• Ik heb een simpel, stom idee maar als ik het uitwerk zou het wel eens een leuke RPG kunnen worden. Jep een RPG want ik heb zelf ervaren dat wat 'diepere' onderwerpen en msv niet samengaan..

    Goed, het zal gaan over een groep jonge mensen van onbepaalde grootte (ligt aan het animo) die stuk voor stuk bewapend worden en dan in het wild worden afgeleverd om als rebellengroep tegen een beruchte criminele bende te vechten. Het verhaal speelt zich af verder in de 21e eeuw, ergens rond 2070. Ze trekken met hun geweren of het Wasteland, enorme vlaktes braakliggend gebied met hier en daar wat kleine bossen en beekjes die er slingeren. Overdag is het gloeiend heet, in de nacht is het er stervenskoud. De jongeren mogen pas naar huis als ze ieder lid van de bende hebben uitgeschakeld.

    IDK, het was eerst een storyidee van me, maar ik hou van rpg's. Though mensen hun personages uiteindelijk zullen sterven, vraag ik me af of jullie dit wel zouden willen doen..


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Klink goed

    Ik vind het een leuk idee heb alleen nog nooit meegedaan met een rpg, alleen maar met MSV is dat een probleem?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ehm, een rpg is bijna hetzelfde alleen wordt er meestal vanuit de 1e persoon geschreven, is er een meer ingewikkeldere gedachtegang en als er interactie is neem je wat de vorige persoon zei over in jouw post, zo ongeveer.


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Sounds kinds awesome


    We've lived in the shadows for far too long.

    Klinkt interessant! Ik zou wel mee willen doen :)
    maar is er nog een soort uitleg over hoe de jongeren bij die groep gekomen zijn, of is dat voor iedereen verschillend?


    there are no strings on me