• Zweinstein, Zweinstein,
    Zwijnig Zweinstein,
    Leer ons toch volop.
    Of we nu oud en kaal zijn,
    Of jong met een puistenkop.
    Prop onze hoofden vol met weetjes,
    Hopelijk voelen ze zich daar thuis,
    Want nu zijn ze leeg en tochtig,
    Vol vliegjes, stof en gruis.
    Leer ons wat het weten waard is,
    Maak ons ietsje minder dom,
    Doe je best, dan doen wij de rest,
    En studeren onze hersens krom!


    Jup. Gibbs is vertrokken naar Zweinstein.
    Zweinstein was mijn aller eerste username toen ik begon met Quizlet. Al snel is ie ingeruild voor BlackMagic en daarna volgden er nog vele anderen. Nu kon ik niet kiezen of ik DiNozzo of Kaa terug wilde nemen, en vroeg ik Inge (Square) om hulp. Zij vond DiNozzo leuker maar als ik totaal iets anders wilde dan een NCIS gerelateerde naam, kon ik beter voor Kaa gaan. Ook maakte ze een opmerking met dat Zweinstein mijn allereerste username was. En dat heeft me aan het denken gezet.
    Waarom nam ik Zweinstein niet eens een keertje terug?

    Dus dat heb ik gedaan. En ook mijn profielfoto en profiel zijn veranderd. Hoewel de plaatjes op mijn profiel nog niet helemaal zijn hoe ze moeten zijn, maar het lukt me niet om dat te veranderen. Het eerste en laatste plaatje moeten namelijk helemaal links staan, en nu staan ze in het midden. Mocht iemand weten hoe ik dit goed kan krijgen, hou ik me aanbevolen. :Y)

    Aaaanyways, hoe gaat het met jullie lessen op Zweinstein? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat die nog niet bezet was o.o


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jonty schreef:
    Dat die nog niet bezet was o.o


    6 -Aanstaand 19 april 7- jaar geleden nog niet. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Of Zweinstein komt bij de volgende treinkaartjes actie eens een keer bij jou waneer je het niet zo druk hebt! Of jij bij mij natuurlijk. Je zegt het maar wanneer je wilt afspreken. ^^

    En wat voor vereniging? Tell me! ^^


    Gehehe, sws moet je hier nog een keer komen. Eigenlijk vind ik dat rond de zomer als het heel warm en zonnig is mensen hierheen komen, want dan kunnen we naar het strand ^^

    Musicalvereniging De Jonge Stem. Kon dus een auditie/stemtest doen woensdag na de open avond en ben toegelaten ^^ Ik was/ben echt super blij. Maar die repeteren dus iedere zondag en omdat er deze zondag al een klein optreden is waar we aan mee mogen doen is daar morgen al repetitie van en oh, druk druk druk. De echte voorstelling is gelukkig pas in November, dus dat duurt nog wel even. We gaan The Wiz doen dit jaar, de choreografie van "Ga nou maar gewoon" hebben we woensdag ingestudeerd en moeten we zondag dus performen samen met één of ander openingslied van de Jonge Stem waar ik de tekst niet van ken en "Sta op en loop" uit urinetown die ik ook nog moet instuderen -alleen het koor gedeelte- en we gaan geloof ik ook nog Do re mi, maar die kende ik gelukkig al, haha. Geen idee wat de choreografie bij die drie is trouwens... :')


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Gehehe, sws moet je hier nog een keer komen. Eigenlijk vind ik dat rond de zomer als het heel warm en zonnig is mensen hierheen komen, want dan kunnen we naar het strand ^^

    Musicalvereniging De Jonge Stem. Kon dus een auditie/stemtest doen woensdag na de open avond en ben toegelaten ^^ Ik was/ben echt super blij. Maar die repeteren dus iedere zondag en omdat er deze zondag al een klein optreden is waar we aan mee mogen doen is daar morgen al repetitie van en oh, druk druk druk. De echte voorstelling is gelukkig pas in November, dus dat duurt nog wel even. We gaan The Wiz doen dit jaar, de choreografie van "Ga nou maar gewoon" hebben we woensdag ingestudeerd en moeten we zondag dus performen samen met één of ander openingslied van de Jonge Stem waar ik de tekst niet van ken en "Sta op en loop" uit urinetown die ik ook nog moet instuderen -alleen het koor gedeelte- en we gaan geloof ik ook nog Do re mi, maar die kende ik gelukkig al, haha. Geen idee wat de choreografie bij die drie is trouwens... :')


    We spreken dan gewoon in de zomer af! ^^ Ik heb alleen geen passende badkleding meer, lol. :'D Komt ervan als je nooit zwemt of wat dan ook xd

    Een spoiler omdat het zo irritant leest als er een streep door staat xd

    Oeeh, klinkt leuk! Eigenlijk is dat alles wat ik erop te zeggen heb, want het klinkt ook gewoon ontzettend leuk! ^^
    En dat is al snel, dat je ook met het optreden van zondag al mee mag doen. Veel plezier, het komt vast wel goed! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mulleroni schreef:
    Leuke username! Vooral erg knap dat je zo'n goede naam hebt als eerste username. *O*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Het gaat niet erg goed op Zweinstein, je moet me nog steeds helpen met Geschiedenis van de Toverkunst. D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    Het gaat niet erg goed op Zweinstein, je moet me nog steeds helpen met Geschiedenis van de Toverkunst. D:


    Ik ben een gebouw, ik kan je niet helpen. ;P
    Maar als je naar de kamer van Hoge Nood gaat, kan het misschien zo zijn dat er per toeval een boek ligt waar al je antwoorden in te vinden zijn. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •