• Hallo! Ik zou dit vroeger nooit zeggen, maar ik had toen een slecht programma. Ik wil wel covers voor jullie maken.


    deze heb ik best snel gemaakt, voor een van mijn story's.


    Als je wil, moet je deze lijst invullen. De laatste vraag is niet verplicht.

    Username:
    Naam story:
    Korte uitleg story:
    Tekst:
    Sweer:
    Plaatjes (Of wat voor soort plaatjes):
    Hoe je gewaarschuwd wil worden (pb/ gb):
    Horizontaal of verticaal:
    Voorbeeld van de soort cover:

    Inspiratie is vermoedelijk geen probleem. Het gaat om de plaatjes, of ik die kan vinden. Ik probeer me aan de wachtlijst te houden, maar misschien spreekt het helemaal niet aan, en komt het hierdoor later.

    Wachtlijst:
    DestinyMoon - Lost Roads
    Beckmann - I'm just a girl
    HelenaRavenclaw (Sharon) - The Amend to hurt
    CaptainKush - She wolf- Draco Malfoy


    De username heb ik gewoon nodig voor de wachtlijst. Mocht je hem er wel op willen, dan kan je dat bij tekst zeggen.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 15:12 ]


    obsessive rage

    SirenSinging schreef:
    (...)

    Komt door GSM...


    Dan heb ik niks gezegd sorry


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Username : Nee
    Naam story: She Wolf - Draco Malfoy
    Korte uitleg story: Een nieuw jaar begint op Hogwarts. Felicia wilt al een tijdje naar de tovenaars school maar dat lijkt niet mogelijk. Het meisje draagt namelijk een groot geheim met zich mee. Elke volle maan verandert Felicia in een verschrikkelijk monster. Draco Malfoy vind het meisje. In het bos en neemt haar mee naar het kasteel. Tis een hele slechte beschrijving iknow maar ik kon even geen goede beschrijving bedenken.
    Sfeer: Zwart wit (omdat het meisje gele ogen heeft en Amanda Seyfried heeft dat niet haha)
    Plaatjes: Draco Malfoy ( jaar 6/7) en Amanda Seyfried, een wolf hoeft niet perse.
    Gewaarschuwd: Nee hoeft niet
    Horizontaal of verticaal: maakt niet uit.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Je maakt echt mooie covers! Zou je er ook eentje voor mij kunnen maken? Ik kan namelijk echt niet met die programma's omgaan. Is het goed als ik de informatie in een PB stuur? Dan denk ik nog even na over de titel


    Don't Worry, Be Happy :D



    Zeg maar als iets anders moet.


    obsessive rage

    SirenSinging schreef:



    Zeg maar als iets anders moet.


    Oeeh i love! Zou het meisje ook iets weggevaagd kunnen? (Zo niet vind ik hem alsnog amazing, ik ben gewoon benieuwd hoe dat eruit ziet)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    CaptainKush schreef:
    (...)

    Oeeh i love! Zou het meisje ook iets weggevaagd kunnen? (Zo niet vind ik hem alsnog amazing, ik ben gewoon benieuwd hoe dat eruit ziet)


    Ja hoor, geen probleem :)


    obsessive rage