• Offside schreef:

    The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Rudolph • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    CrissSquared • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Larents • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Stylinsexual • Tamara • Fanta • 14 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Nenya • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Rudolf • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    NoStranger • Linde • - • 13 •
    Ziggler • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Jonty • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Beatus • Loeka • Coca Cola • 14 •



    Song of the night:Never Been In Love ft. Icona Pop Cobra Starship

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 10 januari.
    - Saartje met Take me to church van Hozier
    - Kim met 'Shut Up And Dance' van Walk The Moon
    - Sylvie met Nickelback - Edge Of A Revolution
    - Kyle met Fools Garden - Lemon tree
    - Rani met Kodaline - Honest
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Lieve Nightclubbers, Sylvie (Ziggler) gaat een Nightclub story beginnen en wil iedereen uit dit topic de kans geven om deel uit te maken van de story. Ze wil iedereen er graag in betrekken omdat deze story tot stand komt door dit topic. Daarom is haar vraag wie graag in de story wil verschijnen? Als je je opgeeft kom je als personage in de story terecht, je mag dan ook een eigen rol opgeven (het wil dan dus niet zeggen dat je co-auteur wordt). Een tip voor de rollen, het verhaal draait om een nachtclub, dus bedenk wat voor mensen daar rondlopen (bv. uitbater van de club, barman, dj, bewaker, ect.). Het is niet verplicht om je op te geven, dit is geheel vrijwillig. Bedenk wel dat eenmaal de story begint er geen rollen bij kunnen komen of weggaan, om de verhaallijn niet door de war te gooien.

    Alleen je rol opgeven! Geen lijstje invullen!

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 23:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Insouciant schreef:
    Tja, veel beter gaat het allemaal niet worden. Ze noemen de nieuwe generatie ook wel de Nicki Minaj generatie. Zegt al genoeg, lijkt mij.


    ... O_o


    16 - 09 - '17

    Nicki Minaj op zich is geen slecht mens, dus ik denk dat ze het over haar muziek en rare videoclips hebben?


    Face to face with madness

    Ghastly schreef:
    Nicki Minaj op zich is geen slecht mens, dus ik denk dat ze het over haar muziek en rare videoclips hebben?


    Ze doet zo raar en dat doet de nieuwe generatie dus ook. Daarom wordt de nieuwe generatie zo genoemd.


    26 - 02 - '16

    Ghastly schreef:
    Nicki Minaj op zich is geen slecht mens, dus ik denk dat ze het over haar muziek en rare videoclips hebben?

    Ik denk ook een beetje door haar uiterlijk.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik begin me best wel te ergeren aan mensen die bijvoorbeeld dezelfde naam nemen, terwijl iemand anders die naam nog heeft, maar dan met een hoofdletter i. Ik durf eigenlijk geen suggestie/klacht erover aan te maken, omdat ik bang ben dat specifieke mensen er gelijk keihard tegenin gaan ;/


    26 - 02 - '16

    Insouciant schreef:
    Ik begin me best wel te ergeren aan mensen die bijvoorbeeld dezelfde naam nemen, terwijl iemand anders die naam nog heeft, maar dan met een hoofdletter i. Ik durf eigenlijk geen suggestie/klacht erover aan te maken, omdat ik bang ben dat specifieke mensen er gelijk keihard tegenin gaan ;/


    Er is al eens een klacht over geweest en volgens mij valt er niets aan te doen. Het is vervelend maar ze kunnen het moeilijk aanpassen in de codes :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Insouciant schreef:
    Ik begin me best wel te ergeren aan mensen die bijvoorbeeld dezelfde naam nemen, terwijl iemand anders die naam nog heeft, maar dan met een hoofdletter i. Ik durf eigenlijk geen suggestie/klacht erover aan te maken, omdat ik bang ben dat specifieke mensen er gelijk keihard tegenin gaan ;/


    Mij stoort het op zich niet, het is een eigen keuze en daar kan je niet veel aan doen. Er is al voor gewaarschuwd i.v.m. eventuele waarschuwingen of zo, maar goed...


    16 - 09 - '17

    Het probleem zou al opgelost zijn als er gewoon een wat groter verschil was tussen een hoofdletter i en een l. :c


    26 - 02 - '16

    Insouciant schreef:
    Het probleem zou al opgelost zijn als er gewoon een wat groter verschil was tussen een hoofdletter i en een l. :c


    True, maar dat staat dan lelijk, haha


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    (...)

    True, maar dat staat dan lelijk, haha


    Tja... Dan moet je maar niet een geclaimde username willen :3


    26 - 02 - '16

    Ambrose schreef:
    Ach gewoon, het is toch overal?
    Maar dit gebeurde er net. Er zaten drie kindjes op een draaimolentje in onze supermarkt. Komt er van die jeugd aan (15/16) en die nemen heel dat ding in beslag, dus die ouders zeggen er iets van - beginnen die mongolen met zijn allen te schreeuwen. Beveiliging erbij, gaan ze daar ook nog eens tegen tekeer. Vervolgens trappen ze bloempotten om die daar vlakbij staan. ><'

    Jeetje, hoe kunnen ze. Door dit soort mensen schaam ik me dat ik bij hun generatie hoor.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Insouciant schreef:
    (...)

    Tja... Dan moet je maar niet een geclaimde username willen :3


    Da's ook weer waar, maarja, ze gaan het nooit afleren denk ik


    16 - 09 - '17

    Ik ben benieuwd of iedereen Rani en mij vanaf morgen nog uit elkaar kan houden xp


    16 - 09 - '17

    Nou als ik een username vind die ik doodgraag wil en hij spijtig genoeg al in gebruik is dan neem ik hem met een hoofdletter 'i'. Zolang die andere persoon hem niet meer draagt en je het ook vermeld zie ik geen probleem.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik had liever onze oude willen gebruiken, alleen kom ik er lekker dom genoeg achter dat deze al in gebruik was.


    '' Type Sangster if you can see this. "