• Polo!

    Misschien dat jullie wel de nieuwe Netflix-serie kennen: Marco Polo. Een ontzettend vette serie, met een helelekkere interessante acteur als hoofdpersoon. :Y)
    Het gaat over de bekende ontdekkingsreiziger uit de dertiende eeuw die als één van de eerste naar het Oosten ging en daar zichzelf bekend maakte met aller Oosterlingen. Het eerste seizoen is gefocust op het Mongoolse rijk onder Kublai Khan, die het Chinese rijk aan zijn overwinningen wil toevoegen en zichzelf tot Keizer van China en Mongolië wil uitroepen. Marco Polo reist met zijn vader mee naar de Zijderoute, maar wordt als "betaling" achtergelaten bij de Khan, zodat zijn vader en oom verder kunnen reizen en handelen. Marco komt terecht in een totale andere wereld als die in Venetië (waar hij oorspronkelijk vandaan komt) en moet zijn plek als "rondogige" staande houden tussen alle belangrijke adviseurs van Kublai Khan.

    Ik heb hem laatst afgekeken en ik ben fan. Ik heb alleen geen idee of er nog een vervolg komt, omdat het nogal een open einde had. Het lijkt wel zo, maar aan de andere kant ook weer niet. Ik denk dat ze even wachten of het succesvol is en dan (hopelijk) een vervolg maken of niet.
    En nu mogen jullie wegkwijlen bij Marco :9~



    Kennen jullie de serie? En zo ja, wat vind je ervan?


    Wauw, glad vergeten te zetten in dit topic. Ik heb dus mijn username van Ibex veranderd naar Polo. Ik ben weer lekker snugger, haha.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 20:06 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Die heb ik in mijn lijstje op Netflix staan! Zodra ik andere series afgekeken heb, begin ik aan Marco Polo.
    Toffe username!

    Ungoliant schreef:
    Die heb ik in mijn lijstje op Netflix staan! Zodra ik andere series afgekeken heb, begin ik aan Marco Polo.
    Toffe username!

    Goedzo! :Y)
    En dankjewel. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb hem inderdaad voorbij zien komen op Netflix. Maar ik ben nu eerst nog bezig met Arrow en dan ga ik kijken of ik het wat vind. Maar ik ben er wel benieuwd naar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Haha ik wist niet dat deze serie bestond (en ik dacht bij je username aan zowel polo de paardensport als polo het t-shirt, terwijl ik als geschiedenisfreak toch wel gelijk aan onze coole boy Marco had moeten denken.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb een stukje gezien van de eerste aflevering, weet nog niet of ik er mee verder ga om eerlijk te zijn. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nog nooit gekeken of van gehoord, maar die man is heel lekker.

    Me guesta.


    wat was dit ookalweer

    I like it!
    Ik ken de serie niet tho ;x


    26 - 02 - '16

    Insouciant schreef:
    I like it!
    Ik ken de serie niet tho ;x


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."