• (Naam) is een aparte jongen. Zijn afkomst is namelijk erg speciaal: (Naam) is een volbloed god. Hij is de zoon van Cupido, ook wel bekend als Eros, en heeft het van zijn vader overgenomen toen die het eenzame werk niet meer aankon. De opdracht van (Naam) is om de liefde te verspreiden, met zijn magische pijlen en vermogen om iedere gedaante aan te nemen die hij wil aannemen. Dit doet hij met veel plezier, totdat hij gek wordt van al de liefde om hem heen. In een boze bui spreekt hij een vloek uit over zijn pijlen en begint er lukraak mee te gooien. Dit zal de wereld grote problemen brengen, en (Naam) moet ze allemaal zelf oplossen..
    Welcome in Cupid's World.


    - Leuk idee? Doen/Niet doen?
    - Leuke (Griekse) jongensnaam?
    - Titel? Little bit of love / Cupid's Arrows / Agápi
    - Zou jij het lezen?
    - Opmerkingen/tips?

    Alvast bedankt (flower)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 14:43 ]


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Ik wil niet heel moeilijk doen xd. Maar Cupido is de Latijnse naam van de godheid. In het Grieks heet hij Eros.
    maar ik vind het een leuk idee^^.


    I am an idiot, I move.

    Shade schreef:
    Ik wil niet heel moeilijk doen xd. Maar Cupido is de Latijnse naam van de godheid. In het Grieks heet hij Eros.
    maar ik vind het een leuk idee^^.


    Oh ja, haha. Ik haal ze altijd door elkaar. :]


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    - Leuk idee? Doen/Niet doen?
    - Leuke (Griekse) jongensnaam?: Amarus: Onsterfelijke liefde.
    Erastus: Lieftallig, Geliefde.
    Philon: Liefde.

    - Titel? Little bit of love / Cupid's Arrows / Agápi.
    Mij lijkt de naam: Agápi, het leukst. Maar ook Cupid's Arrows, lijkt me wel een coole naam.<3
    - Zou jij het lezen? Ja, mij lijk het echt een meeslepend verhaal. Ik ga het zeker lezen. Staat er al een deel van online? Zo niet, wil je het me dan vertellen als het online staat?
    - Opmerkingen/tips? Niet echt, het lijkt me perfect geschreven. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Leuk idee? Doen/Niet doen?
    - Leuke (Griekse) jongensnaam? Geen idee. :3
    - Titel? Little bit of love / Cupid's Arrows / Agápi
    - Zou jij het lezen? Nee, sorry. Ik lees niet veel stories meer.
    - Opmerkingen/tips? Nope. (krul)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Doen; a little bit of love


    I'm in love with you and all your little things

    Bedankt jongens, ik heb besloten dat ik het ga doen. Er staan nog geen hoofdstukken online, maar die zullen hopelijk snel komen! (nerd)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''