• Eindelijk, de uitslag!




    Welkom beste Q-lid, in deze magische Harry Potter verkiezingen!


    Iedereen heeft wel zijn eigen favoriete personages, spreuken en toverdranken uit de Harry Potter reeks. Maar nu gaan we kijken naar wat Quizlet er algemeen van vindt! Er zijn verschillende categorieën waar we het beste van het beste uit gaan halen. Hier is de uitleg:

    1. Nominaties.
    Je zou je kunnen afvragen: waarom maak je niet gewoon een paar polls en zie je dan wat er uit komt? Als ik gewoon polls aanmaakte, zouden de aan-klik-mogelijkheden dingen kunnen zijn die je er helemaal niet in wilde. Daarom zijn er de nominaties!
    Je stuurt via een pb naar mij (noem hem het liefst: QHPV) voor de categorieën die je wil maximum drie aspecten door. Je mag eventueel ook je nominaties in het topic zetten, maar zet ze dan wel in een spoiler. Het liefst doe je dit bijvoorbeeld op deze manier zodat het overzichtelijk blijft:
    Favoriete Personage:
    - Severus Sneep
    - Hagrid
    - Dirk Duffeling
    Favoriete magisch wezen:
    - Terzieler
    - Feniks
    - Huiself
    Favoriete Spreuk:
    - Alohomora

    - Je hoeft niet voor alle categorieën iets te nomineren. Onderaan vind je de lijst met de categorieën. Als er achter een categorie 'sv' (staat vast) staat, hoef je hier niets voor te nomineren. Het heeft bijvoorbeeld geen nut als je een afdeling nomineert, er zijn er toch maar vier.
    - Voor elke categorie stuur je maximaal drie nominaties door.
    - Ik zal waarschijnlijk vaak berichtjes krijgen met dezelfde dingen in. Maar dat is juist goed want in een poll is er een maximum van 10 keuzes. Dus als ik bijvoorbeeld vaker Hermelien doorgestuurd krijg dan Ron, dan heeft Hermelien meer kans om in de poll te staan.
    - Buiten de quotes en eventueel gifs gebruiken we de nederlandse vertalingen.
    - Je kan nomineren tot 13 februari 18:30.


    2. Stemmen.
    - Stemmen kan! De polls vindt je op drie manieren: 1. Hieronder, bij categorieën. 2. Typ de zoekterm QHPV bij zoeken en ze komen er allen te staan. 3. Op mijn profiel.
    - Het kan goed zijn dat enkele nominaties van jouw missen. Het is niet zo erg makkelijk om allemaal bij te houden. Maar normaal gezien zitten zo goed als alle nominaties er in.
    - De categorieën met meerdere polls (1/3, 2/2,...) sluiten eerder, daarna maak ik nog polls met de winnaars daaruit zodat we de ultieme winnaar vinden (: .
    - Laat je mede Q-leden van deze nominaties weten, hoe meer stemmen, hoe leuker!
    3. Uitslagen.
    De uitslagen zullen door mij geplaatst worden in een lijstje.
    Uiteraard wint er niemand iets omdat het niet gaat om creaties op Quizlet. Je zou kunnen zeggen dat het hier om plezier gaat!

    4. Categorieën:[/b]
    Favoriete personage (algemeen) Het beste van het beste!
    Favoriete Wemel (sv) Poll
    Favoriete dooddoener Poll
    Favoriete leerkracht Poll
    Favoriete toverwinkel/café Poll
    Favoriete afdeling (sv) Poll
    Favoriete les Poll
    Favoriete fabeldier Poll
    Favoriete spreuk Het beste van het beste!
    Favoriete object Het beste van het beste!
    Favoriete plaats Het beste van het beste!
    Favoriete muziek Poll
    Favoriete scène uit de film Het beste van het beste!
    Favoriete film (sv) Poll
    Favoriete boek (sv) Poll
    Favoriete quote Het beste van het beste!
    Favoriete gif Poll


    Uitleg bij enkele categorieën:
    Favoriete quote:
    Je kan quotes uit de films én boeken. We gebruiken wel de engelse quotes.
    Favoriete fabeldier:
    Hiermee bedoel ik dingen als terzielers, huiselfen,... Niet specifiek namen zoals Dobby of Scheurbek, deze horen bij personages.
    Favoriete gif:
    Dit kunnen alle gifs zijn die je kan vinden. Het kan iets grappigs zijn, iets mooi of iets uit de film zelf. Je stuurt in de pb de link van de gif.



    In dit topic kan je over de wedstrijd praten, vragen stellen, discussieëren over favoriete Harry Potter dingen, enzovoort.
    Ik hoop dat jullie dit leuk vinden en veel nominaties inzenden!


    Eindelijk, de uitslag!

    [ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 14:55 ]


    I wanna be a wizard!

    Wordt dit het Quizlet jaar van de verkiezingen? :'D

    Anyways, eventjes een MT. Ik denk er nog even over na wat en wie ik nomineren ga. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Wordt dit het Quizlet jaar van de verkiezingen? :'D

    Anyways, eventjes een MT. Ik denk er nog even over na wat en wie ik nomineren ga. (:


    Haha, ja, volgens mij wel :').
    Maar ik kon het gewoon niet laten..


    I wanna be a wizard!

    Firenzee schreef:
    (...)

    Haha, ja, volgens mij wel :').
    Maar ik kon het gewoon niet laten..


    Hahaha ik snap je helemaal hoor! ^^

    Het valt alleen op dat er tig verkiezingen zijn op het moment, ghehe. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Wordt dit het Quizlet jaar van de verkiezingen? :'D

    Anyways, eventjes een MT. Ik denk er nog even over na wat en wie ik nomineren ga. (:


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik dacht even dat dit weer over HP stories zou gaan, maar het gaat dus echt over dingen uit Harry Potter. Dat is ook een leuk idee. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sorry, maar volgens mij klopt er hier iets niet helemaal:

    Je kan nomineren tot 13 januari 18:30.

    Ik denk dat je februari bedoelde, tenzij je ons een heel, heel lange nominatieperiode wilt geven of een tijdverdrijver in je bezit hebt. (krul)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 13:14 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Sorry, maar volgens mij klopt er hier iets niet helemaal:

    (...)
    Ik denk dat je februari bedoelde, tenzij je ons een heel, heel lange nominatieperiode wilt geven of een tijdverdrijver in je bezit hebt. (krul)


    Tijdverdrijver for sure. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit is echt een leuk idee! Ik heb mijn nominaties verstuurd (:


    -

    Square schreef:
    Sorry, maar volgens mij klopt er hier iets niet helemaal:

    (...)
    Ik denk dat je februari bedoelde, tenzij je ons een heel, heel lange nominatieperiode wilt geven of een tijdverdrijver in je bezit hebt. (krul)


    Yup, de tijdverdrijver (:.
    Foutje, ik pas het aan :3


    I wanna be a wizard!

    Domme vraag, maar waar staat SV voor?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Misschien kan "favoriete ship" er ook bij? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Misschien kan "favoriete ship" er ook bij? (:


    Maar dat is toch niet officieel uit de Harry Potterboeken? Of je moet Arthur + Molly bedoelen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Firenzee schreef:
    (...)

    Yup, de tijdverdrijver (:.
    Foutje, ik pas het aan :3


    Ik ben jaloers, haha. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gibbs schreef:
    Domme vraag, maar waar staat SV voor?


    Geen domme vraag hoor, al staat het in de uitleg.
    Ik heb er even een afkorting voor gemaakt, maar het staat voor: "staat vast'. Dat betekent dat je daarvoor niets moet nomineren omdat dat geen nut heeft. Er zijn bijvoorbeeld maar vier afdelingen en dan is een nominatie niet nodig. (;


    I wanna be a wizard!

    Lizor schreef:
    Misschien kan "favoriete ship" er ook bij? (:


    Het spijt me maar ik ben niet echt voor ships, ook dat wat Debbaut zegt.


    I wanna be a wizard!