• Offside schreef:

    The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Rudolph • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    CrissSquared • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Larents • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Stylinsexual • Tamara • Fanta • 14 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Nenya • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Rudolf • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    NoStranger • Linde • - • 13 •
    Ziggler • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Jonty • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Beatus • Loeka • Coca Cola • 14 •



    Song of the night:Never Been In Love ft. Icona Pop Cobra Starship

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 10 januari.
    - Saartje met Take me to church van Hozier
    - Kim met 'Shut Up And Dance' van Walk The Moon
    - Sylvie met Nickelback - Edge Of A Revolution
    - Kyle met Fools Garden - Lemon tree
    - Rani met Kodaline - Honest
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Lieve Nightclubbers, Sylvie (Ziggler) gaat een Nightclub story beginnen en wil iedereen uit dit topic de kans geven om deel uit te maken van de story. Ze wil iedereen er graag in betrekken omdat deze story tot stand komt door dit topic. Daarom is haar vraag wie graag in de story wil verschijnen? Als je je opgeeft kom je als personage in de story terecht, je mag dan ook een eigen rol opgeven (het wil dan dus niet zeggen dat je co-auteur wordt). Een tip voor de rollen, het verhaal draait om een nachtclub, dus bedenk wat voor mensen daar rondlopen (bv. uitbater van de club, barman, dj, bewaker, ect.). Het is niet verplicht om je op te geven, dit is geheel vrijwillig. Bedenk wel dat eenmaal de story begint er geen rollen bij kunnen komen of weggaan, om de verhaallijn niet door de war te gooien.

    Alleen je rol opgeven! Geen lijstje invullen!

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 23:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Respect is echt ver te vinden...


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    Respect is echt ver te vinden...


    ?


    26 - 02 - '16

    Ambrose schreef:
    Respect is echt ver te vinden...


    Wat is er?


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    (...)

    Wat is er?


    -

    Ach gewoon, het is toch overal?
    Maar dit gebeurde er net. Er zaten drie kindjes op een draaimolentje in onze supermarkt. Komt er van die jeugd aan (15/16) en die nemen heel dat ding in beslag, dus die ouders zeggen er iets van - beginnen die mongolen met zijn allen te schreeuwen. Beveiliging erbij, gaan ze daar ook nog eens tegen tekeer. Vervolgens trappen ze bloempotten om die daar vlakbij staan. ><'


    I'm your little ray of pitch black.

    -

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 18:38 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    De codes in de blog zijn btw geupdate ;)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Daar ben ik weer! Wat een drukte rond nieuw jaar poeh.


    Face to face with madness

    Soms schaam ik me gewoon voor mensen van mijn leeftijd. :')

    En ik sta in de top, YAY. c:

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 17:39 ]

    Ambrose schreef:
    Ach gewoon, het is toch overal?
    Maar dit gebeurde er net. Er zaten drie kindjes op een draaimolentje in onze supermarkt. Komt er van die jeugd aan (15/16) en die nemen heel dat ding in beslag, dus die ouders zeggen er iets van - beginnen die mongolen met zijn allen te schreeuwen. Beveiliging erbij, gaan ze daar ook nog eens tegen tekeer. Vervolgens trappen ze bloempotten om die daar vlakbij staan. ><'


    Wtf zeg... -.-


    16 - 09 - '17

    Nja, de jeugd is erg maar heb je de oudjes van deze tijd gezien? Die hebben echt overal schijt aan, maar zelf wel op de jeugd lopen katten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Nja, de jeugd is erg maar heb je de oudjes van deze tijd gezien? Die hebben echt overal schijt aan, maar zelf wel op de jeugd lopen katten.


    Precies dat zei ik laatst tegen mijn moeder!
    Ze denken dat ze zelf alles goed doen en dat de jeugd fout is, kijk lekker naar jezelf, man.
    Sorry not sorry

    Beatus schreef:
    (...)

    Precies dat zei ik laatst tegen mijn moeder!
    Ze denken dat ze zelf alles goed doen en dat de jeugd fout is, kijk lekker naar jezelf, man.
    Sorry not sorry


    Ja echt hoor, ik heb hier een voorbeeld; Ik sta in de rij in de winkel en er schuift zo een oudje voor mij in de rij. Ik zeg dat ze voordrong, negeert ze me volkomen. Dus ik denk echt zo, wauw dan hebben ze wat over de jeugd te zeggen. Nou, kijk hier even naar.

    Misschien lijkt het zo dat de jeugd veel meer doet, maar dat komt omdat het meer in het nieuws komt. Alsof we ineens in het nieuws gaan zien; "Oma slaat jongen in elkaar". Nee het is eerder "Jongen slaat oma in elkaar" omdat dat geweld tegen ouderen is.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 18:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Achja, de mensheid he..


    16 - 09 - '17

    Tja, veel beter gaat het allemaal niet worden. Ze noemen de nieuwe generatie ook wel de Nicki Minaj generatie. Zegt al genoeg, lijkt mij.


    26 - 02 - '16