• Ik ben vorig jaar begonnen aan een verhaal (die ondertussen af is) en nu heb ik wat hulp nodig. Ik zoek iemand die graag leest en kan helpen met mijn tweede deel, waar ik vast in loop. Ik kom er maar niet uit, dus zoek ik iemand die bereid is om het eerste deel te lezen en dan alles van het tweede wat ik al heb en me dan wat feedback kan geven erover, of me verder kan helpen. Het eerste deel telt iets minder dan 54.000 woorden en het tweede zo'n 12.000 woorden tot nu toe. Dat schrikt al veel mensen snel af.
    Er waren al een paar mensen die ernaar zouden kijken, maar niemand heeft er echt tijd voor gehad, uiteindelijk. Dus nu hoop ik iemand te vinden die dit wel heeft. ;3


    Your make-up is terrible

    involved schreef:
    (...)

    Drive, dan kan ik het altijd en overal lezen. O wacht moet ik dan effe in een pb mijn email sturen?


    Heel graag ja!


    Your make-up is terrible

    Heb je nog altijd hulp nodig? ^^

    Grimlock schreef:
    Heb je nog altijd hulp nodig? ^^


    Yep. ;3


    Your make-up is terrible

    Staat er een bepaalde deadline op trouwens? Ik denk namelijk niet dat ik het in 1 snok kan uitlezen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nee, natuurlijk niet. ;3


    Your make-up is terrible

    Wat ik nog vergeten was te vragen, wat voor feedback wil je eigenlijk?
    Op spelling of op de verhaallijn of op hoe je verder moet?


    Can't control my second personality

    involved schreef:
    Wat ik nog vergeten was te vragen, wat voor feedback wil je eigenlijk?
    Op spelling of op de verhaallijn of op hoe je verder moet?


    Vooral op de verhaallijn, ik ben bang dat het vervelend of langdradig wordt. Als je tips hebt over hoe ik verder kan, graag, omdat ik vastgelopen ben. Als je nog dingen wilt verbeteren mag het altijd, maar dat hoeft niet perse.


    Your make-up is terrible

    Zijn er eigenlijk nog mensen die al klaar zijn?


    Your make-up is terrible

    Ik ga maar pas na mijn examen ten vroegste kijken. Sorry.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik weet niet of je nog mensen zoekt, maar is het puur op de verhaallijn of ook op het Nederlands? Als het op het laatste ook geldt, wil ik me graag aanmelden. Ik studeer namelijk Nederlands dus dat is een goede oefening voor mij en ik wil je graag helpen!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Karabatic schreef:
    Ik weet niet of je nog mensen zoekt, maar is het puur op de verhaallijn of ook op het Nederlands? Als het op het laatste ook geldt, wil ik me graag aanmelden. Ik studeer namelijk Nederlands dus dat is een goede oefening voor mij en ik wil je graag helpen!


    Oh, nou dat zou een hele uitkomst zijn! In eerste instantie ging het vooral om de verhaallijn, maar vooral van het eerste deel mag het Nederlands wel eens goed nagekeken worden, haha. Dat is al een paar keer gedaan door anderen, maar er zijn nog steeds verbeterpunten te vinden.
    Wil je het liever via Word krijgen of Drive?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, nou dat zou een hele uitkomst zijn! In eerste instantie ging het vooral om de verhaallijn, maar vooral van het eerste deel mag het Nederlands wel eens goed nagekeken worden, haha. Dat is al een paar keer gedaan door anderen, maar er zijn nog steeds verbeterpunten te vinden.
    Wil je het liever via Word krijgen of Drive?


    Word graag!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Karabatic schreef:
    (...)

    Word graag!


    Kan je je emailadres via een pb sturen? ;3 Dan stuur ik ze gelijk op!


    Your make-up is terrible

    Ik ben klaar met lezen, maar ik moet nog even mijn mening goed verwoorden (anders is mijn feedback zo nutteloos als ik alleen zeg dat ik het verhaal goed vind)


    Can't control my second personality

    Hello, ik vroeg me af of er ondertussen meer mensen klaar waren. ;3 Ik wil namelijk graag wachten met aanpassen tot ik heel wat binnen heb, ghehe.


    Your make-up is terrible