• Dat vroeg ik me dus af! Totdat ik een bericht van een vriendin kreeg dat op mijn verjaardag, 11 februari, Fifty Shades of Grey de première in de bioscoop draait.
    Toen heeft ze meteen zes kaartjes besteld. :Y)
    Nou zitten we in een uitverkochte zaal met 300 andere gillende vrouwen. ='D
    Ik ben erg benieuwd, iemand anders die ook heen gaat? Je zou het haast zeggen van de film draait 11 februari 6 keer (in de bioscoop waar ik ga) en alle 6 de films zijn al uitverkocht. En zo ook in andere steden.

    Om in de stemming te komen.



    x.


    'Nobody said it was easy

    Jonty schreef:
    (...)

    Omdat het over bsdm gaat... niet iedereen houd daar van en het is nogal vreemd dat er boeken en films over gemaakt worden :W


    This, hahaha. Het lijkt mij alles behalve prettig om zoiets te zien. T-T


    26 - 02 - '16

    Ik dacht dat hij al draaide? Maar ik kijk hem wel als hij te downloaden is, vind het niet bijzonder genoeg om er voor te betalen, zit meer te wachten op de nieuwe Jurassic. ^^
    Anyways, alvast gefeliciteerd en veel plezier dan!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik wil er eigenlijk niet echt heen, maar de vriendinnen die ik hier heb gemaakt willen er heen op 14 februari (hij komt in de UK uit op 13 namelijk) als een soort van meiden zonder vriendjes ding, dus ik ga maar mee. Ook al vind ik het eigenlijk niet echt okee.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Jonty schreef:
    (...)

    Omdat het over bsdm gaat... niet iedereen houd daar van en het is nogal vreemd dat er boeken en films over gemaakt worden :W

    Wat is er vreemd aan bdsm?
    Het is niet mijn seksuele voorkeur, maar er is niks vreemd of raars aan...
    Er wordt hier op quizlet ook heeeeeel veel over geschreven


    'Nobody said it was easy

    Hubris schreef:
    Ik wil er eigenlijk niet echt heen, maar de vriendinnen die ik hier heb gemaakt willen er heen op 14 februari (hij komt in de UK uit op 13 namelijk) als een soort van meiden zonder vriendjes ding, dus ik ga maar mee. Ook al vind ik het eigenlijk niet echt okee.

    Niet oké?


    'Nobody said it was easy

    Amiable schreef:
    (...)
    Wat is er vreemd aan bdsm?
    Het is niet mijn seksuele voorkeur, maar er is niks vreemd of raars aan...
    Er wordt hier op quizlet ook heeeeeel veel over geschreven


    Dat wil niet zeggen dat het voor iedereen normaal is :W
    Er zijn mensen die het raar vinden en mensen die het leuk vinden. De meningen blijven verschillend erover en dat moet men accepteren.


    26 - 02 - '16

    Ik wil die film dus echt niet zien. Maar ik hoop dat jij veel plezier hebt.


    "Ignite, my love. Ignite."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amiable schreef:
    (...)
    Wat is er vreemd aan bdsm?
    Het is niet mijn seksuele voorkeur, maar er is niks vreemd of raars aan...
    Er wordt hier op quizlet ook heeeeeel veel over geschreven


    Het is niet wat iedereen doet en ik denk dat het je moet aan staan, eerlijk gezegd.

    Dat er hier op Quizlet veel over wordt geschreven, betekent niet dat iedereen het leest en/of leuk vind.


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    (...)

    Het is niet wat iedereen doet en ik denk dat het je moet aan staan, eerlijk gezegd.

    Dat er hier op Quizlet veel over wordt geschreven, betekent niet dat iedereen het leest en/of leuk vind.


    Beter kon ik het niet verwoorden. Amen to you. _O_


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Beckmann schreef:
    (...)

    Het is niet wat iedereen doet en ik denk dat het je moet aan staan, eerlijk gezegd.

    Dat er hier op Quizlet veel over wordt geschreven, betekent niet dat iedereen het leest en/of leuk vind.

    Dat wil ik er ook niet mee zeggen. Vind het gewoon raar dat er nog steeds zo'n taboe op rust.


    'Nobody said it was easy

    Amiable schreef:
    (...)
    Dat wil ik er ook niet mee zeggen. Vind het gewoon raar dat er nog steeds zo'n taboe op rust.


    Ik vind het niet zo gek eigenlijk. :W


    26 - 02 - '16

    Amiable schreef:
    (...)
    Dat wil ik er ook niet mee zeggen. Vind het gewoon raar dat er nog steeds zo'n taboe op rust.


    Misschien ben jij gewoon raar? :W kidding

    Moet iedereen het dan leuk vinden omdat jij het leuk vind? Nee. Iedereen heeft zijn eigen mening erover dus ga nou niet moeilijk doen als iemand het niet leuk vindt. Doen wij toch ook niet omdat jij het wel leuk vind. Wij zeggen gewoon dat het ons niets lijkt en jij gaat meteen moeilijk doen en ons, zo lijkt het iig, proberen te dwingen het leuk te vinden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb alle boeken gelezen want ik ben een nolifer dus ik ben ook wel benieuwd naar de film. Ik ga die alleen wel in m'n eentje kijken. x'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jonty schreef:
    (...)

    Misschien ben jij gewoon raar? :W kidding

    Moet iedereen het dan leuk vinden omdat jij het leuk vind? Nee. Iedereen heeft zijn eigen mening erover dus ga nou niet moeilijk doen als iemand het niet leuk vindt. Doen wij toch ook niet omdat jij het wel leuk vind. Wij zeggen gewoon dat het ons niets lijkt en jij gaat meteen moeilijk doen en ons, zo lijkt het iig, proberen te dwingen het leuk te vinden.

    Uh....... juist.
    Ik dwing niemand ik vraag me alleen af waarom mensen niet naar de film willen en wat ze er tegen hebben. Omdat ik in de mening van anderen geïnteresseerd ben.
    Dat jij mij nu aanvalt vind ik dus ook wel een beetje belachelijk...
    Ik wist niet dat interesse verboden was en een opmerking maken waarom ik niet begrijp waarom er een taboe ligt op bsdm dwingend over komt.
    Dus rustig maar ik dwing je niet om het leuk te vinden ik vroeg me alleen maar iets af.
    Ik voel me nou haast gedwongen tot stilte door jou.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 12:37 ]


    'Nobody said it was easy