• _______________________________________________________________

    Het is de tijd van de Marauders op Hogwarts. James, Sirius, Remus, Peter, Lily, Severus, Bellatrix, Narcissa, Lucius en nog velen anderen het zevende jaar op school. Uiteraard is dit voor hun allen een zeer belangrijk jaar. Dit jaar doen ze namelijk examen. Voor iedereen is dit natuurlijk erg spannend, al denken ze er allemaal toch anders over. Sommigen vinden het erg belangrijk en denken al aan de toekomst, anderen maakt het helemaal niets uit. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk ook allemaal om lol maken om een leuk laatste jaar te beleven. Wat zijn de Marauders nu wel niet van plan? Hoe zit het met de verliefdheden tussen de scholieren? Nu het het laatste jaar is, durft iedereen nu dan eindelijk te zeggen wat hun op het hart ligt? Kan iedereen de school met opgeheven hoofd verlaten of houden de leerlingen alleen maar negatieve herinneringen aan hun schooltijd over?


    Personages:
    Vrouwen:
    X Lily Evans ~ 1.5 Mangata
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster ~ 1.7 Goya
    X Marlene Amy McKinnon ~ 1.4 Sobremesa
    X Jessenia Melike Demirci ~ 1.7 Squib
    X Evelyn Imogen Rozaky ~ 1.7 Waldeinsamkeit
    X Alyth Sorcha Nicceasain ~ 1.7 Requille
    X Brooklyn Alexia Belladonna ~ Superheroes
    X Narcissa "Cissy Black ~ 1.5 Mangata
    X Demetria "Demi" Ariadne Westlize ~ 1.5 CaptianHook
    X Melissa 'Mel' Green ~ 1.10 Meraki_

    Mannen:
    X James Potter ~ 1.4 Waldeinsamkeit
    X Remus John Lupin ~ 1.1 Lizor
    X Sirius Orion Black ~ 1.5 Sobremesa
    Gereserveerd ~ Peter Pettigrew ~ 1.15 Stylinsexual
    X Archibald "Archie" Cleaver ~ 1.3 Trohman
    X Sylvester Lance Toye ~ 1.3 Perconte
    X Gereserveerd ~ Logan William Phellon ~ 1.11 Superheroes
    X Jason Simon McCartney ~ 1.6 CaptianHook
    X Nathaniel Edgar Hayes ~ 1.8 Squib
    X Lucius Malfoy ~ 1.14 Goya

    Quidditch Teams:
    Gryffindor:
    Captain: ~ James Potter ~ 1.4 Waldeinsamkeit
    Chaser: ~ James Potter ~ 1.4 Waldeinsamkeit
    Chaser: ~ Sirius Black ~ Sobremesa
    Chaser: ~ Gereserveerd ~ Camilla Alyssa Lynn Lancaster ~ 1.7 Goya
    Beater:
    Beater:
    Keeper: ~ Archibald "Archie" Cleaver ~ 1.3 Trohman
    Seeker: ~ Gereserveerd ~ Sylvester Lance Toye ~ 1.3 Perconte

    Huffelpuf:
    Captain: Jessenia Melike Demirci ~ 1.7 Squib
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Jessenia Melike Demirci ~ 1.7 Squib

    Ravenclaw:
    Captain:
    Chaser: Alyth Sorcha Nicceasain ~ 1.7 Requille
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Evelyn Imogen Rozaky ~ 1.7 Waldeinsamkeit
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Jason Simon McCartney ~ 1.6 CaptianHook

    Slytherin:
    Captain: Demetria "Demi" Ariadne Westlize ~ 1.5 CaptianHook
    Chaser: Demetria "Demi" Ariadne Westlize ~ 1.5 CaptianHook
    Chaser: Narcissa black ~ 1.5 Mangata
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:

    Quidditch commentator:

    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    Zaterdag 1 November.
    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Zaterdag 15 November.
    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Zaterdag 14 Februari.
    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    Zondag 1 Maart
    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    Zaterdag 2 Mei.
    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Zaterdag 16 Mei.


    Regels:
    - Er is een minimaal aantal woorden van 200 woorden per post. Dit moet haalbaar zijn.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon. Als je een tweede personage neemt, weet dan wel zeker dat je genoeg tijd hebt voor beiden.
    - Alleen Mangata en Waldeinsamkeit mogen topics aanmaken.
    - Hou het gezellig!
    - Iedereen zit in het zevende jaar, dit is om het onbeseft buitensluiten van anderen te voorkomen.
    -16+ mag, maar zet het wel in een spoiler of met een waarschuwing erbij voor de personen die het liever niet lezen.
    - Zonder toestemming mag je geen personages van anderen besturen.
    - Houd jongens en meisjes zo gelijk mogelijk.
    - Ondanks dat de personages in het echt niet allemaal even oud zijn, spelen we in deze rpg dat de personages in de beginpost even oud zijn.
    - Je mag bestaande personages kiezen, maar je mag ook niet bestaande personages aanmaken.
    - Geen ruzie, in de rpg mag natuurlijk wel.
    - Reservaties blijven 4 dagen staan.




    Maandag 1 September:
    Het is weer 1 september, de dag die een nieuw schooljaar aankondigt voor de leerlingen van Hogwarts. Hun laatste jaar op school begint morgen al en momenteel zijn ze in de Hogwarts Express, die hun naar school brengt. Hun reis is net afgelopen. De trein is net gestopt. Hierna gaan ze naar buiten en beginnen ze aan de weg naar het kasteel. Ze hebben vandaag voor het eerst na de vakantie hun vrienden weer gezien, al zijn er natuurlijk ook vijanden. Morgen zullen de lessen al beginnen.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 12:55 ]


    She was always looking for more..

    TheHangingTree schreef:
    - Ik wil even benadrukken dat het minimum aantal woorden per post 200 is, een aantal mensen schijnt dat vergeten te zijn :') -


    - Sorry Henkie. Maar ik ben echt een inspiratieloos rotwijf. -


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    - Sorry Henkie. Maar ik ben echt een inspiratieloos rotwijf. -

    - vergeet zelfbeledigend niet-


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    - vergeet zelfbeledigend niet-


    - *Rolt met ogen* -


    take me back to the basics and the simple life


    Evelyn Imogen Rozaky


    Het is even stil in de coupé en ondertussen begint Remus weer zijn boek te lezen. Ik heb daar persoonlijk nooit geduld voor. Ik kan er niet eens stil bij zitten.
    "Ga je even mee?" Vraagt Sirius dan ineens, op een iets serieuzere toon dan normaal gesproken. "We zijn zo weer terug, hoor," Zegt hij geruststellend tegen Alyth. Nadat hij dat heeft gedaan sta ik ook op en loop ik achter hem aan, terwijl ik iets mompel en gebaar wat op sorry lijkt. Ik laat haar liever niet achter met iemand die ze eigenlijk totaal niet kent. Ik loop achter Sirius aan naar het toilet, waar ik hem volg naar een klein wc hokje waar nog amper één persoon in past. "Oké ik heb dus geen zin om hier het hele schooljaar mee rond te lopen," Zegt hij, waarna ik gelijk weet waar hij het over heeft.
    "Ik ook niet." Zeg ik daarop met een kleine zucht. "Maar ik heb geen idee wat we eraan kunnen doen. Ik heb geen idee wat ik ga doen, ik heb geen een of ander levensplan en ik weet niet wat ik voor baan wil en hoe ik nog in de wizard wereld kan zijn als ik er niet op school zit tenzij ik daar een baan heb, die ik dus niet heb en ik wil jouw wel blijven zijn, al heb ik geen idee hoe." Ik begin een beetje te ratelen, wat ik wel vaker doe. Soms krijg ik alles dan meer op een rijtje, wat nu niet echt het geval is. Mijn stem klinkt niet echt gefrustreerd, maar meer moedeloos.


    She was always looking for more..


    Sirius Orion Black •


    'Ik ook niet,' zegt Evelyn meteen. Zoals gewoonlijk weet ze precies wat ik denk. 'Maar ik heb geen idee wat we eraan kunnen doen. Ik heb geen idee wat ik ga doen, ik heb geen een of ander levensplan en ik weet niet wat ik voor baan wil en hoe ik nog in de wizard wereld kan zijn als ik er niet op school zit tenzij ik daar een baan heb, die ik dus niet heb en ik wil jouw wel blijven zien, al heb ik geen idee hoe,' ratelt ze. Als Lyn nerveus of depressief is dan gaat ze altijd ratelen.
    'Rustig,' zeg ik dus ook, waarna ik haar in mijn armen neem. Niet dat we heel veel anders kunnen doen in dit mini hokje, maar goed.
    'Luister,' zeg ik, maar mijn stem stokt. Lyn is niet zoals alle andere vriendinnetjes die ik heb gehad. Ik houd oprecht van haar en dat laat ik niet stoppen door een stomme school. 'Laten we gewoon afspreken dat... dat...' stamel ik, niet zeker wetend hoe ik moet zeggen wat ik denk. Dus uiteindelijk doe ik Eveyn gewoon na en begin ook te ratelen. 'Aangezien ik niet voor eeuwig bij James kan wonen en ik sowieso niet terug ga naar dat verschrikkelijk huis ga ik toch wel een nieuw plekje zoeken om in te wonen en dan kan jij net zo goed bij me komen wonen maar alleen als je dat wilt natuurlijk,' zeg ik allemaal in één adem, waarna ik Evelyn nerveus aan kijk.


    “A queen will always turn pain into power.”

    || Camilla Alyssa Lynn Lancaster ||
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––



    Niet veel later komt Marlene ook aanrennen, ze loopt langzamer maar geeft me alsnog een stevige knuffel. "Camil, gaat het?" vraagt ze bezorgd, nadat ze waarschijnlijk mijn betraande gezicht heb gezien. Ik haal mijn schouders op, glimlach en schud mijn hoofd tegelijkertijd. "Gaat het ooit goed?" is mijn reactie. Want het gaat nooit goed. Het is lang niet altijd zichtbaar maar dat betekend niet dat het goed gaat. En dat weten alleen Marlene en Lily. Waarom zou de rest het ook weten. Ze zouden me toch laten stikken. Ik pak mijn hutkoffer en til hem even op. Maar een pijnscheut schiet al snel weer door mijn zij en ik laat de koffer snel weer vallen. Godverdomme. Natuurlijk moest mijn vader vanochtend nog even extra trappen in mijn zij. Maar nogmaals ben ik dankbaar voor het feit dat hij mijn gezicht met rust heeft gelaten. Ik bekijk mijn outfit even en sla mijn armen daarna over elkaar heen. Ik had vandaag een shirt met korte mouwen gepakt, maar bij naden inzien had ik ondanks de warmte beter iets met lange mouwen aan kunnen doen, aangezien er allemaal paarse, blauwe en rode plekken op mijn armen te zien zijn.


    take me back to the basics and the simple life


    Evelyn Imogen Rozaky


    "Rustig," Probeert Sirius me te kalmeren, wat ik ook een beetje doe. Ik heb hoe dan ook nog een jaar de tijd om één of ander plan uit te denken. Niet dat ik denk dat ik in een jaar een plan kan verzinnen, maar ik kan allicht een poging doen. Ik ben alleen niet zo handig in het plannen van een toekomst. "Luister," Zegt Sirius, al klinkt zijn stem om één of andere reden niet erg rustig. "Laten we gewoon afspreken dat... dat..." Ik frons een beetje. Meestal zegt Sirius gewoon gelijk alles wat hij denkt. Dit moet echt serieus zijn. Terwijl dit gesprek al een paar minuten is begonnen dringt dat nu pas tot me door. Ik wacht totdat hij weer iets zegt en probeer hem daar even tijd voor te geven. Al snel gaat zijn mond weer open en begint hij net als ik deed te ratelen. "Aangezien ik niet voor eeuwig bij James kan wonen en ik sowieso niet terug ga naar dat verschrikkelijk huis ga ik toch wel een nieuw plekje zoeken om in te wonen en dan kan jij net zo goed bij me komen wonen maar alleen als je dat wilt natuurlijk," Even sta ik perplex. Vroeg hij nou net echt of ik bij hem wilde gaan wonen? Volgens mijn oren was dat wel het geval. Het eerste wat ik denk is dat mijn ouders dit nooit van mijn leven gaan goedkeuren, maar dat weerhoud me er alleen niet van om te zeggen wat ik echt vindt en wil.
    "Ja." Zeg ik dan kort. "Ik zou niets liever willen."


    She was always looking for more..


    Sirius Orion Black •


    Even staat Evelyn me aan. 'Ja. Ik zou niets liever wilen.'
    Eerst dringt het niet helemaal tot me door. Huh? Zei ze ja? Dan besef ik het.
    'Yeaas!' roep ik uit. Zonder na te denken over het feit dat we in een mini wc-hokje zitten til ik haar op en draai haar rond. Dat mislukt zwaar maar dat maakt niet uit. Ik ben gewoon zo ongelofelijk blij. Nu kan ik zorgeloos het jaar in, ten minste, zo zorgeloos als het examen jaar kan zijn. Met Lyn aan mijn zijde zal het een stuk makkelijker zijn.
    Dan besef ik dat Lyn echt heel erg veel voor me betekent. Dit meisje is niet zomaar een vriendinnetje. Ze betekent meer dan dat voor mij. Het is bijna grappig - niemand had verwacht dat ík ooit in een serieuze relatie zou komen. Kom op, zo was ik gewoon niet. Maar Evelyn heeft het op de één of andere manier voor elkaar gekregen me te veranderen. Nou ja, niet helemaal - ik ben nog steeds een kinderachtig en druk (zeventien jarig) kind - maar naast dat heeft Evelyn een wonder verricht. Op dat moment van overwelmende liefde kus ik haar - niet zomaar een kusje, maar een kus waarin ik hopelijk vertel hoe veel ik van haar houd.

    -Sentimentele Sirius xd-


    “A queen will always turn pain into power.”


    ~ Marlene Amy McKinnon ~

    Camilla glimlacht zwakjes en haalt haar schouders op. 'Gaat het ooit goed?'
    Lily en ik wisselen een bezorgde blik. Camilla's thuissituatie is nogal... verschrikkelijk slecht, zeg maar. Maar gelukkig is ze nu een jaar op Hogwarts en daarna kan ze lekker zelf een huis kopen ofzo.
    Camilla bukt en pakt haar koffer op, maar met een kreun laat ze hem weer vallen. Meteen pak ik hem op en neem de loodzware koffer mee voor Camilla.
    'Kom, de trein zal zo wel vertrekken. We moeten nog een coupé vinden.' Ik loop terug naar Mary, die in haar eentje bij de koffers staat. Mary begint steeds verder uit het vriendengroepje vallen, merk ik. Volgens mij weet ze niet eens hoe slecht het eigenlijk met Camil gaat.
    Bij haar aangekomen geeft Mary Camilla ook een korte knuffel. Met moeite neem ik Camilla's koffer en de mijne mee en sleep ze over het perron heen, naar de trein toe. Het perron begint al aardig leeg te lopen; de trein zal zo wel gaan vertrekken. Archie heb ik nog steeds niet gezien, en eigenlijk verlang ik naar zijn aanwezigheid. Hopelijk is hij al in de trein, anders is hij wel een beetje laat. Wat wel echt iets voor Archie zou zijn.

    -dit is het moment voor Archie om het perron op te rennen en Mar te helpen met de twee koffers... :')-

    [ bericht aangepast op 9 jan 2015 - 21:18 ]


    “A queen will always turn pain into power.”


    Evelyn Imogen Rozaky


    "Yeaas!" Roept Sirius luid, waar ik om moet lachen. Dan doet hij om poging om me op te tillen en rond te draaien, al heb ik niet echt een idee dat dat een succes is. Ondanks dat het niet werkt, laat het mij wel goed voelen. Hij laat mij goed voelen. Door hem voel ik dingen waarvan ik niet had geweten dat ik ze kon voelen. Hij is de enige die zoiets bij mij kan losmaken. Sinds het moment dat ik hem in het eerste jaar voor het eerst zag was ik verliefd op hem en dat gevoel is met de jaren alleen maar sterker geworden. Eerst was ik doodsbang om tegen hem te praten, maar ik ben maar al te blij dat ik dat uiteindelijk toch wel heb gedaan. Zodra hij me weer neer zet zoent hij me, wat me enigszins overweldigd. Ik kus hem terug, mijn ene arm leg ik half op zijn schouder en de andere begint weer eens in de onderkant van zijn haar te rommelen. Ik heb in mijn jaren op Hogwarts een paar vriendjes gehad in poging hem te vergeten, maar dat deed ik nooit en uiteindelijk ben ik daar dan ook mee opgehouden en ben ik er gewoon voor gegaan. Voor hem.
    "Ik hou van je." Zeg ik zacht als de kus over is.


    She was always looking for more..

    LILY EVANS.


    "Ik jou ook" zegt Camilla met een kleine glimlach.
    "Sorry dat ik zo weinig contact heb gehad. Jeweetwel, m'n vader" voegt ze er zachter aan toe. Ik knik begrijpend en kijk haar even vol medelijden aan. Ik weet dat ze geen medelijden wilt maar ieder ander in haar situatie zou het niet trekken. Ze is sterk maar toch snap ik niet hoe ze het na al die jaren nog steeds uithoudt. Ik zie dat Marlene ook naar ons toe komt rennen en Mary een beetje hulpeloos bij onze hutkoffers achterlaat.
    "Camil, gaat het?" Vraagt ze nadat ze haar een stevige knuffel heeft gegeven.
    "Gaat het ooit goed?" Is Camilla's reactie.
    "Kom, de trein zal zo wel vertrekken. We moeten nog een coupé vinden" zegt Marlene. Ze pakt Camilla's hutkoffer op en loopt weer richting Mary die Camilla vervolgens even kort omhelst. Ik kijk glimlachend toe naar Marlene die twee hutkoffers over het perron probeert te slepen en tussendoor om de tien seconden om zich heen kijkt op zoek naar Archie.
    "Als jullie alvast een coupé zoeken dan kom ik als ik klaar ben" zegt ik tegen Mary, Marlene en Camilla. Ik ben stiekem best wel benieuwd wie dit jaar Head Boy is en kan ook niet wachten om erachter te komen.
    "Ik was er nog niet aan toe gekomen om het je te vertellen, maar ik ben dus Head Girl geworden" zeg ik met een glimlach tegen Camilla.
    "Tot zo" zegt ik tegen mijn drie vriendinnen waarna ik de trein in stap opzoek naar de coupé. Na een paar meters gelopen te hebben kom ik aan bij de coupé. Voorzichtig open ik de deuren om vervolgens te kijken naar welk gezicht er in de ruimte zit.
    "Jij?" Zeg ik tegen niemand minder dan Potter.


    -


    Sirius Orion Black •


    Ik voel haar handen in mijn haar, overal. Mijn ene hand ligt op haar rug, de andere op haar wang. Ze heeft hele zachte wangen.
    'Ik hou van je,' zegt ze dan. Ik glimlach. 'En ik hou van jou,' zeg ik, waarna ik nog een kus op haar voorhoofd druk. Volgens mij is dat een tik geworden.
    Dan lopen we hand in hand terug naar onze coupé. Binnen zit iedereen precies zoals ze dat eerst deden, Remus met een boek en Alyth ongemakkelijk om haar heen kijkend. Met een grote glimlach op mijn gezicht zak ik weer neer op mijn plaats. Door het raam zie ik dat het perron aardig leeg begint te worden; de trein zal zo wel vertrekken. James is nergens te bekennen. Oh, wacht, die is natuurlijk Head Boy dingen doen. Het was zo grappig toen James die badge kreeg. Eerst bleef hij iets van 10 mintuen staren naar zijn envelop - ik dacht dat hij van school was gestuurd ofzo - totdat hij me aankeek met een what-is-wrong-with-the-world blik en zei: 'ikke... ben Head Boy.' Terwijl hij niet eens een prefect was. Waarom Dumbledore dat gedaan heeft, geen idee. Misschien shipt hij James en Lily en heeft hij haar Head Girl gemaakt.


    “A queen will always turn pain into power.”


    James Potter


    Na een paar minuten hoor ik de deur van de coupé weer open gaan, waarna ik opricht benieuwd richting de deuropening kijk. Ik hoop heel erg dat het geen vreselijk persoon is met wie ik al jaren ruzie heb, een Slytherin of één van mijn exen. Dat laatste kan nog wel eens erg gecompliceerd worden. Ik hoop maar dat ze dan ook niet bij één van die drie opties hoort. Als ik zie wie het is heb ik het idee dat mijn adem even stopt, maar als ik door heb wat dit betekent komt er een enorme grijns op mijn gezicht. In de deuropening staat Lily Evans.
    "Jij?" Vraagt ze. Haar stem klinkt als het tegenoverstelde van hoe ik me nu voel, maar ik ben dan ook van plan om daar grote verandering in te brengen.
    "Jij?" Vraag ik lichtelijk geamuseerd. Ik kan namelijk wel hetzelfde zeggen als zij. Ondertussen dringt het steeds beter tot me door wat hier nou daadwerkelijk aan de hand is. "Wat leuk dat we nu eindelijk eens wat meer tijd met elkaar kunnen doorbrengen Lily. Ik zal maar gelijk van de gelegenheid gebruik maken om jouw te laten zien dat ik geen compleet gestoorde gek ben."


    She was always looking for more..

    || Camilla Alyssa Lynn Lancaster ||
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––



    "Kom, de trein zal zo wel vertrekken. We moeten nog een coupe vinden." Zegt Marlene, waarna ze mijn hutkoffer pakt. Ik glimlach dnakr/ Even later pakt ze die van zichzelf er ook nog bij. Even wil ik protesteren maar ik weet dat ik mijn hutkoffer toch zelf nooit zal kunnen dragen. "Als jullie vast een coupe zoeken dan kom ik als ik klaar ben. Ik was er nog niet aan toegekomen om het je te vertellen, maar ik ben dus Head Girl geworden." zegt Lily met een glimlach, en glimlach. "Vet leuk Lils!" zeg ik tegen haar, omdat ik weet dat het gewon supergoed bij haar past. "Tot zo!" zegt ze wanneer ze vervolgens de trein in stapt. Ik volg Marlene de trein in en zoek naar een coupe. Als ik er een vind ga ik voor Marlene lopen en doe ik het deurtje open, waarna ik mijn koffer overpak en hem naar binnensleep. Omdat ik de kracht niet heb om hem op te tillen schuif ik hem onder een bankje. Ik ga zitten bij het raam en kijk even naar buiten. al die mensen die hun kinderen uitzwaaien. Waarom was het bij mij nou nooit zo geweest.. En alweer valt er een traan over mijn wang, en er volgen er meer. Ouderliefde heb ik nooit gekend.


    take me back to the basics and the simple life


    Evelyn Imogen Rozaky


    "En ik hou van jou," Zegt Sirius, waarna hij weer een kus geeft op mijn voorhoofd. Dat doet me weer glimlachen, waarna we maar besluiten om te gaan. Het kan denk ik nog wel vreemd worden als iemand ons in dat hokje zien staan, maar gelukkig is dat niet gebeurt. Als we terug in onze coupé zijn ziet het er niet naar uit dat Remus en Alyth ergens over hebben gepraat of zo. Ik voel me ergens wel schuldig dat ik was weggelopen van mijn vriendin, maar anders zat ik hier nog steeds geen idee te hebben over volgend jaar en het was nou ook niet echt een gesprek waar ik een heel publiek bij wil betrekken, ook al is Alyth een goede vriendin.
    "We zijn weer terug." Zeg ik, gewoon om iets te zeggen te hebben. Ik ga weer naast Sirius zitten en probeer op het bankje in een kleermakerszit te gaan zitten, wat mijn absolute favoriete houding is. Het bankje is daar alleen niet ontzettend geschikt voor maar dat maakt mij niet uit. Ondertussen heb ik echt geen idee waar we over moeten gaan praten, dus houd ik mijn mond maar. Het eerste wat in me opkomt is school, maar ik heb even geen zin in zo'n soort gesprek.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2015 - 22:15 ]


    She was always looking for more..