• Welkom, geachte inwoners van Quizletarië. Dit is het Spammers Topic. *dramatisch achtergrond muziekje*



    Hierboven ziet u de stamboom van onze familie. Het is een teken dat laat zien dat wij erg gehecht zijn aan elkaar en we vinden dat we familie zijn. Voor de mensen die het zich afvroegen: Xantha heeft een gespleten persoonlijkheid. Daarom heet ze Xantheve. Dit staat alleen verkeerd in de stamboom maar dat is Laura, grootmoeder en tevens stamboom maker, vergeven.
    Laura heeft wel grootse moeite gedaan om er Xantheve van te maken, maar tot onze grote spijt deed Word daar moeilijk over en bleek de opgave onmogelijk. Laten we maar vooral niet vergeten dat Laura er alles aan heeft gedaan om Xantheve goed neer te zetten in de stamboom.

    De volgende personen worden aanbeden in dit topic:
    Dylan O'Brien
    Thomas Brodie-Sangster
    Cara Delevingne
    Kaya Scodelario
    Jennifer Lawrence
    Liam Payne (alleen door Tamara)
    Shailene Woodley
    Leonardo DiCaprio
    Michael Fassbender
    Elizabeth Banks

    Once upon a time,
    Waren er vijf Spammers, Leonie, Ilona, Laura, Romee en Henk. Ze hadden elkaar leren kennen door de RPG's en waren vriendjes geworden.
    Op een dag spamden de vijf Spammers een praattopic vol in één uur. Maar de beheerder was offline, en kon dus geen nieuw topic maken!
    Ilona zei: 'Laten we een gezelligheidstopic maken.'
    Leonie zei toen: 'Dat doe ik wel! Het wordt ons spamtopic!'
    Zo is dit spamtopic onstaan. In de loop der dagen kwamen er meerdere spammers bij, sommige RPG'ers, andere spammers. Tot op de dag van vandaag spammen ze nog topic na topic vol.
    And they lived happily ever after...


    Leden van onze hechte familie:
    MetUpAtMidnight • Leonie • De gestoorde paardengek die nogal veel spamt •
    ComingToTheTree • Ilona • De persoon die van de trap af pleurt en vervolgens gaat Just Dancen •
    WhereIToldIrmha Laura • De persoon die zich weet te snijden aan haar haar •
    NecklessOfHopeHarry Romee • De rijstwafel met skittles en energy verslaafde vogel die vogels haat •
    TheHangingTreeJente Henk • De toekomstige president van Amerika •
    AreYouAreYou • Marjolein • De tostieverslaafde fangirl •
    Ferrars • Floor • Het knapste meisje van alles wat er bestaat en niet bestaat, wordt vaak vergeleken met perfect en aanbeden wordt als een godin. •
    Perconte • Xantheve • De muziek- en celebrityverslaafde die aan teveel dingen verslaafd is en getrouwd is met Chris Evans en Michael Fassbender •
    Ephrya • Sha're • De kerstman waarvan niemand weet wie ze is en die ons steeds dreigt te verlaten.•
    Malarkey • Marie • De Thomas Sangster geobsedeerde serieverslaafde die cactussen knuffelt •
    StylinSexual • Tamara • De sexy perv die verslaafd is aan gaysmut en eten en gelovig is •
    Calendis • Julie • De persoon die met alle kracht tegen deuren duwt terwijl er overduidelijk 'trekken' opstaat en de muziekaddicted potloodlover die vage dingen doet, van Griekse mythologie houdt, damn sexy is en gewoon één en al vaag is, maar dit ook weer niet is •
    BlankSpaceSwift • Carianne • De pizzaverslaafde die de sims speelt •
    AmarisAnaïs Ananas • De Switze loner die haar username heeft gebaseerd op Starbucks medewerkers en Ananas genoemd moet worden •
    Offspring • De fandomaddicted waarvan niemand haar kan onderscheiden van Xantha/Xantheve en die is de alpha maar in werkelijk •
    Tylan • Sylvie • De persoon die hier nieuw is en door Leonie en Laura cool wordt gevonden door haar Dylan O'Brien profielfoto •


    Obliged Ships:
    You are obliged to ship the following ships:
    • Roomijs •
    • Nixan •
    • Maxilena
    • Jummy •
    • Lewily •
    • Christarel •
    • Katharchie •

    Username Of The Month ~
    The Hanging Tree


    Waiting List:
    Klik hier als je heel erg nieuwschierig bent naar onze usernames van morgen!
    Komorebi of Goya ~ Leonie
    Komorebi of Goya ~ Laura
    Guarnere of Speirs ~ Xantha
    Trohman of Fernweh ~ Romee
    Quivers ~ Julie[/q]
    Mangata ~ Henk

    • Naamsveranderingen graag doorgeven ^^.
    • Het blobfish leger van Jente, genaamd Hank, Henk en Gerard zijn onze goden.
    • Karel is onze andere god, de god der goden.
    • Geen activiteit in de topics voor langer dan twee weken betekent uit de lijst te worden gehaald. Natuurlijk is iedereen altijd welkom terug (:
    • 31/12/2014 is de heugelijke dag dat Xantheve en Tamara zijn getrouwd. You May now Kiss the bride! Wel moeten we u helaas mededelen dat Tamara treurig genoeg is overleden. Haar familie is nog steeds in de rouw.
    • De laatste reactie opent een nieuw topic! Tenzij dat die persoon offline is.
    • Exclusieve club voor Spammers Only

    Coole mensen:
    Dylan O'Brien • Thomas Brodie-Sangster • Cara Delevingne • Kaya Scodelario • Jennifer Lawrence • Leonardo DiCaprio • Scarlett Johansson • Shailene Woodley • Theo James • Ansel Elgort • Chris Evans • Stephen Amell • Michael Fassbender • Robert Downey Jr. • Chris Pratt • James McAvoy • Willa Holland • Francisco • Daniel Radcliffe • Rupert Grint • Emma Watson • Josh Hutcherson • Liam Payne • Liam Hemsworth • JK Rowling • John Green • Suzanne Collins • Rick Riordan • James Dashner • Kierra Cass • Rainbow Rowell • Stephen Chborsky • Cameron Diaz • Leonie • Donald Sutherland • Lenny Kravitz • Philip Seymour Hoffman • Stanley Tucci • Toby Jones • Wes Bentley • Woody Harrelson • Willow Shields • Paula Malcomson • Jack Quaid • Leven Rambin • Alexander Ludwig • Isabelle Fuhrman • Jacqueline Emerson • Dayo Okeniyi • Amandla Stenberg • Sam Claflin • Jeffrey Wright • Jena Malone • Lynn Cohen • Julianne Moore • Natalie Dormer • Stef Dawson • Lily Collins • Francisco Lachowski

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 20:54 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    WhereITold schreef:
    (...)

    But.... But..... But.... Username. :[


    Doe ik op de manege


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    Doe ik op de manege


    O, mooi zo.

    Btw, i guess dat ik zo het rollentopic van mijn nieuwe awesome rpg ga openen, ook al heb ik nog niet alles af, but dat boeit niet.


    She was always looking for more..

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    Doe ik op de manege

    Welke ga je neeemen?


    “A queen will always turn pain into power.”

    WhereITold schreef:
    (...)

    O, mooi zo.

    Btw, i guess dat ik zo het rollentopic van mijn nieuwe awesome rpg ga openen, ook al heb ik nog niet alles af, but dat boeit niet.

    Ikke zou nog eventjes wachten als ik jou was :/ tot de Next Gen Speeltopic er is ofzo.


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    Welke ga je neeemen?


    Goede vraag Iloon.


    She was always looking for more..

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    Ikke zou nog eventjes wachten als ik jou was :/ tot de Next Gen Speeltopic er is ofzo.


    Henk! Omdat Leo naar de manage gaat, wanneer open je het speeltopic?


    She was always looking for more..

    WhereITold schreef:
    (...)

    Henk! Omdat Leo naar de manage gaat, wanneer open je het speeltopic?


    Geef me 3 min.


    -

    TheHangingTree schreef:
    (...)

    Geef me 3 min.


    Oki :D


    She was always looking for more..

    Laura, als je dat Rollentopic opent wil ik de eerste reactie. c:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2015 - 17:39 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Adios mensjes. Ik ga en kom zo ff m'n username veranderen op m'n telefoon, dat zien jullie van zelf wel.
    Ohja, Laura, voor t rollentopic van je awesome RPG: Meisje - Animagnus - Jaar 7/6 ligt dr aan wat Iloon doet - FC: Kaya Scodelario - Gryffindor


    take me back to the basics and the simple life

    Wait wut is dr idee dan D:
    Ik weet dat het een HP RPG is


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik claim wel vast een meisje uit jaar zes, Gryffindor. c: FC zal Shailene Woodley zijn ^^

    [ bericht aangepast op 16 jan 2015 - 17:41 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Quivers schreef:
    Wait wut is dr idee dan D:
    Ik weet dat het een HP RPG is


    Duizende jaren geleden begon de geschiedenis van Hogwarts. Vier grote tovenaren stichtten de school, zoals dat in elk boek over Hogwarts staat geschreven. Rond die tijd waren de tovenaren niet zo krachtig als in het heden en ook waren ze in de minderheid. Er was geen vredige samenleving samen met muggles zoals we die nu kennen. Het beheersen van magie was geen geheim, maar je deed er beter aan om het geheim te houden. De muggles waren bang en schoten in de verdediging. De tovenaren die er waren probeerden hun leven zo goed mogelijk verborgen te houden, want anders zou het nog wel eens slecht met ze af kunnen lopen. De meesten vluchtten of zochten een plek om onder te duiken. Als kind moest je doodsbang zijn als je erachter kwam dat je de magie kon beheersen, want stel dat je vrienden en familieleden daarachter zouden komen. Dan zouden ze te bang voor je zijn om ooit nog met je om te gaan.
    Na jaren van wantrouwen tegen muggles en tovenaren, besloten een aantal tovenaren om iets te doen aan de situatie. Deze vier waren Godric Gryffindor, Helga Hufflepuff, Rowena Ravenclaw, en Salazar Slytherin. Na hun hele leven al bevriend te zijn besloten ze iets voor de toverwereld te doen door een school te openen. En zo ontstond Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. De vier stichters werden alle vier samen schoolhoofden en daarnaast ook leraren. Samen runden ze de school.
    Vandaag de dag bestaat Hogwarts welgeteld tien jaar. Al die jaren heeft het onderdak geboden aan jonge heksen en tovenaars. Het is naast een plek om te schuilen ook een plek om te leren. Het is een plek om de tovenaarssamenleving op te bouwen en om die te laten groeien. Hoe is het om in deze tijd op Hogwarts te zitten? Hoe zit het met de verdeeldheid over de afdelingen? Heeft Slytherin nu voor eens wel een reden om muggles te haten en te verachten? Het zijn immers de muggles die tovenaars en heksen op de brandstapel gooien. Hoe zit het met de Muggle Borns? Zijn zij verstoten door hun familie of proberen hun ouders ze juist te beschermen? Hoe is het voor hen om in veiligheid op school te zitten terwijl er in de buitenwereld slachtoffers vallen en dat alles in de krantenkoppen staat? In de wereld heerst er onrust, maar hoe zit het daarmee op de school?

    Alleen staat er wel een stop op Gryffindor voordat hij uberhaupt is geopend, but dat kwam doordat sommigen personen, Henk, Ilona en Leonie ook van te voren wilden reserveren. But ik denk wel dat hij er snel weer vanaf gaat. En iedereen zit automatisch in het zevende jaar zodat iedereen meer met elkaar kan rpg'en.


    She was always looking for more..

    Henk, dit duurt langer dan drie min.


    She was always looking for more..

    Oeh I like it ^^
    Anders wil ik wel uit Ravenclaw nemen hoor ^^


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either