• Offside schreef:

    The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Rudolph • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    CrissSquared • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Larents • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Stylinsexual • Tamara • Fanta • 14 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Nenya • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Rudolf • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    NoStranger • Linde • - • 13 •
    Ziggler • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Jonty • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Beatus • Loeka • Coca Cola • 14 •



    Song of the night:Never Been In Love ft. Icona Pop Cobra Starship

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 10 januari.
    - Saartje met Take me to church van Hozier
    - Kim met 'Shut Up And Dance' van Walk The Moon
    - Sylvie met Nickelback - Edge Of A Revolution
    - Kyle met Fools Garden - Lemon tree
    - Rani met Kodaline - Honest
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Lieve Nightclubbers, Sylvie (Ziggler) gaat een Nightclub story beginnen en wil iedereen uit dit topic de kans geven om deel uit te maken van de story. Ze wil iedereen er graag in betrekken omdat deze story tot stand komt door dit topic. Daarom is haar vraag wie graag in de story wil verschijnen? Als je je opgeeft kom je als personage in de story terecht, je mag dan ook een eigen rol opgeven (het wil dan dus niet zeggen dat je co-auteur wordt). Een tip voor de rollen, het verhaal draait om een nachtclub, dus bedenk wat voor mensen daar rondlopen (bv. uitbater van de club, barman, dj, bewaker, ect.). Het is niet verplicht om je op te geven, dit is geheel vrijwillig. Bedenk wel dat eenmaal de story begint er geen rollen bij kunnen komen of weggaan, om de verhaallijn niet door de war te gooien.

    Alleen je rol opgeven! Geen lijstje invullen!

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 23:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Babysitten ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jonty schreef:
    (...)

    Ik heb dit een half jaar geleden gedroomd en toen kon ik het nog niet :p


    True, haha.


    16 - 09 - '17

    Echt ongelooflijk dit. Als ik één keer mijn dag niet heb, noemen mijn ouders mij een chagrijn en gaan ze zeiken dat ik mijn medicatie misschien wel ben vergeten, terwijl ik mijn medicatie nooit vergeet. Als mijn broertje echter chagrijnig is, doen ze er niets tegen en al helemaal niet als hij chagrijnig doet tegen mij. Als ik dan op hem reageer, op zijn chagrijnigheid, ben ik de boosdoener, terwijl dat gewoon vet oneerlijk is.

    Nu mag hij ook de hele fucking klas op zijn feestje uitnodigen, terwijl mijn maximum acht was of zo.. WTF!


    26 - 02 - '16

    Ziggler > Tylan

    Awh, Erieka, da's kut zeg... *hug*


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    Ziggler > Tylan

    Awh, Erieka, da's kut zeg... *hug*


    Mooie naam ;3

    Ik baal ervan, maar ja. Het is gewoon zo, ik ben altijd al het zwarte schaap geweest thuis. Ik heb autisme, de rest van ons gezin niet en ik ben ook de enige die niet meer naar de kerk gaat.


    26 - 02 - '16

    Wat vervelend om te horen, Erieka.
    Hopelijk komt daar zo snel mogelijk verandering in. *hug*


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Simoni --> Thylan


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Insouciant schreef:
    (...)

    Mooie naam ;3

    Ik baal ervan, maar ja. Het is gewoon zo, ik ben altijd al het zwarte schaap geweest thuis. Ik heb autisme, de rest van ons gezin niet en ik ben ook de enige die niet meer naar de kerk gaat.


    Dankje.

    Awhie..


    16 - 09 - '17

    Insouciant schreef:
    Echt ongelooflijk dit. Als ik één keer mijn dag niet heb, noemen mijn ouders mij een chagrijn en gaan ze zeiken dat ik mijn medicatie misschien wel ben vergeten, terwijl ik mijn medicatie nooit vergeet. Als mijn broertje echter chagrijnig is, doen ze er niets tegen en al helemaal niet als hij chagrijnig doet tegen mij. Als ik dan op hem reageer, op zijn chagrijnigheid, ben ik de boosdoener, terwijl dat gewoon vet oneerlijk is.

    Nu mag hij ook de hele fucking klas op zijn feestje uitnodigen, terwijl mijn maximum acht was of zo.. WTF!


    Dat klinkt echt heel gemeen, zeg! Echt oneerlijk... ):


    Face to face with madness

    Iedereen is al zo ver met Pretty Little Liars en ik ben nog maar bij seizoen 2 aflevering 23. D'; En ik wil graag joinen en erover praten in het PLL-topic, maar ik ben zo bang dat er spoilers zijn en meh. Struggles in life. :W


    Pretty is just a pretty word.

    Rudolf schreef:
    Iedereen is al zo ver met Pretty Little Liars en ik ben nog maar bij seizoen 2 aflevering 23. D'; En ik wil graag joinen en erover praten in het PLL-topic, maar ik ben zo bang dat er spoilers zijn en meh. Struggles in life. :W

    Onder de spoiler knopjes in het PLL-topic staan inderdaad heel veel spoilers. :'D Snel verder kijken dan maar, haha. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik zit op een spannend stuk nu, si! Ik moet nog heeel veeel kijken ja!


    Pretty is just a pretty word.

    Leuk, leuk. ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Oh mijn god, wat er is gebeurd in Frankrijk... R.I.P...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Oh mijn god, wat er is gebeurd in Frankrijk... R.I.P...


    Het is op het nieuws nu. Doden om stomme karikaturen.. Verschrikkelijk.


    '' Type Sangster if you can see this. "