• Dat vroeg ik me dus af! Totdat ik een bericht van een vriendin kreeg dat op mijn verjaardag, 11 februari, Fifty Shades of Grey de première in de bioscoop draait.
    Toen heeft ze meteen zes kaartjes besteld. :Y)
    Nou zitten we in een uitverkochte zaal met 300 andere gillende vrouwen. ='D
    Ik ben erg benieuwd, iemand anders die ook heen gaat? Je zou het haast zeggen van de film draait 11 februari 6 keer (in de bioscoop waar ik ga) en alle 6 de films zijn al uitverkocht. En zo ook in andere steden.

    Om in de stemming te komen.



    x.


    'Nobody said it was easy

    Ik wil die film echt niet zien en iedereen bleef maar smeken om mee te gaan. Ze gaan op 14 februari, wat een stomme datum ook en gelukkig was er nog iemand ie af zei zodat ik niet mee moest.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil de film zelf eigenlijk niet zien, omdat, ja ik heb de boeken gelezen, er naar mijn mening een abusive and obsessive relationship wordt gepromoot en verheerlijkt. Aangezien mijn vrienden het hier heel erg mee eens zijn gaan wij de film niet kijken ^^. Maar ik wens je heel veel plezier, ik hoop dat jij hem leuk vind. En natuurlijk dat je een geweldige verjaardag hebt!


    We've lived in the shadows for far too long.

    Amiable schreef:
    (...)
    Wat is er vreemd aan bdsm?
    Het is niet mijn seksuele voorkeur, maar er is niks vreemd of raars aan...
    Er wordt hier op quizlet ook heeeeeel veel over geschreven


    Inderdaad. Er is niks vreemd aan bdsm. Dan kan je net zo goed zeggen dat normale seks vreemd is. Wat maakt het uit dat anderen interesse hebben in andere soorten van seks?
    Bdsm gaat niet eens alleen om elkaar pijn doen. Bij bdsm hoor je officieel geen eens seks te hebben (als in penetratie).


    Ik denk dat het juist een veel beter iets is dan alleen normale relaties. Aangezien je elkaar heel anders leert kennen en 100% kan/moet vertrouwen. Dat heb je in veel relaties niet eens.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 12:59 ]

    Avarosa schreef:
    Ik wil die film echt niet zien en iedereen bleef maar smeken om mee te gaan. Ze gaan op 14 februari, wat een stomme datum ook en gelukkig was er nog iemand ie af zei zodat ik niet mee moest.

    Die datum begrijp ik ook niet helemaal. Het is niet echt een film waar je met je vriend heen gaat op valentijnsdag, lijkt me.


    'Nobody said it was easy

    Kalon schreef:
    Nah. Om eerlijk te zijn lijkt die film me drie keer niets, daarom zal ik niet gaan. Ik hoop natuurlijk wel dat jij veel plezier zal hebben ;3


    16 - 09 - '17

    Jonty schreef:
    (...)

    Omdat het over bsdm gaat... niet iedereen houd daar van en het is nogal vreemd dat er boeken en films over gemaakt worden :W


    Dus?
    Als niet iedereen het leuk vindt, wil niet zeggen dat er geen boeken of films overgemaakt zouden worden. Dan zou er niks meer overblijven. Er zijn vast ook wel dingen die jij leuk vindt, waarvan anderen denken "dat ze daar van houdt", maar dat wil nog niet zeggen dat het gelijk vreemd is dat er boeken en films overgemaakt worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Merlyn schreef:
    (...)

    Dus?
    Als niet iedereen het leuk vindt, wil niet zeggen dat er geen boeken of films overgemaakt zouden worden. Dan zou er niks meer overblijven. Er zijn vast ook wel dingen die jij leuk vindt, waarvan anderen denken "dat ze daar van houdt", maar dat wil nog niet zeggen dat het gelijk vreemd is dat er boeken en films overgemaakt worden.

    Inderdaad, zo heeft iedereen van die dingen bij anderen. Ik vind ook dat alles waar een hype van is moet worden "afgeschaft", maar dat kan niet omdat veel mensen het wel leuk vinden.
    Maar mevrouw James heeft gewoon een goed boek geschreven dat een beetje het onzinnige taboe op bdsm verlaagde. En boeken worden nu eenmaal verfilmd. Net als de Maze Runner, dat absoluut niet mijn ding is. Maar daarvan zeg ik ook niet "waarom daar nou een boek over moest komen. Het is net de Hunger Games."

    Amiable schreef:
    (...)
    Die datum begrijp ik ook niet helemaal. Het is niet echt een film waar je met je vriend heen gaat op valentijnsdag, lijkt me.
    Zeker omdat ik 8 februari jarig ben en ik ga altijd met mijn vriend rond die periode gaan eten voor mijn verjaardag. Dusja. Ik snap niet waarom mijn vriendinnen perse dan willen gaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Amiable schreef:
    (...)
    Dat wil ik er ook niet mee zeggen. Vind het gewoon raar dat er nog steeds zo'n taboe op rust.


    Voor mij is het geen taboe, maar ik heb er niks mee. Als mensen het willen doen, er over willen lezen of er door middel van een film naar willen kijken, prima. Alleen ik zou dat niet doen.


    Physics is awesome

    Amiable schreef:
    (...)
    Niet oké?


    Ja, op de manier waarop Phortion het uitlegt.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.