• De drie grote families. De Starks, de Lannisters en Targaryen hebben het eindelijk goed. Al na tien jaar is er geen oorlog meer en leeft iedereen in de zeven koninkrijken in harmonie samen en is er grote welvaart. Op de ijzeren troon zit de familie Targaryen en zij laten hun bloed weer verbinden met andere huizen door huwelijke af te sluiten. Het is eindeljik een paradijs op de verkrachtingen en brute moorden na. Als er een groot feest word gehouden in Koningslanding word er een huwelijk afgesloten. Één tussen de zoon van de Targaryen en de dochter van de Lannisters. Één tussen de zoon van de Starks en de dochter van de Targaryen en een huwelijk tussen een zoon van de Starks en de dochter van de Lannisters.
    Willen deze prinsen en prinssesen dat wel? Ze kunnen in opstand gaan tegen hun ouders of zich erbij neer leggen. Misschien hebben ze hun hart al aan iemand verloren en moeten ze die nu voor altijd gedag zeggen.
    Aan hun de keus.


    Rollen:

    Targayen

    Koningin: Maelesys Targaryen ~ Cissy 1,11
    Prins: Augustus Targaryen ~ Nevergirl 1,5
    Prinses: Rosemary Targaryen ~ VladiFerr 1,2
    Bastaarddochter: Rhaeyna Blackfyre ~ McGonnagall 1,4


    Starks
    Prins: Rickard Brandon Stark ~ Sand 1,7
    Prins: Eddard Stark ~ Squib 1,4
    Prinses: Lyanna Mira Stark ~ Cathedrals 1,7
    Bediende: Jilliyan Yden Nalor ~ Sabaism 1,6


    Lannisters
    Prinses: Luciya Gwendys Lannister ~ Sabaism 1,5
    Prinses: Joanna Lannister ~ Waldeinsamkeit 1,5[/face]


    Andere belangrijke personen


    Huwelijksgast: Alessandra Fossoway ~ Merlyn 1,11
    Huwelijksgast: Lorent Tyrell ~ Nimble 1,10
    Bordeel eigenaar: Nymeria Fregar ~ Nimble 1,7
    Kings guard: Ser Thoros "The Little Pup" Clegane ~ Shadowhunter 1,10
    Vrouwe van de Stormlanden: Isabeth Baratheon ~ Squib 1,7
    Bastaarddochter: Arianne Martell lid van de Small Council als Master of Whisperers ~ Shadowhunter 1,11
    Geheime liefde: Rylen Wyl ~ Cissy 1,4


    Invullen:


    Rol:
    Familie:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels:


    – 200 woorden minimaal.
    – Minstens 2 keer in de week reageren.
    – Niet meer dan 2 personages.
    – Een reservering blijft 72 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – 16+ is toegestaan.
    – Ga niet als een snel trein reageren. (Dus niet dat als een iemand 2 dagen niet online is kunnen zijn er 3 pagina's erbij zijn)
    – Naam verandering door geven.
    – Je hoeft GOT niet te hebben gelezen of hebben gekeken, maar als je even wat meer informatie wilt PB mij dan of zoek het zelf op (:



    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 14:34 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Cissy schreef:
    Zijn er nog andere beschikbare rollen?


    Er kunnen dingen zijn als dienaren of koningen koninginnen??


    "Rebellion's are build on hope"

    Squib schreef:
    (...)

    Ja, dat bedoelde ik


    Je staat erbij (:


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Er kunnen dingen zijn als dienaren of koningen koninginnen??


    Hm, misschien heeft iemand nog zeg maar een geheime liefde nodig? Waar ze dus hun hart al aan hebben gegeven, zoals in de beschrijving staat.
    Maar anders zou ik de koningin ook heel leuk vinden om te spelen.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Cissy schreef:
    (...)

    Hm, misschien heeft iemand nog zeg maar een geheime liefde nodig? Waar ze dus hun hart al aan hebben gegeven, zoals in de beschrijving staat.
    Maar anders zou ik de koningin ook heel leuk vinden om te spelen.


    Dat is een heel leuk idee. De geheime liefde. Hangt ervan af of je een man of vrouw wilt spelen en dan even vragen aan de andere spelers (:


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Dat is een heel leuk idee. De geheime liefde. Hangt ervan af of je een man of vrouw wilt spelen en dan even vragen aan de andere spelers (:


    Ik sta open voor allebei :)


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Mijn personage kan wel een geheime liefde hebben? (Ik heb se prins van Targayen)


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Nevergirl schreef:
    Mijn personage kan wel een geheime liefde hebben? (Ik heb se prins van Targayen)


    Ah, sorry. Er is dus al iemand naar mij toegekomen, sorry nogmaals._O_


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Praattopic


    "Rebellion's are build on hope"

    Zou het mogelijk zijn een bastaarddochter (uit Huize Targaryen) te creëren die geaccepteerd werd maar dan weggelopen is van thuis? En dat ze de gave van greensight heeft? ^^


    help

    Wie zijn de overlevenden van de oorlog?


    Remember to be ridiculous.

    McGonnagall schreef:
    Zou het mogelijk zijn een bastaarddochter (uit Huize Targaryen) te creëren die geaccepteerd werd maar dan weggelopen is van thuis? En dat ze de gave van greensight heeft? ^^


    Die vind ik goed. Als er misschien nog veel vraag is doe ik misschien meer kinderen...


    Squib schreef:
    Wie zijn de overlevenden van de oorlog?


    Wat bedoel je precies?


    "Rebellion's are build on hope"

    Zijn er nog andere rollen? Dienstmeisjes, leden van de Kingsguard, weet ik veel?


    kindness is never a burden.

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Wat bedoel je precies?


    Wie uit de familie zijn nog in leven? Of mogen we dit zelf bepalen?
    Zijn Arya en Bran en Rickon en Sansa allemaal nog in leven of is er een stel dood? Hetzelfde geldt voor Tommen, Myrcella, Tyrion, Cersei, Jaime, Danearys, Aegon, Willam, Kevan Lancel en ga zo maar door.


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    (...)

    Wie uit de familie zijn nog in leven? Of mogen we dit zelf bepalen?
    Zijn Arya en Bran en Rickon en Sansa allemaal nog in leven of is er een stel dood? Hetzelfde geldt voor Tommen, Myrcella, Tyrion, Cersei, Jaime, Danearys, Aegon, Willam, Kevan Lancel en ga zo maar door.


    Dat mag je van mij zelf bepalen. Dus ik zou zeggen dat Daenerys nu koningin is en de rest mag allemaal zelf zijn ouders zeg maar uitkiezen (:


    "Rebellion's are build on hope"

    Nimble schreef:
    Zijn er nog andere rollen? Dienstmeisjes, leden van de Kingsguard, weet ik veel?


    Die zijn er allemaal als ke ze wilt spelen. Ook zijn rollen van koningen en koninginnen vrij


    "Rebellion's are build on hope"