Ik vind het prima, heb wel zin in het feest (:
Scarlett is nu in ieder geval aan het wachten op een reactie van Blaine.
Ik wacht met Lewis op een reactie van Lily, June heeft ongeveer naast Jackson als laatste gepost en daar kan ik dus niets mee en ik ben gewoon inspiratieloos met Logan.
Ik wacht met Lewis op een reactie van Lily, June heeft ongeveer naast Jackson als laatste gepost en daar kan ik dus niets mee en ik ben gewoon inspiratieloos met Logan.
Nou, zijn tweelingzus is zojuist verschenen. Daar kan je toch wel wat mee? ^^
Whaha ja ik zie het al voor me,
Ik vind Robin echt cute haha cx
En hij in Combo met Jade vind ik ook geweldig, haha :'D
Net Night At The Museum gekeken, haha. Morgen deel 2 en binnenkort naar 3 in de bios :'D
Geweldige film maar nu ga ik naar bed, morgen weer vroeg stage >.<
Haha stiekem is hij dat wel he? Vooral samen met Jade x)
The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.
Sorry trouwens dat ik een paar dagen niet heb gereageerd. Ik heb het vorige week en aankomende week erg druk met school. Wel zal ik zo snel mogelijk weer iets posten.
Sorry trouwens dat ik een paar dagen niet heb gereageerd. Ik heb het vorige week en aankomende week erg druk met school. Wel zal ik zo snel mogelijk weer iets posten.
Geen probleem, zoals vast wel gemerkt is ben ik de laatste tijd ook zo vaak niet meer online. Maar aangezien het nu uit is met mijn vriend heb ik weer alle tijd.. alleen ben ik er nog niet bepaald overheen dus zal ik nu nog niet veel posten enzo.
Geen probleem, zoals vast wel gemerkt is ben ik de laatste tijd ook zo vaak niet meer online. Maar aangezien het nu uit is met mijn vriend heb ik weer alle tijd.. alleen ben ik er nog niet bepaald overheen dus zal ik nu nog niet veel posten enzo.