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    VladiFerr schreef:

    We hebben hier geen probleem toch?


    Ik heb geen probleem. Ik vind het niet zo netjes dat Cathedrals het nodig vind om zoiets in een topic te gooien, nadat ze al een antwoord heeft gehad door het via iemand anders te spelen. Maar ik houd het simpel: onze personages hebben geen band of whatoever. Ik hoop dat je daar iets mee kunt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik heb geen zin in een ruzie over de RPG. Als er een probleem is laat je het met rust, of PB je elkaar maar.
    Dit word gewoon een leuke en gezellige RPG!! (:


    "Rebellion's are build on hope"

    Daar ben ik het helemaal mee eens. (:

    Heb je toevallig een idee wat een logisch (huis)dier zou zijn voor een Lannister?


    Feel the fire, but do not succumb to it.