OMG. AWESOME. DAT WIL IK OOK. WAT IS JE HUISWERK DAN. IK WIL OOK HP MOETEN KIJKEN VOOR M'N HUISWERK.
Een presentatie over een film en laat ik nou net toevallig hp 7.2 gekozen hebben :')
Ik ben dus al de hele middag bezig met scènes die we eruit gaan lichten in een filmpje te zetten haha
The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.
Een presentatie over een film en laat ik nou net toevallig hp 7.2 gekozen hebben :')
Ik ben dus al de hele middag bezig met scènes die we eruit gaan lichten in een filmpje te zetten haha
AWESOME. ZO COOL ZIJN ZE BIJ ONS NIET. EN ALS ZE WEL ZO'N OPDRACHT GEVEN, DAN GEVEN ZIJ DE FILM(S) :c
Btw Phoebe keek niet arrogant, ze trok haar wenkbrauw op met een uitdrukking van 'Okey ik snap het niet' Hahah cx
Maar dan nog zou Scarlett het nog wel als arrogant opgevat hebben natuurlijk :'D
Ikke niet dat ik weet. En ik haat pepermunt, zoals je wel weet I guess.
Tss. Pepermunt is gewoon heilig.
Gisteren hebben we weer een vriendin overgehaal dom het te proberen, en toen zaten we 20 minuten met z'n drietjes pepermunt te snuiven
Tss. Pepermunt is gewoon heilig.
Gisteren hebben we weer een vriendin overgehaal dom het te proberen, en toen zaten we 20 minuten met z'n drietjes pepermunt te snuiven
Nee, ik heb gewoon een afkeer tegen pepermunt.
And hahaha.