• --

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 11:15 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Sterkte! En laat het gewoon het andere oor ingaan en aan de andere kant uit... :p


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 11:16 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    (...)
    Dat doe ik al 2,5 jaar..

    Ooh tsjah uhm dan weet ik het ook niet.


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Zou je niet met iemand erover kunnen praten?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Okee dat is echt klote! ;S
    Normaal zou ik proberen een oplossing te verzinnen, maar in dit geval... Sorry, maar ik heb geen idee ;/ Wat ik wel weet is dat er veel mensen hier op Q zijn die naar je luisteren, als je daar behoefte aan hebt. En ik ook! Dus als je wilt praten, als je je hart wilt luchten, kom gerust naar mij! <3
    Sterkte! <3


    Inspiration can hit you any time

    Jouw moeder moet naar een afkickkliniek, of heeft iig psychologisch hulp nodig. Jij moet tot rust komen en kan beter tijdelijk ergens anders gaan wonen :/


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 11:16 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Kan je haar niet in rehab stoppen? o.O Serieus, jouw moeder heeft hulp nodig! En dit verdien jij ook niet.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Penguin schreef:
    Jouw moeder moet naar een afkickkliniek, of heeft iig psychologisch hulp nodig. Jij moet tot rust komen en kan beter tijdelijk ergens anders gaan wonen :/


    ^dit.

    Het klinkt misschien heel erg, maar het is écht wel het beste voor haar.


    I'd rather die than be famous.

    BlueWolf schreef:
    Okee dat is echt klote! ;S
    Normaal zou ik proberen een oplossing te verzinnen, maar in dit geval... Sorry, maar ik heb geen idee ;/ Wat ik wel weet is dat er veel mensen hier op Q zijn die naar je luisteren, als je daar behoefte aan hebt. En ik ook! Dus als je wilt praten, als je je hart wilt luchten, kom gerust naar mij! <3
    Sterkte! <3

    Dat is lief van je.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Misschien kun je praten met een psycholoog/hulpverlener, in de zin van, vragen of hij/zij een idee heeft wat je het beste kunt doen?


    Inspiration can hit you any time

    Atropos schreef:
    (...)
    Dat is lief van je.


    Graag gedaan <3


    Inspiration can hit you any time

    Atropos schreef:
    (...)
    Kijk, daar ligt het probleem als dat een mogelijkheid was. Dan had ik dat allang gedaan. Maar ze is al een x opgenomen geweest en heeft daar ontzettend veel trauma's van. en ze heeft letterlijk gezegd: 'Als ik weer word opgenomen. Ben ik weg. Letterlijk weg.' dus ik durf gewoon niets te ondernemen...

    Eigenlijk hoort de verantwoordelijkheid voor je moeder niet eens bij jou te liggen, is er niemand anders die je moeder wel zou kunnen helpen? Familie ofzo? Maar ik weet niet hoe goed ze op patiënten letten in afkickklinieken, in sommige klinieken zou je niet eens zelfmoord kunnen plegen (mocht ze dat willen) vanwege de 24/7 toezicht.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    BlueWolf schreef:
    Misschien kun je praten met een psycholoog/hulpverlener, in de zin van, vragen of hij/zij een idee heeft wat je het beste kunt doen?

    Dat zou ik indd nog kunnen doen. Maar dan wel echt met iemand waarvan ik weet dat hij/zij vertrouwensplicht heeft. Anders wordt ze dus opgenomen omdat ze een gevaar is voor zichzelf en/of omgeving.. maar ik heb echt geen idee waar ik dan moet zoeken..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Aan je moeders drankprobleem kun je niet echt veel doen. Als je haar laat doen, blijf je in deze kutsituatie zitten. Als je de drank van haar weghaalt, voelt ze zich vernederd en boos. Maar aan de andere kant voel je je ook heel slecht als je letterlijk niets doet. Misschien kun je met iemand praten waarmee je moeder echt mee kan en wil praten. Iemand anders, die jij ook kunt vertrouwen. Want al ben je geen tien meer, je bent nog steeds een 'kind' dat hoort te leven zonder zorgen. Je mag me altijd PBen, als je nood hebt aan een gesprek. Ik wil ook weg uit dit huis, om 101 redenen.. Anders lopen we gewoon samen weg van de problemen. -grapje. Dat is net wat je niet moet doen.
    Ik kan altijd goed luisteren. En je moet je echt niet stom voelen als je dan ook nog serieus een PB stuurt. Sterkte!