• Ik ben vorig jaar begonnen aan een verhaal (die ondertussen af is) en nu heb ik wat hulp nodig. Ik zoek iemand die graag leest en kan helpen met mijn tweede deel, waar ik vast in loop. Ik kom er maar niet uit, dus zoek ik iemand die bereid is om het eerste deel te lezen en dan alles van het tweede wat ik al heb en me dan wat feedback kan geven erover, of me verder kan helpen. Het eerste deel telt iets minder dan 54.000 woorden en het tweede zo'n 12.000 woorden tot nu toe. Dat schrikt al veel mensen snel af.
    Er waren al een paar mensen die ernaar zouden kijken, maar niemand heeft er echt tijd voor gehad, uiteindelijk. Dus nu hoop ik iemand te vinden die dit wel heeft. ;3


    Your make-up is terrible

    Ik ben nog niet begonnen. Sorry. :X
    Misschien dat ik mij er straks eens aanzet, anders is het wnr ik mn boek uitheb.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat zou gaaf zijn, bedankt. ;3
    Zijn er nog anderen die al klaar zijn?


    Your make-up is terrible

    Ik krijg net deze opmerking.


    Bestand is in prullenbak van eigenaar geplaatst
    U verliest binnenkort definitief toegang tot dit bestand.
    Als u toegang tot het bestand wilt behouden, maakt u een kopie.
    Opmerkingen worden niet gekopieerd naar het nieuwe document.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik denk dat je in het oude bestand zat. 8D Er is ondertussen al een nieuwe.


    Your make-up is terrible

    Waar vind ik deze dan terug? (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb je aan de nieuwe toegevoegd.


    Your make-up is terrible

    thanks hun


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik weet niet of je hier interesse in hebt, maar mag ik misschien het document op PDF hebben. Ik lees echt niet graag op de pc en dan kan ik hem wel op mn gsm lezen, dat doe ik nog net iets liever. Als je het niet wilt is het niet erg hoor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zal het even naar je mailen. ;3


    Your make-up is terrible

    Dankjewel. Sorry dat ik zo vervelend doe. Mag ik voornamelijk oordelen op het verhaal en niet op de spelling, want in dat laatste ben ik geen kei.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Heel graag zelfs!


    Your make-up is terrible

    Even uit beleefdheid een kleine update. Ik ben nog niets zo ver, zit in hoofdstuk 4. Ik lees het namelijk enkel als ik eens niks te doen heb en ik heb geen boek bij de hand. Ik ben nog niet zo'n fan van de schrijfstijl, maar het concept vind ik wel ontzettend leuk, dus ik lees wel verder. Just so you know.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?