• Hallo! Ik zou dit vroeger nooit zeggen, maar ik had toen een slecht programma. Ik wil wel covers voor jullie maken.


    deze heb ik best snel gemaakt, voor een van mijn story's.


    Als je wil, moet je deze lijst invullen. De laatste vraag is niet verplicht.

    Username:
    Naam story:
    Korte uitleg story:
    Tekst:
    Sweer:
    Plaatjes (Of wat voor soort plaatjes):
    Hoe je gewaarschuwd wil worden (pb/ gb):
    Horizontaal of verticaal:
    Voorbeeld van de soort cover:

    Inspiratie is vermoedelijk geen probleem. Het gaat om de plaatjes, of ik die kan vinden. Ik probeer me aan de wachtlijst te houden, maar misschien spreekt het helemaal niet aan, en komt het hierdoor later.

    Wachtlijst:
    DestinyMoon - Lost Roads
    Beckmann - I'm just a girl
    HelenaRavenclaw (Sharon) - The Amend to hurt
    CaptainKush - She wolf- Draco Malfoy


    De username heb ik gewoon nodig voor de wachtlijst. Mocht je hem er wel op willen, dan kan je dat bij tekst zeggen.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 15:12 ]


    obsessive rage

    Username: DestinyMoon
    Naam story: Lost Roads
    Korte uitleg story:

    De ouders van Runa zijn sinds kort gestorven aan een auto ongeluk, en kort na de begravenis wordt ze uitgenodigd door haar tante in het kleine dorpje Numquam. Met enige twijfel besluit Runa ernaartoe te gaan, aangezien ze toch geen familie meer heeft. Haar tante geeft haar een bak vol waaiers. Eerst vindt Runa het maar raar, totdat ze erachter komt dat iedere waaier haar naar een andere, magische wereld brengt. De waaiers tonen haar de verloren wegen.

    Tekst: Lost Roads, en R.E.R de goede
    Sfeer: misterieus, donker
    Plaatjes (Of wat voor soort plaatjes):

    mist, bomen, maar ook iets wat toch een beetje schoonheid meebrengt.

    Hoe je gewaarschuwd wil worden (pb/ gb): gb
    Horizontaal of verticaal: verticaal
    Voorbeeld van de soort cover: -


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Voor m'n zusje :)



    Als iets anders moet zeg je het maar


    obsessive rage

    SirenSinging schreef:
    Voor m'n zusje :)



    Als iets anders moet zeg je het maar


    (N) Niks moet anders! Tis perfect! (yeah)


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Hmm welk programma had je dan en gebruik je nu :')?


    I just caught the wave in your eyes

    Mooie covers.

    Username: Beckmann
    Naam story: I'm just a girl ~ Wolfpack
    Korte uitleg story:

    Luna verhuisd naar de plek waar haar vader woont. Haar vader, die ze eigenlijk niet kent. Met een moeilijk verleden, die ze het liefst verbergt voor iederen, dat ze zo goed als achter zich heeft gelaten, gaat ze naar haar nieuwe woonplaats. Alleen komt ze daar voor een grote verrassing te staan. Ze ontmoet namelijk mensen die ook een geheim hebben. Net zoals Luna een geheim heeft, een geheim dat met haar verleden heeft te maken.

    Tekst: I'm just a girl
    Sfeer: Mysterieuze sfeer, duister
    Plaatjes (Of wat voor soort plaatjes): Meisje met zwart haar (het liefst krullend) waarvan je het gezicht niet ziet en een bos
    Hoe je gewaarschuwd wil worden (pb/ gb): Pb
    Horizontaal of verticaal: Maakt mij niet, wat voor jou makkelijker is
    Voorbeeld van de soort cover:


    Physics is awesome

    Surrealistic schreef:
    Hmm welk programma had je dan en gebruik je nu :')?


    Had Pixia, maar dat is meer geschikt voor tekeningen. Nu heb ik de fotobewerk versie van paint :)


    obsessive rage



    Ik kan vanalles aanpassen, maar ik heb vast een poging gedaan.


    obsessive rage

    SirenSinging schreef:



    Ik kan vanalles aanpassen, maar ik heb vast een poging gedaan.


    Dat meisje dat je er zo in hebt verwerkt en de manier waarop je haar er in hebt verwerkt, is echt mooi.

    Zou je alleen misschien een ander bos willen doen?

    Het speelt zich af bij Forks, Luna komt bij het wolfpack terecht en volgens mij ziet dat bos er anders uit. Dus vandaar mijn vraag


    Physics is awesome

    Prima hoor! Ik zal naar iets geschiktst zoeken


    obsessive rage

    MT mijn aanvraag komt zo


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SirenSinging schreef:
    Prima hoor! Ik zal naar iets geschiktst zoeken


    Dankjewel! Voor de rest is hij wel helemaal goed.


    Physics is awesome

    Hetzelfde verhaal maar er is een engelse en nederlandse versie :Y)


    Username: nee maar mijn echt naam mag wel> Sharon

    Naam story:
    'To Amend The Hurt'
    'A Tale of Modern Magic and Wonder'
    Titel+ subtitel

    Korte uitleg story:

    Katie lives the ideal life: a job that pleases her, a good pay and her own house. Shortly said: she can make it on her own perfectly. One day after work, she meets Ryes, a homeless guy. Although, she can’t quite figure him out, she wants to show her good intentions. Katie offers to stay at her house until Ryes gets on his own feet. Still, Katie has to be professional as a social worker and hides her affections for Ryes. One night, she catches Ryes outside talking to a dragon and her world is turned upside down.


    Sfeer: verras me maar

    Plaatjes (Of wat voor soort plaatjes)

    Hoe je gewaarschuwd wil worden (pb/ gb): nope

    Horizontaal of verticaal: Verras me maar


    Username: nee maar mijn echt naam mag wel> Sharon

    Naam story:
    'To Amend The Hurt'
    'Een verhaal van moderne magie en verbazing'
    Titel+ subtitel

    Korte uitleg story:
    Katie leeft het ideale leven: een baan waar ze tevreden over is, een goed inkomen en een eigen huis. Kortom: ze redt het allemaal prima in haar eentje . Op een dag leert ze Ryes kennen, een dakloze man. ONdanks dat ze totaal geen hoogte van hem krijg, wil ze toch haar goede bedoelingen laten zien en ze neemt hem in huis totdat hij op eigen benen kan staan. Katie moet goed uitkijken dat ze hem niet leuk gaat vinden omdat het als maatschappelijk werker onproffesioneel overkomt. Als ze op een avond Ryes buiten betrapt pratend met een draak, verandert haar hele leven.


    Sfeer: verras me maar

    Plaatjes (Of wat voor soort plaatjes)

    Hoe je gewaarschuwd wil worden (pb/ gb): nope

    Horizontaal of verticaal: Verras me maar

    Ik hou je topic mooi in de gaten :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    MT.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    eehm de titel is "To Amend The Hurt" Just saying


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HelenaRavenclaw schreef:
    eehm de titel is "To Amend The Hurt" Just saying


    Komt door GSM...


    obsessive rage