• Zweinstein, Zweinstein,
    Zwijnig Zweinstein,
    Leer ons toch volop.
    Of we nu oud en kaal zijn,
    Of jong met een puistenkop.
    Prop onze hoofden vol met weetjes,
    Hopelijk voelen ze zich daar thuis,
    Want nu zijn ze leeg en tochtig,
    Vol vliegjes, stof en gruis.
    Leer ons wat het weten waard is,
    Maak ons ietsje minder dom,
    Doe je best, dan doen wij de rest,
    En studeren onze hersens krom!


    Jup. Gibbs is vertrokken naar Zweinstein.
    Zweinstein was mijn aller eerste username toen ik begon met Quizlet. Al snel is ie ingeruild voor BlackMagic en daarna volgden er nog vele anderen. Nu kon ik niet kiezen of ik DiNozzo of Kaa terug wilde nemen, en vroeg ik Inge (Square) om hulp. Zij vond DiNozzo leuker maar als ik totaal iets anders wilde dan een NCIS gerelateerde naam, kon ik beter voor Kaa gaan. Ook maakte ze een opmerking met dat Zweinstein mijn allereerste username was. En dat heeft me aan het denken gezet.
    Waarom nam ik Zweinstein niet eens een keertje terug?

    Dus dat heb ik gedaan. En ook mijn profielfoto en profiel zijn veranderd. Hoewel de plaatjes op mijn profiel nog niet helemaal zijn hoe ze moeten zijn, maar het lukt me niet om dat te veranderen. Het eerste en laatste plaatje moeten namelijk helemaal links staan, en nu staan ze in het midden. Mocht iemand weten hoe ik dit goed kan krijgen, hou ik me aanbevolen. :Y)

    Aaaanyways, hoe gaat het met jullie lessen op Zweinstein? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nice!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Aha! Hier zat ik al op te wachten. Ik vind het een erg leuke naam, maar volgens mij had ik dat al gezegd. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leuk.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Thanks all! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik moet nu eigenlijk meteen aan Pieter Derks (Harry Pieter) in een aflevering van In Goed Gezelschap (dat stukje heette Zweinstein) denken.
    Wacht, ik zal hem even opzoeken, kun je lachen :Y)

    Je username is trouwens wel echt nice :D


    Edit: Gevonden! :Y)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2015 - 16:21 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    I like it a lot!


    26 - 02 - '16

    Oh, en dit is trouwens hoe ik de lay-out van mijn profiel heb, dus met de tekst naast de plaatjes en twee van de plaatjes links. ^^

    [right] TEKST 1 [ /right] [ left][ img] PLAATJE 1 [ /img][ /left]

    [ right][ img] PLAATJE 2 [ /img][ /right] TEKST 2

    [ right] TEKST 3 [ /right] [ img] PLAATJE 3 [ /img]

    Dit, plus een beetje gerommel met enters tot het allemaal goed uitkomt. Ik weet alleen niet of dit je ook helpt als je geen tekst naast de afbeeldingen wilt, want volgens mij kun je plaatjes alleen helemaal links krijgen als je ze daarheen "duwt" met tekst, aangezien de gewone [ left ] code niet schijnt te werken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @Vincie
    Ik zal later even kijken. ^^

    @Inge
    Check mijn profiel. Ik vind het niet erg als de tekst aan de andere kant van het plaatje komt, want dat was in de eerste instantie ook mijn bedoeling. Maar het wil niet echt.. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leuke username! Vooral erg knap dat je zo'n goede naam hebt als eerste username. *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Die naam is echt geweldig :Y)
    I like it ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Zweinstein schreef:
    @Vincie
    Ik zal later even kijken. ^^

    @Inge
    Check mijn profiel. Ik vind het niet erg als de tekst aan de andere kant van het plaatje komt, want dat was in de eerste instantie ook mijn bedoeling. Maar het wil niet echt.. :'D


    Meer enters zetten rondom de stukjes tekst, dan wordt dat "langer" is het lang genoeg om langs het hele plaatje te lopen, zodat het volgende stukje tekst gewoon naast het derde plaatje staat. Hopelijk. Het was bij mij ook wat gepuzzel in het begin, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leuk!


    16 - 09 - '17

    @Annemarije
    Jaaa zeker leuk! Hoewel ik destijds best teleurgesteld was, omdat ''DarkMagic'' al bezet was. :'D

    @Inge
    Ik heb het nu wel redelijk, maar de tekst naast Harry en die naast Hermione wil ik het liefste net als bij Ron in het midden ernaast hebben staan, zegmaar. En dat wil nog niet. Maar ik zal nog wel eventjes blijven proberen met allerlei enters. Thanks!

    @Iedereen
    Dankjulliewel! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yush, ik houd van HP gerelateerde usernames. Echt leuk Yolanda! Eigenlijk moet ik nu bij je langs en dan zeggen dat ik naar Zweinstein ga :Y)
    Jammer dat ik net weer een drukke periode tegemoet ga en het eigenlijk alleen maar drukker heb gemaakt, door eindelijk weer eens bij een vereniging te gaan. Oeps, haha


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Yush, ik houd van HP gerelateerde usernames. Echt leuk Yolanda! Eigenlijk moet ik nu bij je langs en dan zeggen dat ik naar Zweinstein ga :Y)
    Jammer dat ik net weer een drukke periode tegemoet ga en het eigenlijk alleen maar drukker heb gemaakt, door eindelijk weer eens bij een vereniging te gaan. Oeps, haha


    Of Zweinstein komt bij de volgende treinkaartjes actie eens een keer bij jou waneer je het niet zo druk hebt! Of jij bij mij natuurlijk. Je zegt het maar wanneer je wilt afspreken. ^^

    En wat voor vereniging? Tell me! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •