• [RPG] SUPER HUMAN • ROLLENTOPIC


    'Wacht,’ zei de wetenschapper, waarna hij nog wat vloeistof aan het drankje toevoegde. Hij deed er nog een haar in en roerde het goedje nog even flink door elkaar. De wetenschapper overhandigde zijn levenswerk en veegde wat zweet van zijn voorhoofd.
    ‘Het enige wat we nu nog kunnen doen, is hopen.’


    Een groep wetenschappers uit Amerika hebben een groep tieners nieuwe genen gegeven. Hierdoor hebben ze nu speciale krachten. Deze kinderen zijn door de wetenschappers zorgvuldig uitgekozen. Ze waren allemaal zes jaar oud wanneer elk lid van hun families tragisch stierf. En een speciaal weeshuis, opgericht door de wetenschappers, stond klaar om de kinderen op te vangen. Ze hebben geholpen hun krachten te ontwikkelen en ze opgevoed als hun eigen kinderen.

    De RPG begint met de verjaardag van het jongste kind. Hij of zij zal die dag achttien worden, wat alle kinderen volwassenn maakt. Maar de wetenschappers zullen vandaag ook bekend maken dat de kinderen niet zomaar krachten hebben. Ze hebben deze krachten met een reden. Een compleet andere groep wetenschappers hebben exact hetzelfde gedaan, maar met een heel ander doel. Niet om de wereld beter te maken, maar om het te verwoesten. Waarom? Dat weet niemand. Maar het is de taak aan onze groep kinderen ze tegen te houden.


    House Red - stop op meisjes uit House Red
    • Brianna Rozales - Sobremesa - 1.5
    • Aurelie Isabelle Reveur - Ferrars - 1.3
    • Annalynn Aemilia Avery Akins - Goya - 1.3
    • Elisabeth Emily Howard - Mangata - 1.4
    • Nicole Irina Valentino - Zamperini - 1.3
    • Lily Annabeth Hale - Mangata - 1.8
    • Merida Lillian Nevada Colton - Quivers - 1.9
    • Steven Eugene Blake Neal Speirs - Perconte - 1.7
    • Sawyer Thomas Cleaver - Trohman - 1.15
    • Nathan Theodore Charles Smith - TheDarkKing - 1.9
    • Harwell Matthew Mallory Levi - GusWaters - 1.7
    • Chester Christopher Crust - Waldeinsamkeit - 1.12

    House Blue
    • Gereserveerd - wijngaard
    • Aeroline Cadence Deveraux - Malarkey - 1.3
    • Aurora Valda Dawn - Mashtonx - 1.14
    • Melissa Lazar - Meraki_ - 1.15
    • Audrey Nikita Hailey Flurion - Komorebi_ - 1.13
    • Siobhan Aspen Faywarer - Crooked - 1.15
    • Forrest Truman Boniface - Jonty - 1.6
    • Lucas Tyler Brazi - Zamperini - 1.12
    • Finn Axl Newton - Constellation - 1.5

    De Wetenschappers:
    • Alice Grace Elenor - Sobremesa - 1.14
    • Nadezhda Lizaveta Ryurikov - Amaris - 1.9
    • Eddison York Monteverde- Hijacked - 1.8

    • Nora Vera Trench - 1.18
    • Hilary Yana Lichtenberg - 1.18
    • Oliver Grayson - 1.18
    • Gavin Glunt - 1.18
    • Cole Holden - 1.18

    Krachten:
    De kinderen hebben elk twee krachten, de wetenschappers niet. De krachten hieronder zijn ideeën, je mag natuurlijk ook zelf een kracht verzinnen.
    • = gereserveerd/bezet.
    • Terrakinesis - het element aarde beheersen.
    • Pyrokinesis - het element vuur beheersen.
    • Cryokinesis - het element water beheersen.
    • Aerokinesis - het element wind beheersen.
    • Telekinesis - voorwerpen manipuleren met je gedachten.
    • Chronoprohiberis - de tijd kunnen stoppen maar zelf kunnen bewegen.
    • Weather Manipulation - het weer manipuleren.
    • Herbaphony - met planten kunnen communiceren.
    • Ecokinesis - de natuur kunnen manipuleren.
    • Size Enhancement - de grootte van voorwerpen kunnen veranderen.
    • Electrokinesis - electriciteit beheersen.
    • Healing - personen helen.
    • Teleport - teleporten.
    • Typhokinesis - rook manipulatie.
    • Invisibility - onzichtbaarheid.
    • Intangibility - door solide voorwerpen kunnen bewegen.
    • Gyrokinesis - zwaartekracht manipulatie.
    • Voodoo - levende voodoo pop zijn.
    • Shapeshifting - in een dier of voorwerp veranderen.
    • Biokinese - je lichaam manipuleren.
    • Ferrikinesis - ijzer manipuleren.
    • Conjuration - voorwerpen en dergelijke creëeren.
    • Shared Vision - andermans zintuigen gebruiken.
    • Astral Projection - geest en lichaam scheiden.
    • Shattering - voorwerpen exploderen.
    • Erobokinesis - schaduwen manipuleren.
    • Oneirokinesis - dromen binnenkomen en manipuleren.
    • Levitation - zweven of vliegen.
    • Super Strength - erg sterk.
    • Fast - sneller zijn.
    • Endurence - nooit moe worden van activiteiten.
    • Night Vision - in het donker kunnen zien.
    • Mind Manipulation - gedachten en herrineringen manipuleren.
    • Illusion - mensen laten geloven dat ze zich in een compleet andere omgeving begeven.
    • Pain Illusion - brandende mentale pijn creëren.
    • Animal Communication - met dieren communiceren.
    • Flexibility - onmogelijke lenigheid.
    • Enhanced Hearing - bovenmenselijk gehoor.
    • Enhanced Smell - bovenmenselijke reuk.
    • Enhanced Touch - bovenmenselijke aanraking.
    • Enhanced Vision - bovenmenselijk zicht.
    • Telepathy - communicatie of gedachten horen.
    • Pathokinesis - gevoelens manipuleren.
    • Lie detection - weten wanneer er wordt gelogen.
    • Laser Projection - licht en lasers creëren.
    • Microwave protection - iemand hersenen verbranden.
    • Siren - magische stem.
    • Pain Dissapearance - pijn verwijderen.
    • Plasmaschoten.
    • Mental shield - een mentaal schild, waardoor mentale krachten niet bij jou werken.
    • Shield - een magisch schild om je heen produceren.
    • Mirror - krachten kaatsen af en werken op je tegenstander.
    • Prehensile - haar manipuleren.
    • Freeze vision - objecten laten bevriezen met je blik.
    • Mediumship - met doden communiceren.
    • Necromantie - doden tot leven wekken.
    • Possesion - iemands lichaam betreden.
    • Density Control - objecten/personen lichter of zwaarder maken.
    • Portal Creation - portalen naar een andere plaats creëeren.
    • Sublimation - veranderen in mist.
    • Neurocognitive Deficit
    • Aura Manipulation


    Invullijstje:
    Minimaal 700 woorden.
    Naam: (volledige naam)
    Bijnaam: (dit kan te maken hebben met krachten die ze hebben)
    Leeftijd: (alleen voor wetenschappers; de kinderen zijn allemaal 18)
    House: (House Red of House Blue)
    Innerlijk: (uitgebreid)
    Uiterlijk: (omschrijving + foto)
    Gaves: (2 gaves, omschrijf ze ook)
    Zwaktes: (elke gave moet natuurlijk ook zwaktes hebben)
    Geschiedenis: (wat hebben ze gedaan in het huis? Enige gebeurtenissen)
    Relaties: (wat voor relaties heeft je personage met anderen)
    Extra:(extra info dat niet in de andere kopjes past)


    Faceclaims:
    Cara Delivingne - Sobremesa
    Barbara Palvin - Goya
    Dylan O'Brien - Perconte
    Analeigh Tipton - Ferrars
    Phoebe Tonkin - Malarkey
    Chris Evans - Perconte
    Zoey Dutch - Meraki_
    Holland Roden - Mangata
    Lindsay Hansen - Mangata
    Francisco Lachowski - GusWaters


    Hulp:
    Geen inspiratie voor een FC? Klik.
    Geen inspiratie voor een naam? Klik.


    Het Weeshuis:
    Het weeshuis bevind zich midden in een enorm bos, afgelegen van de bewoonde wereld. De wetenschappers laten af en toe een helikopter komen met alle benodigheden voor het leven. De kinderen worden aardig vrijgelaten en hebben een redelijk goed leven. De wetenschappers geven ze les, niet alleen in de normale school dingen maar ook in het ontwikkelen van hun krachten. De kinderen zijn gek op de wetenschappers en zien hun als hun echte ouders.
    Gang van zaken:
    Het weeshuis is verdeeld in twee houses: House Blue en House Red. Eigenlijk zijn deze houses nogal zinloos. Als je bij hetzelfde house hoort dan slaap je op dezelfde verdieping en krijg je samen les. Hier zul je niets van merken in de RPG, omdat we beginnen op een weekend dag en ze geen les meer zullen krijgen. De kinderen ontbijten gezamelijk beneden in de eetzaal, waar een lange tafel staat met een soort buffet en kleinere tafels waar de kinderen aan zitten. 's Ochtends hebben ze normaal gesproken les in school dingen, en 's middags prive les over hun gaves.
    Gebied:
    Het weeshuis staat op een grote open plek, met een grasveld en een redelijk groot meer. Voor de rest alleen maar bos. Iedereen mag het bos in, maar als ze verdwalen is het hun eigen schuld. De kinderen hebben zelf schommels en andere speeltoestellen gebouwd toen ze klein waren.


    • Minimaal 100 woorden per post.
    • Alleen ik maakt nieuwe topics aan.
    • Geen ruzie.
    • Geen OOC in het speeltopic. Daar is het praattopic voor.
    • Maximaal 2 personages.
    • Houdt de jongens en de meisjes een beetje gelijk.
    • Reservaties blijven een week staan.
    • Praattopic.
    • Maar het belangrijkste: have fun (:

    [ bericht aangepast op 30 jan 2015 - 9:31 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Heb je nog een mannelijke wetenschapper benodigd? Dan zou ik die wel in willen vullen.


    •

    Hijacked schreef:
    Heb je nog een mannelijke wetenschapper benodigd? Dan zou ik die wel in willen vullen.

    Top^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Iloon, Avalon heet nu Aurelie.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Constellation schreef:
    Kunnen we ook geen kinderen hebben van de andere wetenschappers aangezien deze nogal vol zitten haha.

    Ja, dat kan op zich wel, maar ik vind het eigenlijk wel leuk dat er zoveel kinderen bij elkaar wonen. Dan kunnen de relaties enzo ook wat uitgebreider zijn. Maar ik zie wel, als er echt teveel mensen zijn dan splits ik iedereen wel op.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Iloontje, ik wil even zeggen dat deze RPG awesome is (:


    -

    Mangata schreef:
    Iloontje, ik wil even zeggen dat deze RPG awesome is (:

    Tanks a lot (K)


    “A queen will always turn pain into power.”

    Vraag: hebben de wetenschappers een bepaald leeftijdsminimum? Want ik wil de mijne niet al te oud maken (zit te denken aan 'n hoogbegaafde greenie).


    •

    Elisabeth Emily Howard.
    "Fire burns brighter in the darkness"





    Naam:
    Elisabeth Emily Howard.
    Elisabeth ~ Gewijd aan god.
    Emily ~ Rivaal.
    Howard ~ Beschermer van thuis.


    Bijnaam:
    Elisabeth hoort de vreemdste bijnamen maar door de meeste mensen wordt Elisabeth 'Elis', 'El', 'Lis' of 'Lissy' genoemd. Het maakt haar eigenlijk niet veel uit hoe ze genoemd wordt als het maar niet beledigend of spottend is.

    Leeftijd:
    Achttien jaar.

    House:
    House Red.

    Innerlijk:
    Elisabeth heeft een erg sterk karakter, ze weet wat ze wilt en zal alles geven om dat te kunnen bereiken. Als Elisabeth eenmaal een doel voor ogen heeft is er niemand die haar nog van dat doel kan afbrengen. Ze is erg vasthoudend en zal altijd door gaan en nooit opgeven. Elisabeth is niet op haar mondje gevallen en dat is te zien ook, ze zegt wat ze wilt zonder dat zich iets aantrekt van wat anderen vinden. Elisabeth is heel erg slim en begrijpt en doorziet de meeste dingen die de meesten van haar leeftijd niet begrijpen. Hiermee lijkt ze ook volwassener dan ze is en wordt ze vaker serieus genomen door volwassenen. Elisabeth kan soms wel een beetje snel op haar teentjes getrapt zijn en soms iets te fel en gemeen reageren. Als Elisabeth van je houdt zal ze alles geven om je te beschermen en je gelukkig proberen te maken. Elisabeth is erg recht door zee en doet ze wat ze wilt. Elisabeth kan er niet tegen als ze geen gelijk krijgt en zal altijd haar zin willen hebben. Elisabeth kan heel lief zijn als ze dat wilt maar sommige mensen kan ze gewoon niet uitstaan waardoor ze ook niet aardig tegen ze is. Aan Elisabeth heb je een hele goede vriendin. Ze kan erg goed luisteren en zal je altijd proberen te helpen. Elisabeth kan niet goed tegen mensen die de waarheid niet spreken. Zelf zal ze bijna altijd de waarheid spreken behalve als ze daarmee iemand die ze trouw heeft belooft verraad.

    Uiterlijk:
    [FC: Holland Roden] Elisabeth heeft lang rood haar tot ongeveer haar borst. Ze is zeker een mooi persoon te noemen. Ze heeft grote hazel bruine ogen die omlijst zijn door een volle laag wimpers. Elisabeth heeft een lichte huid zonder onzuiverheden. Elisabeth heeft een kleine smalle neus en lichtroze volle lippen. Elisabeth heeft een ovaal gezicht met soepele gelaatstrekken en een scherpe kaaklijn. Elisabeth is niet heel erg lang maar je kunt haar ook niet klein noemen. Ze is ongeveer gemiddeld voor een vrouw qua lengte. Elisabeth heeft een mooi en krachtig lichaam. Ze is erg slank maar ze heeft de rondingen op de juiste plekken zitten.

    Gaves:
    Teleport.
    Elisabeth heeft het vermogen om zichzelf en andere personen en/of voorwerpen naar een andere locatie te verplaatsen.
    Illusion.
    Elisabeth kan de hersenen van anderen zo manipuleren dat ze dingen zien die er in werkelijkheid niet zijn. Dit kan op de manier zijn dat het persoon een heel ander landschap om zich heen ziet of simpelweg voorwerpen ziet die er niet zijn of andersom. De omgevingen en voorwerpen die ze laat zien lijken zo echt dat de meeste mensen echt geloven dat ze op die plek zijn en dat de voorwerpen echt zijn.

    Zwaktes:
    Teleport.
    Wanneer Elisabeth over een hele lange afstand wilt teleporteren wordt haar locatiebepaling onnauwkeuriger waardoor ze op de verkeerde plek uit zou kunnen komen. Als Elisabeth met te veel mensen of dingen teleporteert zal het kunnen dat er delen van die mensen of dingen achterblijven. Elisabeth kan niet onbeperkt teleporteren, als ze het te vaak doet zal ze extreem vermoeid raken waardoor het voor een paar uur niet meer kan.
    Illusion.
    Wanneer Elisabeth moe of gespannen is zal haar Illusion minder goed werken waardoor de omgevingen en voorwerpen die ze mensen laat zien onrealistischer worden. Wanneer Elisabeth haar gave voor een lange tijd gebruikt loopt ze het risico om buiten bewust zijn te raken of hele erge hoofdpijn te krijgen.

    Geschiedenis:
    Elisabeth had een fijne jeugd. Ze was de jongste van drie oudere broers en heeft daardoor wel goed geleerd om voor zichzelf op te komen. Haar ouders hadden beide een erg drukke baan en toen Elisabeth vijf jaar oud was kregen haar beide ouders een baan in New York aangeboden. De voorbereidingen voor de verhuizing gingen goed maar de dag dat ze gingen vliegen was er ernstig noodweer. Het vliegtuig vloog door een onweersbui en werd geraakt door de bliksem waardoor een van de twee motoren uitsloeg. Ze vlogen boven zee en het vliegtuig stortte neer in het water. Haar ouders en broers waren op slag dood en Elisabeth was een van de enige overlevenden. Elisabeth is een hele tijd lang in shock geweest en kan zich niks meer van die dag en de rest van haar eerste levensjaren herinneren. Daarbij heeft zo ook nog een enorme angst voor water en zware claustrofobie opgelopen. Elisabeth raakt in paniek als ze in kleine kamers komt en heeft het liefste dat de deuren en ramen altijd open staan.

    Relaties:
    ~ Nathan Theodore Charles Smith - Vrienden
    ~ Aurelie Isabelle Reveur - Zowel vrienden als vijanden

    Extra:

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 19:45 ]


    -

    Hijacked schreef:
    Vraag: hebben de wetenschappers een bepaald leeftijdsminimum? Want ik wil de mijne niet al te oud maken (zit te denken aan 'n hoogbegaafde greenie).

    Dat kan wel hoor ^^ maar dan moet hij inderdaad een greenie zijn en dus nieuw. Aangezien de kinderen allemaal 18 zijn, zou ik zeggen minimaal 25 jaar voor de jongste. Maar er zijn ook wetenschappers die er sinds het begin af aan al zijn, en dus minimaal 38 ofzo. Maar als je graag een greenie wilt maken die net nieuw is, is dat ook goed^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Dat kan wel hoor ^^ maar dan moet hij inderdaad een greenie zijn en dus nieuw. Aangezien de kinderen allemaal 18 zijn, zou ik zeggen minimaal 25 jaar voor de jongste. Maar er zijn ook wetenschappers die er sinds het begin af aan al zijn, en dus minimaal 38 ofzo. Maar als je graag een greenie wilt maken die net nieuw is, is dat ook goed^^


    25 is inderdaad de leeftijd waar ik aan zat te denken (: Dank je wel.


    •

    Hijacked schreef:
    (...)

    25 is inderdaad de leeftijd waar ik aan zat te denken (: Dank je wel.

    Mooi ^^
    Ik heb extra informatie bij het invullijstje gezet, hopelijk is het nu wat duidelijker voor iedereen.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Oké, zou ik dan nog een kind mogen reserveren?
    Een meisje graag.

    Dan maak ik haar trouwens ook meteen.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    Oké, zou ik dan nog een kind mogen reserveren?
    Een meisje graag.

    Dan maak ik haar trouwens ook meteen.

    Ehm, er staat eigenlijk een stop op meisjes. Zou je het erg vinden een jongen te nemen?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Balen dat de meisjes al vol zitten D:
    Zou je het even kunnen melden als er weer één vrij komt? ^^ Als er één vrijkomt claim ik vast Weather Manipulation en Ecokinesis ^^


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Quivers schreef:
    Balen dat de meisjes al vol zitten D:
    Zou je het even kunnen melden als er weer één vrij komt? ^^ Als er één vrijkomt claim ik vast Weather Manipulation en Ecokinesis ^^

    Is goedd
    Ik heb de kinderen verdeeld in twee verschillende Houses, omdat het anders inderdaad nogal onoverzichtelijk wordt. De kinderen zijn random verdeeld, hopelijk is het goed. Eigenlijk maken de Houses niet veel verschil. Meer uitleg komt later.


    “A queen will always turn pain into power.”