• Offside schreef:

    The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Rudolph • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    CrissSquared • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Larents • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Stylinsexual • Tamara • Fanta • 14 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Nenya • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Rudolf • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    NoStranger • Linde • - • 13 •
    Ziggler • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Jonty • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Beatus • Loeka • Coca Cola • 14 •



    Song of the night:Never Been In Love ft. Icona Pop Cobra Starship

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 10 januari.
    - Saartje met Take me to church van Hozier
    - Kim met 'Shut Up And Dance' van Walk The Moon
    - Sylvie met Nickelback - Edge Of A Revolution
    - Kyle met Fools Garden - Lemon tree
    - Rani met Kodaline - Honest
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Lieve Nightclubbers, Sylvie (Ziggler) gaat een Nightclub story beginnen en wil iedereen uit dit topic de kans geven om deel uit te maken van de story. Ze wil iedereen er graag in betrekken omdat deze story tot stand komt door dit topic. Daarom is haar vraag wie graag in de story wil verschijnen? Als je je opgeeft kom je als personage in de story terecht, je mag dan ook een eigen rol opgeven (het wil dan dus niet zeggen dat je co-auteur wordt). Een tip voor de rollen, het verhaal draait om een nachtclub, dus bedenk wat voor mensen daar rondlopen (bv. uitbater van de club, barman, dj, bewaker, ect.). Het is niet verplicht om je op te geven, dit is geheel vrijwillig. Bedenk wel dat eenmaal de story begint er geen rollen bij kunnen komen of weggaan, om de verhaallijn niet door de war te gooien.

    Alleen je rol opgeven! Geen lijstje invullen!

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 23:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tylan schreef:
    (...)

    What's wrong with cutie?

    @Kyle, ik hou van je profielfoto!


    Aw ty!
    Is ook mijn achtergrond van mijn laptop ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Teen wolf :W


    Nouja, ik moet toegeven dat het niet altijd realistisch is, maar het verhaal zelfs is wel heel interessant. En ja Dylan speelt er in :'$


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Thylan schreef:
    (...)

    Nouja, ik moet toegeven dat het niet altijd realistisch is, maar het verhaal zelfs is wel heel interessant. En ja Dylan speelt er in :'$

    Als zou Devon Bostick of Alexander Vlahos erin spelen, ik denk niet dat ik die serie ooit ga kijken, hahah. :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)
    ik denk niet dat ik die serie ooit ga kijken :W

    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 21:40 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Tylan schreef:
    (...)

    What's wrong with cutie?

    @Kyle, ik hou van je profielfoto!


    Hij krijgt last door dingen die hij gedaan heeft en die niet meer kan herinneren. Krijgt de laatste tijd ook heel veel attacken. En nu belt ie net Scott op en zegt ie dat hij ergens is naar toe gegaan wat hij niet meer kan herinneren en dat hij opgesloten zit, maar geen idee waar. Ohja hij heeft paar dagen ook niet meer kunnen lezen en kon ook niet meer bepalen of hij precies droomde of het de realiteit is.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jonty schreef:
    (...)
    Als zou Devon Bostick of Alexander Vlahos erin spelen, ik denk niet dat ik die serie ooit ga kijken, hahah. :W


    Iedereen zijn eigen interesses natuurlijk. Daar heb ik niets op tegen (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik ben in de mood om te dansen, maar mijn lichaam niet. -.-


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kyle, is de Sims Medieval niet wat voor jou? :3


    26 - 02 - '16

    Insouciant schreef:
    Kyle, is de Sims Medieval niet wat voor jou? :3


    Die heb ik al, maar om eerlijk te zijn vond ik het een afknapper. Al is het wel leuk om te spelen, maar je kan je 'kasteel' niet goed inrichten en nooit een spel zoals de gewone sims maken. Dat vond ik erg jammer. Maar voor de rest vind ik het een heel leuk spel en een aanrader. Je kunt namelijk quests doen om te vorderen ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Die heb ik al, maar om eerlijk te zijn vond ik het een afknapper. Al is het wel leuk om te spelen, maar je kan je 'kasteel' niet goed inrichten en nooit een spel zoals de gewone sims maken. Dat vond ik erg jammer. Maar voor de rest vind ik het een heel leuk spel en een aanrader. Je kunt namelijk quests doen om te vorderen ;3


    Om de quests inderdaad vind ik het ook een leuk spel. Het is inderdaad jammer dat er relatief weinig meubels zijn en dat je bijvoorbeeld de muren niet kan verven enzo..


    26 - 02 - '16

    Insouciant schreef:
    (...)

    Om de quests inderdaad vind ik het ook een leuk spel. Het is inderdaad jammer dat er relatief weinig meubels zijn en dat je bijvoorbeeld de muren niet kan verven enzo..


    Ja klopt, dat is gewoon jammer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En nu word ik weer ontzettend geïrriteerd, omdat internet niet doet wat ik wil.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oh mijn god, hij haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. Kut buurman.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2015 - 0:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh het waait vet hard hier.


    26 - 02 - '16

    Insouciant schreef:
    Ugh het waait vet hard hier.


    Hier ook. :')
    Ik ben twee uur gym aan het skippen, omdat ik gewoon niet vooruit kwam. c: