• Offside schreef:

    The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Rudolph • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    CrissSquared • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Larents • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Stylinsexual • Tamara • Fanta • 14 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Nenya • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Rudolf • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    NoStranger • Linde • - • 13 •
    Ziggler • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Jonty • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Beatus • Loeka • Coca Cola • 14 •



    Song of the night:Never Been In Love ft. Icona Pop Cobra Starship

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 10 januari.
    - Saartje met Take me to church van Hozier
    - Kim met 'Shut Up And Dance' van Walk The Moon
    - Sylvie met Nickelback - Edge Of A Revolution
    - Kyle met Fools Garden - Lemon tree
    - Rani met Kodaline - Honest
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Lieve Nightclubbers, Sylvie (Ziggler) gaat een Nightclub story beginnen en wil iedereen uit dit topic de kans geven om deel uit te maken van de story. Ze wil iedereen er graag in betrekken omdat deze story tot stand komt door dit topic. Daarom is haar vraag wie graag in de story wil verschijnen? Als je je opgeeft kom je als personage in de story terecht, je mag dan ook een eigen rol opgeven (het wil dan dus niet zeggen dat je co-auteur wordt). Een tip voor de rollen, het verhaal draait om een nachtclub, dus bedenk wat voor mensen daar rondlopen (bv. uitbater van de club, barman, dj, bewaker, ect.). Het is niet verplicht om je op te geven, dit is geheel vrijwillig. Bedenk wel dat eenmaal de story begint er geen rollen bij kunnen komen of weggaan, om de verhaallijn niet door de war te gooien.

    Alleen je rol opgeven! Geen lijstje invullen!

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 23:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De buitenkant. Ik ben nog niet klaar met de buitenkant van het huis. Het is wat kaal dus ik ga da aanpassen, maar ik wil mijn sims het geld laten verdienen dus dat ga ik dan daar in steken.



    Van bovenaf



    Binnenkant



    De "tuin". Wordt ook nog meer hoor, hahah.



    Maar het is dus zo'n typisch gelijkvloers huis, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lekker groot huis, Kyle. Nu heb ik ook weer zin om Sims te spelen. Laatst was ik zo trots op mijn enorme studentenhuis bij Sims 3 Studententijd (enige keer dat ik eens iets fatsoenlijk had kunnen maken xp).


    16 - 09 - '17

    Mooi huis! :3


    26 - 02 - '16

    Tylan schreef:
    Lekker groot huis, Kyle. Nu heb ik ook weer zin om Sims te spelen. Laatst was ik zo trots op mijn enorme studentenhuis bij Sims 3 Studententijd (enige keer dat ik eens iets fatsoenlijk had kunnen maken xp).


    Haha, de grootte valt nog wel mee. Ik heb wel eens een villa gemaakt ;D
    Ik wilde echt zo'n American family idee, hahah. Dus nu heb ik een gezin bestaande uit twee ouders en twee kinderen.


    Thanks Erieka!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Erg nice, Kyle!

    In het huis van twee verdiepingen dat ik gisteren heb gebouwd, was over de 100,000 Simdollars heen mét interieur en het kostte al ruim 40,000 Simdollars zonder interieur. Het was dus aardig duur..
    Ik heb een Sim gemaakt die in het huis ging wonen, om hem vervolgens te laten starten met een zangcarrière, waarbij hij nog op niveau 1 zit. Eigenlijk wil ik hem naar de universiteit sturen, maar ik moet zijn vaardigheden verhogen om hem een beurs te laten krijgen. Hij heeft tot nu toe alleen Kunstwetenschappen op de maximale 400 punten.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    CrissSquared schreef:
    Erg nice, Kyle!

    In het huis van twee verdiepingen dat ik gisteren heb gebouwd, was over de 100,000 Simdollars heen mét interieur en het kostte al ruim 40,000 Simdollars zonder interieur. Het was dus aardig duur..
    Ik heb een Sim gemaakt die in het huis ging wonen, om hem vervolgens te laten starten met een zangcarrière, waarbij hij nog op niveau 1 zit. Eigenlijk wil ik hem naar de universiteit sturen, maar ik moet zijn vaardigheden verhogen om hem een beurs te laten krijgen. Hij heeft tot nu toe alleen Kunstwetenschappen op de maximale 400 punten.


    Mag ik het huis zien? :D
    Ik ben altijd zo nieuwsgierig naar mensen hun gebouwde huizen, haha.


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Mag ik het huis zien? :D
    Ik ben altijd zo nieuwsgierig naar mensen hun gebouwde huizen, haha.

    Ik zal er morgen screenshots van maken. (;


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    CrissSquared schreef:
    (...)
    Ik zal er morgen screenshots van maken. (;


    Okidoki (:


    16 - 09 - '17

    Ohmygoodnes Ö Er is iets serieus mis met Stiles ):


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Thylan schreef:
    Ohmygoodnes Ö Er is iets serieus mis met Stiles ):


    Wie?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Wie?


    Personage van Teen Wolf. Dylan O'Brien/Stiles Stilinski.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Thylan schreef:
    (...)

    Personage van Teen Wolf. Dylan O'Brien/Stiles Stilinski.


    Oh getsie, speelt hij in die serie? Meh, why Dylan, why.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Oh getsie, speelt hij in die serie? Meh, why Dylan, why.


    Ja daarom was ik de serie gaan kijken (: Ben jij niet voor Dylan of Teen Wolf?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Thylan schreef:
    (...)

    Ja daarom was ik de serie gaan kijken (: Ben jij niet voor Dylan of Teen Wolf?


    Teen wolf :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thylan schreef:
    Ohmygoodnes Ö Er is iets serieus mis met Stiles ):


    What's wrong with cutie?

    @Kyle, ik hou van je profielfoto!


    16 - 09 - '17