• Against The worship
    _____________________________________

    Een lange tijd was het al, volgens leden van de SHIELD -- duidelijk dat Hydra verslagen was, allang. Maar nadat eruit gekomen was dat Hydra toch nog bleek te bestaan - en dan wel binnen in SHIELD - weet niemand wie te vertrouwen is en wie niet. Hoe gaat SHIELD dit oplossen? En wat gebeurt er verder?

    Invullijstje:
    - Naam -
    - Leeftijd (minimum leeftijd van 22 jaar) -
    - Innerlijk -
    - Uiterlijk (met Foto) -
    - SHIELD of HYDRA agent? -
    - Level -
    - Geschiedenis -
    - Relaties -
    - Extra -


    Rollen:
    SHIELD:
    Tijdelijke stop op vrouwelijke SHIELD agentes!
    - Gereserveerd ~ Sabaism
    - Gereserveerd ~ Phortion
    - Gereserveerd ~ Quivers

    - Gereserveerd ~Perconte

    HYDRA:
    - Gereserveerd ~ Bain ~ Hydra spion
    -
    -
    -


    Regels:
    - Het woorden minimum is 200 woorden. Dit moet haalbaar zijn!
    - Hou het realistisch.
    - Geen perfecte personages.
    - Denk er goed aan of je mee wilt doen aan deze RPG.
    - Ruzies buiten het topic.
    - Geen mensen uit de film en ook geen faceclaims daarvan. Je kan wel doen dat je personage familie is van een van hun, maar hou het realistisch.
    - Alleen Sabaism en Perconte mogen nieuwe topics openen.

    Moeite met het kiezen van een level? KLIK!

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 20:37 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Zou ik een mannelijk agent of Shield mogen?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Zou ik een mannelijk agent of Shield mogen?


    Whoops, sorry voor mijn late reactie. En natuurlijk! Al zouden we liever nog wat hydra agenten bij willen hebben


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    DocRoe schreef:
    (...)

    Whoops, sorry voor mijn late reactie. En natuurlijk! Al zouden we liever nog wat hydra agenten bij willen hebben


    Ik weet niet of ik dat zou kunnen schrijven, een hydra agent bedoel ik. Die ideeën druisen zo in tegen alles waar ik voor sta dat het me haast onmogelijk lijkt om een personage te schrijven die hen zou moeten verdedigen.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Ik weet niet of ik dat zou kunnen schrijven, een hydra agent bedoel ik. Die ideeën druisen zo in tegen alles waar ik voor sta dat het me haast onmogelijk lijkt om een personage te schrijven die hen zou moeten verdedigen.


    Nee, je mag een shield agent. Maar dan ben jij daarbij wel de laatste.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."



    Naam: Kyran Williams - "Cyber"
    Leeftijd: 23
    Innerlijk: Kyran is niet de meest serieuze persoon die je tegen komt. Hij kan overal wel iets grappigs in vinden en ziet het hacken of raketten besturen soms als een spel. Hij kan soms (altijd) rottige, sarcastische of scherpe opmerkingen naar mensen maken, maar eigenlijk heeft hij een hart van goud. Hij vind het leuk om mensen te helpen en kan ongelofelijk goed met kinderen omgaan. Met zijn eigen leven gaat hij soms (altijd) roekeloos om, als hij klappen moet vangen om een andere agent te helpen of te redden dan doet hij dat. Hierdoor komt hij soms in benauwde situaties, maar hij weet zich er meestal ook wel goed uit te praten/hacken/vechten. Kyran kan goed om gaan met mensen en heeft veel kennis van verschillende culturen.
    Uiterlijk:

    SHIELD of HYDRA agent: Agent of S.H.I.E.L.D.
    Level: 6 (maar hij zou in principe bijna alles te weten kunnen komen)
    Geschiedenis: Kyran werd geboren in Australië en reisde de hele wereld rond met zijn ouders. Zijn vader was fotograaf, zijn moeder journalist. Hij spreekt hierdoor verschillende talen en kan zich redden in verschillende culturen en landen. Op zijn veertiende was hij bij een bankoverval. Een groep rovers probeerden geld te stelen, maar vonden in een van de kluizen een raar object. Ze zette het per ongeluk af, wat er voorzorgde dat er een straal uit het apparaat schoot. Deze straal raakte Kyran recht in zijn borst en zorgde er voor dat hij naar achter vloog tegen een muur. Dit veranderde hem. Het apparaat viel daarna uit elkaar, maar het had iets in Kyran veranderd. Sinds de straal zijn borst raakte heeft Kyran een "connectie" met computers. Het is alsof ze elkaar begrijpen, alsof hij de computer taal spreken kan. Hij kan zo'n beetje alles in hacken en om iedere firewall heen. Hij kwam op S.H.I.E.L.D.'s radar nadat hij die straal in zijn borst had gekregen, maar zodra ze door hadden wat hij kon wilde ze hem rekruteren. Ze probeerde hem meerdere dingen rond computer en techniekbouw te leren, maar gek genoeg ligt dat hem totaal niet en is hij er helemaal niet goed in. Wat hij via de straal gekregen heeft kan hij (programma's schrijven, hacken, etc.) maar verder is hij totaal niet goed in techniek. Kyran werd daarom een tijd met rust gelaten door S.H.I.E.L.D., aangezien hij nog een kind was en ze hem niet konden gebruiken, zolang hij zijn krachten maar niet gebruikten. Op zijn 17e raakte Kyran betrokken bij een groep mensen die aan illegale ring gevechten deden. Hij bleek daar aanleg voor te hebben en na een jaar trainen begon hij mee te doen in die illegale boksring. Hij kwam weer op S.H.I.E.L.D.'s radar nadat hij een undercover S.H.I.E.L.D. agent bewusteloos geslagen had in een van die gevechten. Hij werd aangenomen aan de S.H.I.E.L.D. field agent academy, waar hij meer beheersing over zijn gave werd aangeleerd. Dankzij zijn gave kreeg hij zijn codenaam: Cyber
    Relaties: WIE WILT?
    Extra: Kyran spreekt Spaans, Arabisch, Japans, Portugees, Frans, Russisch en Engels (meestal praat hij Engels met zijn Australisch accent, een Brits accent kan hij ook (plat en bekakt), maar hij is verschrikkelijk in een Amerikaans accent).

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 21:50 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)


    Misschien dat mijn character een relatie met hem heeft, maar hem gebruikt voor informatie zonder dat hij dat weet?


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    (...)

    Misschien dat mijn character een relatie met hem heeft, maar hem gebruikt voor informatie zonder dat hij dat weet?


    Wie is jou personage en bij wie hoort ie?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Wie is jou personage en bij wie hoort ie?

    Allison Miyazaki, Hydra. Staat op de vorige pagina


    Seasons will change, but I shall remain

    geleninja schreef:
    (...)

    Naam: Kyran Williams - "Cyber"
    Leeftijd: 22
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    SHIELD of HYDRA agent: Agent of S.H.I.E.L.D.
    Level: 5
    Geschiedenis: Kyran werd geboren in Australië en reisde de hele wereld rond met zijn ouders. Zijn vader was fotograaf, zijn moeder journalist. Hij spreekt hierdoor verschillende talen en kan zich redden in verschillende culturen en landen. Op zijn veertiende was hij bij een bankoverval. Een groep rovers probeerden geld te stelen, maar vonden in een van de kluizen een raar object. Ze zette het per ongeluk af, wat er voorzorgde dat er een straal uit het apparaat schoot. Deze straal raakte Kyran recht in zijn borst en zorgde er voor dat hij naar achter vloog tegen een muur. Dit veranderde hem. Het apparaat viel daarna uit elkaar, maar het had iets in Kyran veranderd. Sinds de straal zijn borst raakte heeft Kyran een "connectie" met computers. Het is alsof ze elkaar begrijpen, alsof hij de computer taal spreken kan. Hij kan zo'n beetje alles in hacken en om iedere firewall heen. Hij kwam op S.H.I.E.L.D.'s radar nadat hij die straal in zijn borst had gekregen, maar zodra ze door hadden wat hij kon wilde ze hem rekruteren. Ze probeerde hem meerdere dingen rond computer en techniekbouw te leren, maar gek genoeg ligt dat hem totaal niet en is hij er helemaal niet goed in. Wat hij via de straal gekregen heeft kan hij (programma's schrijven, hacken, etc.) maar verder is hij totaal niet goed in techniek. Kyran werd daarom een tijd met rust gelaten door S.H.I.E.L.D., aangezien hij nog een kind was en ze hem niet konden gebruiken, zolang hij zijn krachten maar niet gebruikten. Op zijn 17e raakte Kyran betrokken bij een groep mensen die aan illegale ring gevechten deden. Hij bleek daar aanleg voor te hebben en na een jaar trainen begon hij mee te doen in die illegale boksring. Hij kwam weer op S.H.I.E.L.D.'s radar nadat hij een undercover S.H.I.E.L.D. agent bewusteloos geslagen had in een van die gevechten. Hij werd aangenomen aan de S.H.I.E.L.D. field agent academy, waar hij ook
    Relaties: WIE WILT?
    Extra:



    Cas wil wel, ze staat op pagina 2, ligt natuurlijk aan het karakter van je personages wat voor een soort relatie.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Serenata schreef:
    (...)
    Allison Miyazaki, Hydra. Staat op de vorige pagina


    Ik denk niet dat hij Allison heel geweldig zou vinden. Ik heb zijn innerlijk nog niet af, maar hij houd wel van mensen met bite. Nu heeft Allison dit natuurlijk ook, maar dat laat ze niet zien. Als hij geloofd dat ze zo'n lief popje is, dan zal hij aardig zijn, maar niet heel veel met haar willen.

    Philia schreef:
    (...)


    Cas wil wel, ze staat op pagina 2, ligt natuurlijk aan het karakter van je personages wat voor een soort relatie.


    Ik denk dat Kyran haar heel leuk zou vinden. Ze zouden ook samen kunnen werken soms. Kyran zou haar waarschijnlijk gek maken, hij snapt niets van de technische kant van computers, maar kan wel overal in hacken.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Ik denk dat Kyran haar heel leuk zou vinden. Ze zouden ook samen kunnen werken soms. Kyran zou haar waarschijnlijk gek maken, hij snapt niets van de technische kant van computers, maar kan wel overal in hacken.


    Ja, ik denk dat ze zeker wel meerdere pogingen zou doen om hem uit te leggen waar hij nou helemaal mee bezig is^^. Als je zijn Innerlijk af heb lees ik die ook eerst even door, okay?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kyran's is af. Is hij goed zo?

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 21:35 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Als hier niks meer gaat gebeuren schrijf ik me toch liever uit. :/ Puur omdat ik dit anders vergeet, me in schrijf voor iets anders en dan geen tijd meer heb voor het aantal rpg waar ik bij ingeschreven sta.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hoeveel mensen zijn er nog nodig voor we kunnen beginnen?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Hoeveel mensen zijn er nog nodig voor we kunnen beginnen?


    Ik denk geen meer, er kunnen altijd nog mensen overlopen en etc.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."